Olen lähdössä machhu picculle luksus juna, laiva, jokiristeily kieromatkalle ja kaipailisin kaveriksi kaiken maksavaa naista.
Jos siis tunnet että paine lompakossa riittää niin ota rohkeasti yhteyttä, täällä 45 vuotias mies odottaa iloisissa merkeissä yhteistä matkaa!
Kaveriksi matkalle?
3
175
Vastaukset
- vuorten-takaa
Hyvää matkaa vaan kirjoitustaidottomalle. Tulkit ja kirjoitustaitoiset matkustelevat omiin nimiinsä itselleen sopivassa seurassa. Persaukiset ja Suomi24 chatin kerjäläiset mankuvat maksajaa.
- masu-pikku
Mitäs muutamasta kirjoitusvirheestä jos on luvassa hyvä kieromatka. Olen 62-vuotias rikas nainen. Viime aikoina rahastot ovat tuottaneet hyvin ja kun olen jo huolehtinut jälkipolvenkin raha-asiat kuntoon niin voisin kustantaa matkan vaikka kahdellekin 45-vuotiaalle miehelle machhu picculle risteillen luksuslaivalla. Kerro hyvä mies ensi milloin juna lähtee ja mikä jokilaiva sinne menee ja ennenkaikkea millä mantereella ko paikka sijaitsee.
Machu Picchu, Perussa on jo tullut nähtyä mutta sinun kanssasi haluaisin lähteä löytöretkelle. Vastaa minulle nimelläsi ja puhelinnumerollasi. Otan varmasti yhteyttä.- masukin_pikku
Hyvä "masu pikku". Tällaisia vastauksia näiden sivujen "kahjot" tarvitsevat. Voi että nautin jokaisesta sanastasi. Jatka ihmeessä kommentoitiasi näillä sivuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891