jos kynnet menee, iho krsii tai muuten v.ttaa? Mä entiskaa, en imuroi, en siivoo, en pese pyykkii enkä laita ruokaa. Ne on semmottii hommii jotka mun miäs tekee ilomielin, Hän passaa mua joka päivä. Kun tulee töistä tuo kukkia tai karkkia ja laittaa heiti mulle ruokaa kun tulee ja siivoo ja tiskaa. Mie oon semmonen hienostorouva.
Luen lehtiä ja pidän ysttävyyssuhteita yllä, vierailen ja käyn kahvilla heidän kanssaan kahviloissa ja ravintoloissa päivällisillä.
Otan myös vastaan meille vieraita kun tulevat pitävmään palavaereia asioista tai haluvat minun pitävän esitelmiä ja luentoja, kun tiedänpajon asioista.
Huomenna meillä on "vanhojen puisten kaappien restarointikokous kannattaako vai ei". Sitä phdimme päivällisen merkeissä jonka tilaamme pitopalvelucateringistä. Sitten pohdimme "yleishyödyllistenhuonekasvienhoitoa ja hankkimista käyttötarkoituksiinja hyötykäyttöön".
Keksimme aina uusia ideoita ja kokouksia.
Semmonen mie oon, autan ja opetan ja saan itsekin uusia niksejä kaikkeen.
Nyt suunnittelen "kirpputorinmerkitystäihmisenelämänhallintaanjaielikuviintullarikkaaksi".
Mitä kotitöitä ette tee
kotirouvahenkeenjavereen
4
143
Vastaukset
- isähänminä
Ei sulla lissu oo perhettä edes.
Jos kotitöistä puhutaan, niin mä en anna pillua, koska mulla ei sellaista ole.- FatLizzy
Ei lissun pimppaa kukaan edes huolis.
- HAHHAHAHAAAA
Eikä sillä sellaista ole, kun lissuhan on joku semmoinen miehentapainen, mutta ei sillä kyllä munaakaan löydy. :D
- Olettylsämielinen
Kotiäiti juu ,jos opettelisit kirjoittamaan, niin voit joskus päästä ,vaikka töihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564274SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2914154Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1663666Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933563Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä953149Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312487Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361885Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681783Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371690