tämä tyttö on kuollut bulimiaan ennen oksentamista ja maha pullollaan ahmittua ruokaa.
http://img.photobucket.com/albums/v53/the_nox/medscie/deathscene.jpg
järkyttävä kuva
23
7080
Vastaukset
- päättelet?
näyttää ennemminkin kuin olisi hakattu.
- keep on purgin
Ei oksentaminen liittynyt ko. tytön kuolemaan millään tavalla, vaan ahmiminen ja siitä seurannut vatsalaukun repeäminen.
- moikktw
tyttö on selvästikin ollut paikallaan jonkun aikaa, koska se on ihan sininen.
- :((((((((
tytön kuolinsyyn? Voihan se olla kuollut vaikka huumeisiin. Ja miksi se on alasti?
- tbr
ehkä se näki peilistä itsensä ja järkyttyi niin kovasti näkemästään->juoksi oksentamaan, mut shokki oli liian paha ja sydän stoppas!! se selittää alostomuuden..kato jos se katto miltä näyttää nakuna..:)
- Eräs joka heräs..
Kiitos että laitoit tuon kuvan. Oli kuolisyy mikä tahansa - bulimia on jokatapauksessa tappava tauti. Olen sitä sairastanut yli 7 vuotta eikä mikään tehoa. Paitsi ehkä tuo kuva.
Ainakin vähäksi aikaa.
Voi jumaliste että sääli heräsi. Ja raivo. Saakeli tätä tautia! Vihaan sitä!!!!!!!!!! - watson
Ei näytä mitenkään erityisesti syömishäiriöiseltä. Vatsan turvotus johtuu todennäköisesti suoliston kaasuista ja alkaneesta mätänemisestä. Voinut olla yliannostus, tukehtuminen oksennukseen, väkivaltaa tai jotain muuta, yksi kuva ei kerro meille totuutta tässä tapauksessa.
- senkin epäilijät!
Tyttö kuoli mahalaukun repeämiseen ja sen takia sydän ei saanut enää tilaa hengittää. Hän oli syönyt ja juonut yht. 5,6 litraa kaikke, vaikka ihminen saisi enin. syödä 4 litraa. Bulimiarituaalin ensimmäinen vaihe tappoi hänet.
- sss
senkin epäilijät! kirjoitti:
Tyttö kuoli mahalaukun repeämiseen ja sen takia sydän ei saanut enää tilaa hengittää. Hän oli syönyt ja juonut yht. 5,6 litraa kaikke, vaikka ihminen saisi enin. syödä 4 litraa. Bulimiarituaalin ensimmäinen vaihe tappoi hänet.
jep. Ja tyttö on todennäkösesti alasti juuri siks et on just käyny vaa`alla tietääkseen paljonko pitää oksentaa.. Ei mustakaan tossa mitään epäilemistä ole.
- painajainenn
sss kirjoitti:
jep. Ja tyttö on todennäkösesti alasti juuri siks et on just käyny vaa`alla tietääkseen paljonko pitää oksentaa.. Ei mustakaan tossa mitään epäilemistä ole.
...ja ilman puristavia housuja ym. mahaan saa ängettyä enemmän. Yks ajatus vaa. oli tosi herättävä kuva. Vaikkei mulla pahaa bulimiaa edes oo. Niin en missään nimessä enää ikinä ala edes lievään leikkiin.!!!!!!!!!MITÄ MÄ OON OIKE TEHNY JOSKUS?!?!??!ei enää ikinä. HYI!!tosi säälittävää
- watson
senkin epäilijät! kirjoitti:
Mistä tiedät, että on syönyt ja juonut 5,6l ??? kerropas vielä mitä käy vatsalaukulle kun ihminen kuolee ja ruumis jää lämpimään? pieneneekö pysyykö ennallaan vai suureneeko?
- Miamaria
Niin, mutta toisaalta tuo kuva toi toivoa minulle taas sen asian suhteen, että todella voin kuolla bulimiaan. Tuntuu, että niin monet joutuu sairaalaan, eivätkä saa kuolla bulimiaan tai anoreksiaan. Itselläni bulimia on pelkästään itsetuhoista. Ajattelen niin, että sen seurauksena kuolema ei ole itsemurha, ja se ei tapahdu yhtäkkii. Tavoitteenani on että ensin laihdun ja sitten kuolen alipainoon, mutta sitä ennen voi olla että elämästä rupeaa nauttimaan. Jos niin käy, olen toivonmukaan jo hoikka/ laiha ja silloin jos alan nauttimaan elämästä ei tarvitse enää kiloja ajatella, vaan sillon voi vaan yrittää pitää linjoista kiinni ja nauttia. Mutta jos elämä ei missään vaiheessa tunnu nautinnolta, niin silloin kuolema on vaihtoehto ja saanapahan kuolla laihana.
- hanitiipii
ei mitenkään pahalla,pelkästään kunnioituksella ja osaaotolla, tuntuu vaan niin pahalta. itse yritän suojella lähimmäisiäni kaikelta tältä ja jotenkin tuntuu pahalta ajatella,että hänen muistoaan kunnioittaen onko nämä kuvat oikein? MUTTA tietenkin kaikkia sairastuneita kohtaan on.
paha mieli hänen vuokseen.
hanitiipii
- hanitiipii
oijoi,mä oon ihan uus enkä ees osaa käyttää mitään keskustelupalstoja. haluaisin vaan tietää, KUKA OTTI TÄMÄN KUVAN? ystävä, poikaystävä, äiti, isä? kuka katsoo tämmöstä, kuka antaa katsoa?
kunnioituksella:hanitiipii- tä son kuva
Kuva tytön ahmimista ruuista:
http://img.photobucket.com/albums/v53/the_nox/medscie/gasticcontents.jpg - Järkyttynyt
tä son kuva kirjoitti:
Kuva tytön ahmimista ruuista:
http://img.photobucket.com/albums/v53/the_nox/medscie/gasticcontents.jpgVoi jumalauta, mistä noita kuvia tämä ihminen kaivaa? Ei sen puoleen, ihan tosi hyvä että tällaisia shokkiherätyksiä tulee. Bulimikon päähän ei mene puhe. Kuvat pysäyttää paremmin kun sata terapeuttia.
Jos sulla, who ever oletkaan, lisää näitä
tajuntaan meneviä ja pysäyttäviä kuvia,
laita tulemaan.
Kiitos näistäkin so far.
- Poison Ivy
En minäkään. Minäkään en enää koskaan oksenna. Olen parantunut!
Jos ahmimisen tai oksentamisen lopettamiseen tarvittaisiin todellakin vain yksi kuva (joka ei välttämättä edes liity bulimiaan!) tai tietoa bulimian vaaroista ja riskeistä kuolla tai kuvia tuhoutuneista hampaista, olisin lopettanut jo ennen kuin aloitinkaan. - karv_
"She was in full rigor mortis - which is present from 12-72hours. The bruises set the timeframe at around 8 hours. Her eyes had clouded, which happens at progressively from about 2-4 hours on. If you look really closely at her stomach you can see a greenish tint, which a typical sign of her internal organs decaying - called livor mortis. I think this process may have been accelarated as her insides were digested since it normally takes a few days to set in.
The bruises called for the autopsy. Because of her position when her stomach exploded it spilled all it's contents into her body cavity. The blood and food settled around her anus and vagina and caused what were looked like "fresh bruises." So to rule out sexual stuff, they had to autopsy.
When they did the autopsy they found that her stomach had been extended from where your ribs meet each other all the way to her pubic bone, right behind that pad of fat above the gentials (mons pubis). And her stomach had a large rip in it (drawing)
She also had some other abnormalities going on. Her heart was small and displayed typical charateristics of a starving heart - destroyed muscles and dead immune cells (lipofusin bodies). Her brain had swelled, my guess due to the massive increase in blood flow after her stomach ruptured - it had started to squeeze out her skull before she died. She also had evidence of focal pnuemonia in her lungs - not really suprising as starvation hurts the immune response to viruses.
Like a typical binger her stomach was dying before it ripped. What I mean is that every time we binge our stomachs expand, if they expand far enough the vessels supplying them blood are crushed - cutting off the blood supply to that area, killing the tissue. That area is weakened and the next binge of that caliber becomes more dangerous. Purging just adds fuel to the fire by increasing stomach pressure above and beyond the natural level.
But believe it or not the ruptured stomach didn't kill her. A natural reaction did. When the stomach exploded her body responded with a typical immune reaction. It dilated her blood vessels, her blood pressure dropped, she blacked out, and her heart slowed down and stopped.
They also did a tox screen and found nothing. I sent a email to the PI asking whether it could detect certain things like laxs, as they suggested they contributed by dehydrating her, but haven't heard back. Potassium levels are obviously of no use as when you die potassium leaks out of your cells.
Another things to note about this. Back in the 1800s they determined that the stomach should only be able to hold 4liters of stuff (by filling corpses). To surpass this we have to adapt our stomach sizes - resulting in gastric dilaton. Ruptures via overfilling the stomach appear along the lesser curvature of the stomach, whereas vomiting induced ruptures normally occur along the greater curvature and fundus (the top of the stomach) - it's unusual that her stomach ripped how it did, right down the front.
Apart from the intellectual value of the report it does illustrate an important point - the endpoint of these diseases is very ugly. There is no glamour or beauty spending your last living moments over a toilet.
Received 26 March 2004; accepted 26 October 2004. Available online 13 December 2004.
Abstract
We report a case of fatal gastric rupture discovered after death, which developed due to a bulimic attack of a 19-year-old woman suffering from anorexia nervosa. An autopsy revealed an acute gastric dilatation and rupture without commonly observed ischemic damage of gastric wall structures. However, it may be difficult to determine the cause of death despite the marked findings. The death as a consequence of neurogenic shock accounts for all the results of gross examination and histologic analysis. This case is the first reported case of fatal gastric rupture of an anorectic patient discovered after death." - janina
outoa kyllä, muhun toi kuva ei vaikuttanu kauheasti.. :(
tai siis tottakai tunsin kauheeta surua sitä perhettä ja sitä itse tyttöä kohtaan, mutta en mä seuraavaks ahmi yhtään sen vähempää, vaikka näinkin ton kamalan kuvan.. :S outoa.
surullista, mutta outoa.- Sydän tallella
Herää kysymys jos ei tuo kuva vaikuta millään lailla...? Että onko vastaantottajan hoksottimet ihan kunnossa? Tuossa muutama aiempi vastaaja on raivokkaasti pyrkinyt mitätöimään koko asian, vähätellyt toisten reaktioita, joten ihan todella; jos joku vielä voi saada yhdestä kuvasta kipinän parantumiseen, älkää mitätöikö sitä. Pitäkää katkerat mielipiteenne ominanne. Tässä ei nyt puhuta kevyistä asioista. Nämä poisonivyt ym., vähän harkintaa olisi paikallaan. Ihan kaikkea mitä siellä omassa päässä liikkuu ei tarvits tuoda julki. Joskus on hyvä vaieta.
Tämä kuva oli hyvä shokkiherätys monelle. - janina
Sydän tallella kirjoitti:
Herää kysymys jos ei tuo kuva vaikuta millään lailla...? Että onko vastaantottajan hoksottimet ihan kunnossa? Tuossa muutama aiempi vastaaja on raivokkaasti pyrkinyt mitätöimään koko asian, vähätellyt toisten reaktioita, joten ihan todella; jos joku vielä voi saada yhdestä kuvasta kipinän parantumiseen, älkää mitätöikö sitä. Pitäkää katkerat mielipiteenne ominanne. Tässä ei nyt puhuta kevyistä asioista. Nämä poisonivyt ym., vähän harkintaa olisi paikallaan. Ihan kaikkea mitä siellä omassa päässä liikkuu ei tarvits tuoda julki. Joskus on hyvä vaieta.
