Hei oon 17v poika eli mulla alotettiin puol vuotta si joudutus hoito ja sen jälkee on karvotus lisääntyny alapäässä ja kainaloissa (mustia karvoja 3cm) kulli on ehkä sentin kasvanu ja kivekset iha vähä ne on nyt jotku 2 cm ja kulli levossa 5 ja stondikses ehkä 9 max kuinka helvetin kauan kestää et kulli kasvaaa kunnolla
Vaikeuksissa
17v
4
128
Vastaukset
No ei se enää kasva. Huonoa tuuria että tommosen millikiiturin sait.
- NuoriMiesPohtii
Näin kuului tytön näkökulmasta, että peniksen koolla ei ole väliä. Ja muuten voin sanoo että kyllä voi tyydytyksen saada jo sellaisella 9cm:lläkin, koska pillun kiihottavin osa sijaitsee 5cm päässä ulkohuulista, riippuu toki naisesta. Tietenki jos pitemmästä haaveilet nii osta jotai horsepowerii tai vastaavaa.
- Sot.mest.evp
Kyrpä kasvaa viimeistään armeijassa.
Ei sitä voi valitettavasti oikein mistään tietää, että million Se kasvaa tai kasvaako enää ollenkaan.
"Sen" mitta ei kuitenkaan ole miehen mitta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514