jos kynnet menee, iho krsii tai muuten v.ttaa? Mä entiskaa, en imuroi, en siivoo, en pese pyykkii enkä laita ruokaa. Ne on semmottii hommii jotka mun miäs tekee ilomielin, Hän passaa mua joka päivä. Kun tulee töistä tuo kukkia tai karkkia ja laittaa heiti mulle ruokaa kun tulee ja siivoo ja tiskaa. Mie oon semmonen hienostorouva.
Luen lehtiä ja pidän ysttävyyssuhteita yllä, vierailen ja käyn kahvilla heidän kanssaan kahviloissa ja ravintoloissa päivällisillä.
Otan myös vastaan meille vieraita kun tulevat pitävmään palavaereia asioista tai haluvat minun pitävän esitelmiä ja luentoja, kun tiedänpajon asioista.
Huomenna meillä on "vanhojen puisten kaappien restarointikokous kannattaako vai ei". Sitä phdimme päivällisen merkeissä jonka tilaamme pitopalvelucateringistä. Sitten pohdimme "yleishyödyllistenhuonekasvienhoitoa ja hankkimista käyttötarkoituksiinja hyötykäyttöön".
Keksimme aina uusia ideoita ja kokouksia.
Semmonen mie oon, autan ja opetan ja saan itsekin uusia niksejä kaikkeen.
Nyt suunnittelen "kirpputorinmerkitystäihmisenelämänhallintaanjaielikuviintullarikkaaksi".
Mitä kotitöitä ette tee
kotirouvahenkeenjavereen
4
91
Vastaukset
- isähänminä
Ei sulla lissu oo perhettä edes.
Jos kotitöistä puhutaan, niin mä en anna pillua, koska mulla ei sellaista ole.- FatLizzy
Ei lissun pimppaa kukaan edes huolis.
- HAHHAHAHAAAA
Eikä sillä sellaista ole, kun lissuhan on joku semmoinen miehentapainen, mutta ei sillä kyllä munaakaan löydy. :D
- Olettylsämielinen
Kotiäiti juu ,jos opettelisit kirjoittamaan, niin voit joskus päästä ,vaikka töihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924