valkovuoto virtsaputkesta?!

mitäihmetttä

Heipsun!

Mulla siis tulee jotain valkovuodon tapasta virtsaputkesta. En oo tienny että tää on ees mahollista! Aina kun tota tulee tuntuu, et lirahtais vähän housuun, mut sit se onki sellasta limasta valkosta vuotoa ("haisee" ja näyttää samalta kun valkovuoto). Eikä se tuu emättimestä, koska emättimestä tuleva valkovuoto jää pikkareiden taakse ja toi tulee tohon eteen. En muista kuinka kauan mulla on ollu näin, mahdollisesti koko pienen elämäni, mut tänään tuli sitte oikeen kunnolla ja aloin miettimään et onkohan tää normaalia. Ensimmäinen ja toistaseks viiminen seksikokemus mulla oli 4 vuotta sitten ja kävin sen jälkeen (about 5 päivää sen jälkeen, näkyykö klamydia näin aikasin?) testeissä, koska tuntu et ois ollu pissatauti. Ei kuitenkaan löytyny klamydiaa eikä pissatautia, joten en usko että klamydiasta ois kyse. Mulla on myös ollu koko elämän alttiutta pissataudeille ja kirvelee vähän väliä, mut en jaksa enää välittää, koska se menee ohi tunnissa. Voisko näillä olla yhteys? Mitä mieltä ootta, kannattaisko mun mennä lääkärille? Asun nyt ulkomailla, joten kovin helppoo se ei oo, mut kauhistuttaa ajatus et jään lapsettomaks jonkun idiootin taudin takia. Ja niin, onko täällä kohtalontovereita? Mikä teillä oli vai oliko ihan normaalia?

3

3516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäihmettää

Ainiin joo!! sain sillon 4 vuotta sitten varmuudeks antibiootin klamydiaan. Siis sen 2 pilleriä jutskan. Joten eihän klamydiaa voi saada muutoin kuin seksistä? Tosin olen kyllä semmonen tapaus että jos on promillen mahdollisuus saada joku tauti ni mä sen saan :D

• kyöstijokatietää

Olet juonut liikaa maitoa ja se tulee sitten suoraan läpi. Juo enemmän vettä.

• hgfhfhfhfdhfdhfd

Klamydia kuuluu todeta ennen hoitoa ja kontrolloida hoidon jälkeen. Antibiootteja ei saa syödä turhan vuoksi, ne altistavat resistenteille bakteeri-infektioille sekä käyttäjän että muut ihmiset. Lisäksi antibiootti altistaa hiivainfektioille ja monenlaisille suoliston bakteeriepätasapainoille. Antibioottien käyttö on yhteydessä jopa ylipainoon (terve ja monipuolinen suoliston bakteerikanta tuhoutuu, mikä on normaalipainoisuuden edellytys).

Tippuri ja klamydia kannattaa testata. Netistäkin saa tilattua monenlaisia testejä. Tutki asiaa. Onko teillä siellä, missä asut, maksuton sukupuolitautipoli? Jos on, hyödynnä sen palvelut. Tuskinpa on haittaa, vaikka ostaisit varmuuden vuoksi hiivatulehdus kuurin (suun kautta otettava kerta-annos). Mutta ota se vasta mahdollisten testien jälkeen.

Itselläni oli klamydia-infektio nuorena piilevänä varmaan useamman vuoden. En osannut jäljittää tartuntaa. Se kävi ilmi vasta, kun sain kuukautiskierron häiriöitä. Tulin sen jälkeen raskaaksi, mutta raskaus päättyi keskenmenoon. Ja keskenmenon jälkeen sain taas jonkin pahan tulehduksen. Kävin klamydian hoidon jälkeen omakustanteisesti munanjohtimien tutkimuksessa, ja ne vaikuttivat olevan auki. En sitten tiedä, mitä seuraava tulehdus niille teki (olen ollut 7,5 v ilman ehkäisyä nyt, ja olen jo liian vanha äidiksi). Taitava lääkäri tai hoitaja saattaa pystyä arvioimaan munanjodinten kuntoa myös vatsanpeitteiden läpi, jos nainen on hoikka. Tulehdukset aiheuttavat lapsettomuutta lähinnä tukkimalla munanjohtimet, ja johtimet kai liikkuvat silloin huonommin. Itselläni ainakin yksi kerkkari paineli munanjohtimia (klamydian hoidon jälkeen) ja oli sitä mieltä, että tilanne on kunnossa, niinkuin silloin olikin. Jokainen uusi tulehdus on tietysti aina riski.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6979
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      847
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe