Hellou :) olen uusi akvaario harrastaja ja tahtoisin tietää jonkun HYVÄN ja LUOTETTAVAN nettikaupan josta saisi akvaarioon suht. Edullisia koristeita yms tavaraa. Kovasti olen yrittänyt etsiä, muttei ole löytynyt kauppaa jossa olisi laaja valikoima koristeita.
hyvä nettikauppa
7
193
Vastaukset
- yturtuirtir
Oletko akvaario vai harrastaja?
- hjälpämig
Sulla on varmaan aika tyhjä elämä jos on aikaa korjailla netissä toisten yhdyssana virheitä? 😂 No huvit ne on kullakin. En tuomitse.😯
- tilaapitääolla
Älä missään nimessä hanki akvaarioon koristeita yms muuta romua. Kalat tarvitsevat avointa tilaa. On tutkittu heidän kärsivän jos tila vähissä.
- hjälpamig
Kyllä aattelin hommata ja niitä on jo , mutta nyt olisi hakusessa vähän erikoisemmat ja isommat koristeet:) ! Ei taida olla Suomessa sellaisia mitä etsin. Kauhean vähän akvaarioihin tavaraa ylipäänsä Suomessa:/! Mulla on metrin mittanen akvaario (150l) ,joten tilaa on muutamalle koristeelle ja piilopaikalle kaloille :)! En todellakaan täyteen ole koristeita hommaamassa! Muutamaa hienoa koristetta vain etsin ja joka kaupassa samat (pääkallot,linnat, laivat, kookospähkinän kuoret YMS) !
Joten nyt tarvis tietää oisko mtn hyvää nettikauppaa mistä niitä saisi edes vähän erilaisia!- LemmikkihoitajaAMK
150 allas on aika pieni. Nettikaupoista löydät mitä tahansa ihmisen silmään miellyttävää. Onhan markkinat globaalit ja tavara kulkee viikossa. On hyvä muistaa, että kala on myös eläin ja tunteva sellainen.
Sinuna hankkisin ensin suuremman altaan, keskustelisin akvaarioliikkeessä pinta, parvi -ja pohjakaloista. Hyvä valaistus kalojen ja kasvien kanssa on mahtava yhdistelmä.
150 L altaan jättäisin poikasakvaarioksi ja lähtisin liikkeelle sata litraa ylemmäs. Tori.fi ja muut kaupat suorastaan tyrkyttävät tällä hetkellä ilmaiseksikin altaita.
Haluat varmaan parhaatmahdolliset olosuhteet kaloillesi?
- ajoauto
Ei ole. Myy akvaariosi ja ilmoittaudu autokouluun. Kortin saatuasi hanki auto ja liiku sillä. Nastarenkaat alle. Uudelle kuskille paremmat kuin kitkarenkaat. Netistä voit keväällä katsoa aluvanteita. Niitä on kauniitakin tarjolla. Takalasinritiläkin voisi antaa näköä.
- hjälpamig
Mulla on kyllä jo ajokortti ja autokin 😂! Kiitos kuitenki hyvästä vinkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644