Tämä kuva oli hyvä shokkiherätys monelle.puhuu selvästikin ihminen, jolla ei olekoskaan ollut syömishöiriötä. poison ivy puhui asiaa. jos oikeasti yksittäiset kuvat, tai tarinat bulimiaan kuolleista ihmisistä saisivat ihmiset parantumaan syömishäiriöistä, ei kukaan kärsisi bulimiasta tms!
jos joihinkin tämä kuva tehoaa, aivan mahtavaa!! mutta minuuun ei mikään kuva kuolleesta tytöstä noin vain tehoa melkein kymmenen vuoden oksentelun jälkeen! - Nimetön
janina kirjoitti:
puhuu selvästikin ihminen, jolla ei olekoskaan ollut syömishöiriötä. poison ivy puhui asiaa. jos oikeasti yksittäiset kuvat, tai tarinat bulimiaan kuolleista ihmisistä saisivat ihmiset parantumaan syömishäiriöistä, ei kukaan kärsisi bulimiasta tms!
jos joihinkin tämä kuva tehoaa, aivan mahtavaa!! mutta minuuun ei mikään kuva kuolleesta tytöstä noin vain tehoa melkein kymmenen vuoden oksentelun jälkeen!Todettakoon että aiemman viestin on kirjoittanut bulimiasta juuri toipuva, ex-anorektikko, ex-ortorektikko jolla on takana hoitojaksoja luultavasti enemmän kuin itselläsi aivosoluja.
Niinpä voinkin todeta, että tunnistan myös silkan tyhmyyden silloin kun se eteen tuodaan.
Huomautan vielä että olen iältäni 37-vuotias, sairastunut anoreksiaan 20-vuotiaana, joten tässä asiassa koen olevani sinua parempi asiantuntija.
Kuka tässä on sitäpaitsi parantumisesta puhunut? Lähinnä shokkiherätyksestä on ollu puhetta. Jokainen tajuaa että kuva on ärsyke, impulssi joka ei itsessään paranna ketään. Ikävää mikäli olette halunneet yksinkertaistaen vääristää asian tällaiseksi.
Mikäli kuva ei herätä mitään tunteita, olen todella pahoillani puolestanne. Se kertoo teistä enemmän kuin tuhat sanaa. Tai kuvaa. Se, jos mikä, on... oksettavaa. - mie
Nimetön kirjoitti:
Todettakoon että aiemman viestin on kirjoittanut bulimiasta juuri toipuva, ex-anorektikko, ex-ortorektikko jolla on takana hoitojaksoja luultavasti enemmän kuin itselläsi aivosoluja.
Niinpä voinkin todeta, että tunnistan myös silkan tyhmyyden silloin kun se eteen tuodaan.
Huomautan vielä että olen iältäni 37-vuotias, sairastunut anoreksiaan 20-vuotiaana, joten tässä asiassa koen olevani sinua parempi asiantuntija.
Kuka tässä on sitäpaitsi parantumisesta puhunut? Lähinnä shokkiherätyksestä on ollu puhetta. Jokainen tajuaa että kuva on ärsyke, impulssi joka ei itsessään paranna ketään. Ikävää mikäli olette halunneet yksinkertaistaen vääristää asian tällaiseksi.
Mikäli kuva ei herätä mitään tunteita, olen todella pahoillani puolestanne. Se kertoo teistä enemmän kuin tuhat sanaa. Tai kuvaa. Se, jos mikä, on... oksettavaa.täytyy myöntää, että pelonsekaisin tuntein mietin niitä kertoja, kun olen ahminut itseni niin täyteen, että keskivartalo on paisunut ihan muodottomaksi, repivä kipu viiltää vatsassa ja lähes kyvyttömänä liikkumaan olen raahautunut vessaan oksentamaan. MItä vitun kiksejä mä siitä luulen saavani?!?!? Helvetti. Oli tuo kuva sitten totta tai ei, näin siinä itseni. Herätti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323797- 1391583
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111451Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931101- 711088
- 581051
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26997Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38981Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78915