Hellou :) olen uusi akvaario harrastaja ja tahtoisin tietää jonkun HYVÄN ja LUOTETTAVAN nettikaupan josta saisi akvaarioon suht. Edullisia koristeita yms tavaraa. Kovasti olen yrittänyt etsiä, muttei ole löytynyt kauppaa jossa olisi laaja valikoima koristeita.
hyvä nettikauppa
7
193
Vastaukset
- yturtuirtir
Oletko akvaario vai harrastaja?
- hjälpämig
Sulla on varmaan aika tyhjä elämä jos on aikaa korjailla netissä toisten yhdyssana virheitä? 😂 No huvit ne on kullakin. En tuomitse.😯
- tilaapitääolla
Älä missään nimessä hanki akvaarioon koristeita yms muuta romua. Kalat tarvitsevat avointa tilaa. On tutkittu heidän kärsivän jos tila vähissä.
- hjälpamig
Kyllä aattelin hommata ja niitä on jo , mutta nyt olisi hakusessa vähän erikoisemmat ja isommat koristeet:) ! Ei taida olla Suomessa sellaisia mitä etsin. Kauhean vähän akvaarioihin tavaraa ylipäänsä Suomessa:/! Mulla on metrin mittanen akvaario (150l) ,joten tilaa on muutamalle koristeelle ja piilopaikalle kaloille :)! En todellakaan täyteen ole koristeita hommaamassa! Muutamaa hienoa koristetta vain etsin ja joka kaupassa samat (pääkallot,linnat, laivat, kookospähkinän kuoret YMS) !
Joten nyt tarvis tietää oisko mtn hyvää nettikauppaa mistä niitä saisi edes vähän erilaisia!- LemmikkihoitajaAMK
150 allas on aika pieni. Nettikaupoista löydät mitä tahansa ihmisen silmään miellyttävää. Onhan markkinat globaalit ja tavara kulkee viikossa. On hyvä muistaa, että kala on myös eläin ja tunteva sellainen.
Sinuna hankkisin ensin suuremman altaan, keskustelisin akvaarioliikkeessä pinta, parvi -ja pohjakaloista. Hyvä valaistus kalojen ja kasvien kanssa on mahtava yhdistelmä.
150 L altaan jättäisin poikasakvaarioksi ja lähtisin liikkeelle sata litraa ylemmäs. Tori.fi ja muut kaupat suorastaan tyrkyttävät tällä hetkellä ilmaiseksikin altaita.
Haluat varmaan parhaatmahdolliset olosuhteet kaloillesi?
- ajoauto
Ei ole. Myy akvaariosi ja ilmoittaudu autokouluun. Kortin saatuasi hanki auto ja liiku sillä. Nastarenkaat alle. Uudelle kuskille paremmat kuin kitkarenkaat. Netistä voit keväällä katsoa aluvanteita. Niitä on kauniitakin tarjolla. Takalasinritiläkin voisi antaa näköä.
- hjälpamig
Mulla on kyllä jo ajokortti ja autokin 😂! Kiitos kuitenki hyvästä vinkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368