Juopon itsekkyys

arvoton

On se hieno taito. Juoppo voi hävitä kotoa milloin vain ja minne vain, määrittelemättömäksi ajaksi. Juopolle ei tule mieleen, että se perhettä haittaisi tai huolettaisi kun hän viettää ns. Omaa aikaa.
Ja jos kävisi niin hassusti, että vaimo ei ymmärrä niin sittenhän juomista voi vain jatkaa ja kun koittaa selvä päivä on niin kova morkkis, että käperrytään itsesääliin ja jatketaan piileskelyä. Pyytääkö juoppo anteeksi, ei tietenkään. Juoppo ajattelee vain itseään ja seuraavaa huikkaa. Taito tämäkin johon ei normaalit ihmiset kykene.

9

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenjuopostaeroon

      Miten juoposta pääsee eroon, jo toinen yö menossa kun ahdistaa juopon jutut. sanonko suoraan vai enkö jää juttusille kun vastaan tulee.
      On muka huolestunut jos ei kuule minusta, mutta taitaa olla sellainen, ettei itse huomaa omaa tilaansa.

    • juoponakka

      soitat poliisit jos se lähestyy vaihat lukot ja kännykkänumeron

    • Arvoton

      Helpompaa oli hankkia uusi asunto ja avioero 😊

    • Arvoton

      Helpoin tie avioero ja uusi asunto 😊

    • ggjggjg

      Semmoisiahan alkkikset on. Rapajuoppo tuttavani voi häippästä kenellekään mitään ilmoittamatta päiväkausiksi, kun se ei kuulemma kenellekään kuulu. Ei vastaa soittoihin, ei avaa ovea jne... Tottapa totta. Yritetään muistaa, ei kuulu meille :-)
      Sitten taas soittelee kännissä vaikka keskellä yötä ja on pirun kiukkuinen kun ei puhelimeen vastata. No, vaikka joku vastaiskin unen tokkurassa niin silti sieltä saattaa sataa pelkkiä solvauksia eikä hän niistä itse mitään myöhemmin muista. Laittaa haukkumisiaan sähköpostiin ja tekstiviesteinä ja on vakuuttunut siitä että häntä on ärsytetty ja haukuttu, "ettäs kehtaatkin olla vastaamatta"!!!
      Haukkuu omahyväisiksi ja kenestäkään välittämättömiksi ja ettei olla oikeita ystäviä kun ei haluta pitää yhteyttä. Kun soitamme hänelle hänen kankkuspäivänään, eipä vastaa tai on pirun kärsimätön kähisijä ja sitä mieltä että hänen uniaan ei saa häiritä. Heleppoo :-)

      Joo, on hänkin muka huolissaan jos ei kuule mm. eksästään. Tosiasiassa hän sillä tavoin vaan yrittää vielä roikkua vanhassa suhteessaan, kun tietää että ruvetaan olemaan viimeisiä joihin hänellä on vielä jokin side.
      Mitä apua tuommoisesta juoposta kenellekään olisi vaikka mikä hätä jollakin meistä olisikin. Kiukku, känni, känni, kankkunen, kiukku, känni, känni, kankkunen...
      Kyllähän siinä sitten lopulta käy niin ettei vois vähempää kiinnostaa missä hän on ja miten voi. Eikä se sitten ainakaan enää meille kuulukaan. Alkoholismin tie on yksinäisyyden tie.

    • ArvoArvola

      Arvoton!!!!! Sinulla on arvoa! Juoppo ei sitä näe ja käsitä tai ei siitä välitä kuin korkeintaan hyötymismielessä.
      Muista arvostaa itse itseäsi. Arvosta edes sen verran että pidät huolen itsestäsi ja annat hänen selviytyä omillaan.

    • Arvoton

      Kiitos Arvoarvola. Tiedän, että asia on noin kun järjellä ajattelee. Mutta ne tunteet ja turha toivo kumpuaa välillä esiin. Mihin se rakas ihminen katosi? Mutta eteenpäin menen, joskus tämäkin helpottaa.

      • AAAankka

        Nyt järki käteen! Mene tosiaankin eteenpäin, mutta vain omaa polkuasi.

        Niin, niin, onhan se kamalaa jättää sairas ihminen. Entäs oma terveytesi, elämäsi, jaksamisesi? Piittaako hän siitä? Joo, varmaan mut tekee muuta kuin sanoo.
        Kyllä mä ainakin menisin lekuriin ja hoitoon jos mulla olis vaik jalka katki tai paise perseessä, muusta vieläkin tuhoisammasta sairaudesta puhumattakaan. Ja ainakin joku muu mut sais vietyä tai ympäri puhuttua lekuriin. Alkoholisti ei tee mitään vammalleen ... etkä sinä hänen asialleen mitään voi, vaikka kuinka toivo pilkahtelee ja puhua paasaisitkin tai väkisin muka hoitaisit. Huonommaks vaan menee sinunkin olosi. Usko! Anna "paskan" olla!

        Käsi sydämelle! Jos nyt tänään tutustuisit tuollaiseen henkilöön... pitäisitkö hänestä siinä määrin jotta rupeisit itseäsi rasittamaan ja oikeinko tykästyisitkin ja muuttaisitte yhteen? Pistäisit itsesi likoon????
        Kaikille lienee selvää, että sen juopon vanha/entinen hurmaava minä pilkahtelee esiin vielä silloin tällöin. Niiden olemattoman pienten hetkienkö ja muistojen varassako ajattelit elellä. Entäs se muu elämäsi? Jaksamisiin!


    • Arvoton

      Kiitos tsemppauksesta. Ja kyllä olen lähdössä jatkamaan elämääni eteenpäin ilman juoppoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe