Uutena ostettu auto kun sain siitä parhaan välirahan entisestä autosta ja alustassa varsinkin pakkasessa sellaista kolinaa jota edes merkkikorjaamo ei pystynyt takuuseen korjaamaan. Piti vaihtaa auto pois toiseen merkkiin. Siihen loppuivat kolinat. Juttu on vieläpä valitettavasti täyttä totta. Sitikan huono laatumaine ei näytä todellakaan tulevan tyhjästä.
Citroen C3 oli paha pettymys
6
168
Vastaukset
- rfrrgrg
Niimpä niin. Uutena ostettu 2004, vai?
Uuden auton takuu ei etsi kolinaa, Höpölöpö.- itsepetos
Tässäpä meillä taas tyypillinen sitikkakuski joka sulkee silmänsä sitikan lukuisilta laatuvioilta ja puutteilta. Itsepetos on melkoinen sairaus.
- Glionisti
Kyllä tuo on tutun kuuloista. Aikanaan ostin uuden Micran joka kolisi oikeasta etukulmasta, merkkiliike ei pystynyt paikantamaan eikä tietysti pystynyt korjaamaankaan kun eivät löytäneet kolinan aiheuttajaa, vaikka ajoivat ja kuulivat kyseisen kovan kolinan joka kerta kun oli pieni töyssy. Iskarit sentään saivat suljettua pois. Minulle sanottiin vain, kun takuu on päällä niin aja niin kauan kun se menee jostain rikki niin sitten saavat sen korjattua. Vaihdoin auton ja ilmoitin autoliikkeeseen asiasta, autoliike sanoi vain se ei ole ongelma kun on takuu päällä, johon pääsin tokaisemaan ettei se ole enään minunkaan ongelma. Sen koommin en ole soijakeittimiä ostanut.
- eitoimiyhdes
Tos taitaa olla toyotan skeida alusta, onneton kinneri!
- 290tkmAjanutNainen38
taidat olla niitä häirikköjä jotka nauttivat asiallisten keskustelupalstoja. Tekstisi tuskin herättää luottamusta niissä jotka todella ovat ajaneet sitikalla. Nautintonsa kullakin:)))
- edellinenN
luitko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724924Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571685- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875