Heipsun!
Mulla siis tulee jotain valkovuodon tapasta virtsaputkesta. En oo tienny että tää on ees mahollista! Aina kun tota tulee tuntuu, et lirahtais vähän housuun, mut sit se onki sellasta limasta valkosta vuotoa ("haisee" ja näyttää samalta kun valkovuoto). Eikä se tuu emättimestä, koska emättimestä tuleva valkovuoto jää pikkareiden taakse ja toi tulee tohon eteen. En muista kuinka kauan mulla on ollu näin, mahdollisesti koko pienen elämäni, mut tänään tuli sitte oikeen kunnolla ja aloin miettimään et onkohan tää normaalia. Ensimmäinen ja toistaseks viiminen seksikokemus mulla oli 4 vuotta sitten ja kävin sen jälkeen (about 5 päivää sen jälkeen, näkyykö klamydia näin aikasin?) testeissä, koska tuntu et ois ollu pissatauti. Ei kuitenkaan löytyny klamydiaa eikä pissatautia, joten en usko että klamydiasta ois kyse. Mulla on myös ollu koko elämän alttiutta pissataudeille ja kirvelee vähän väliä, mut en jaksa enää välittää, koska se menee ohi tunnissa. Voisko näillä olla yhteys? Mitä mieltä ootta, kannattaisko mun mennä lääkärille? Asun nyt ulkomailla, joten kovin helppoo se ei oo, mut kauhistuttaa ajatus et jään lapsettomaks jonkun idiootin taudin takia. Ja niin, onko täällä kohtalontovereita? Mikä teillä oli vai oliko ihan normaalia?
valkovuoto virtsaputkesta?!
3
3516
Vastaukset
- mitäihmettää
Ainiin joo!! sain sillon 4 vuotta sitten varmuudeks antibiootin klamydiaan. Siis sen 2 pilleriä jutskan. Joten eihän klamydiaa voi saada muutoin kuin seksistä? Tosin olen kyllä semmonen tapaus että jos on promillen mahdollisuus saada joku tauti ni mä sen saan :D
- kyöstijokatietää
Olet juonut liikaa maitoa ja se tulee sitten suoraan läpi. Juo enemmän vettä.
- hgfhfhfhfdhfdhfd
Klamydia kuuluu todeta ennen hoitoa ja kontrolloida hoidon jälkeen. Antibiootteja ei saa syödä turhan vuoksi, ne altistavat resistenteille bakteeri-infektioille sekä käyttäjän että muut ihmiset. Lisäksi antibiootti altistaa hiivainfektioille ja monenlaisille suoliston bakteeriepätasapainoille. Antibioottien käyttö on yhteydessä jopa ylipainoon (terve ja monipuolinen suoliston bakteerikanta tuhoutuu, mikä on normaalipainoisuuden edellytys).
Tippuri ja klamydia kannattaa testata. Netistäkin saa tilattua monenlaisia testejä. Tutki asiaa. Onko teillä siellä, missä asut, maksuton sukupuolitautipoli? Jos on, hyödynnä sen palvelut. Tuskinpa on haittaa, vaikka ostaisit varmuuden vuoksi hiivatulehdus kuurin (suun kautta otettava kerta-annos). Mutta ota se vasta mahdollisten testien jälkeen.
Itselläni oli klamydia-infektio nuorena piilevänä varmaan useamman vuoden. En osannut jäljittää tartuntaa. Se kävi ilmi vasta, kun sain kuukautiskierron häiriöitä. Tulin sen jälkeen raskaaksi, mutta raskaus päättyi keskenmenoon. Ja keskenmenon jälkeen sain taas jonkin pahan tulehduksen. Kävin klamydian hoidon jälkeen omakustanteisesti munanjohtimien tutkimuksessa, ja ne vaikuttivat olevan auki. En sitten tiedä, mitä seuraava tulehdus niille teki (olen ollut 7,5 v ilman ehkäisyä nyt, ja olen jo liian vanha äidiksi). Taitava lääkäri tai hoitaja saattaa pystyä arvioimaan munanjodinten kuntoa myös vatsanpeitteiden läpi, jos nainen on hoikka. Tulehdukset aiheuttavat lapsettomuutta lähinnä tukkimalla munanjohtimet, ja johtimet kai liikkuvat silloin huonommin. Itselläni ainakin yksi kerkkari paineli munanjohtimia (klamydian hoidon jälkeen) ja oli sitä mieltä, että tilanne on kunnossa, niinkuin silloin olikin. Jokainen uusi tulehdus on tietysti aina riski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733