Vihaan kerrostalokyyliä

Saatanansaatanansaatana

Miksi helvetissä pitää olla olemassa ihmisiä, jotka ei muuta tee, kuin kyttää naapureiden elämää ja levittelee valheita ja vittuilee ja aukoo turpaansa ilman mitään syytä? Minä olen taloyhtiön hiljaisimpiin ja huomaamattomimpiin kuuluva asukas, ja silti joutunut kyttäyksen kohteeksi! Lisäksi nämä kyylät aina on jotain raihnaisia vanhoja paskoja, niin eihän niitä voi tempaista turpiinkaan, kun varmaan luita katkeaa pikku läpsäyksestä ja siitähän sitten saa syytteen ja paskan ihmisen maineen, kun on "viatonta" vanhus -raukkaa pieksänyt ja se on sairaalaankin joutunut. Saatana kun sais lyödä tuommoisia kirveellä päähän, eikä tuomiota tulisi! Pikemmin joku palkkio pitäisi saada, kun on yhden ihmissaastan eliminoinut maailmaa pilaamasta. Miten jotakin voi kiinnostaa muiden tekemiset ja menemiset niin paljon, ettei muuta tee kuin roikkuu ikkunassa kyttäämässä? Miten tuollaiseksi "kehitytään", mikä mutteri on löysällä että tuollaiseksi muuttuu, vai onko ne alusta asti kyttääjiä?

15

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäänekyllä

      Kyllä ne naapurit mun asiat tietää aina ja paremmin kuin minä itse. Selväksi on tullut eikä siihen voi sen kummemmin vaikuttaa. Teen sitä mitä vaan niin kyllä naapurissa tiedetään tekemiseni. Mitä sitten? Siinäpä kun kyttäävät onpahan niillekin ohjelmaa tässä elämässä. Mahtavaa että olen noin mielenkiintoinen ihminen ja maine juoksee edellä muutaman kilometrin. Ei siitä kannata hermostua sen kummemmin. Onpahan mitä puhua.

    • maanantaitaaa

      Meteli..basson jumputus häiritsevää
      Ei muuta..!!

      • Käsky_neuvo

        Muuta muualle niin "ongelmasi" ratkeaa ja ai niin... Lopeta se muiden kyylääminen ja ravaaminen sekä muiden asukkaiden asioiden nuuhkiminen uudessa asuinpaikassa. Ei tartte kiittää.


    • Dzeseseze

      Miten hiljainen ja huomaamaton asukas voi joutua kytätyksi ja miten se mielestäsi ilmenee.

      • Huomaamaton.ja.kytätty

        Aloitus jo aika vanha, että tuskin hän täällä lukee ja kommentoi enää... Voin itse kertoa kyllä omalta osalta.

        Eli olen siis ihminen, joka en juuri muuta tee kotona kuin käyn nukkumassa, suihkussa ja syömässä, koska teen pitkää päivää. Siitä huolimatta muakin on kytätty ja levitelty jotain kummallisia paskapuheita. Oon kuulemma omituinen kun vaan meen ja tuun, ja rikolliseksikin on epäilty kun en koskaan oo kotona ja sitten kun oon, niin saattaa olla yöllä valot ja saatan käydä vessassakin, pesulla tai vaikka syödä yöllä! Siis herranen aika sentään! Kyllähän se nyt on merkki jostain kummallisesta ja rikollisesta toiminnasta, kun tulee myöhään yöllä tai illalla kotiin, käy suihkussa ja syö ja valojakin pitää päällä, ja aamulla lähtee aikaisin. Ihan on ikkunasta talon mummat ja paapat töllistelleet ilmeisesti, ja rapussa haisteltu että mitä sitä tänään (tänä yönä) syödään.


      • myönteisyys-kunniaan
        Huomaamaton.ja.kytätty kirjoitti:

        Aloitus jo aika vanha, että tuskin hän täällä lukee ja kommentoi enää... Voin itse kertoa kyllä omalta osalta.

        Eli olen siis ihminen, joka en juuri muuta tee kotona kuin käyn nukkumassa, suihkussa ja syömässä, koska teen pitkää päivää. Siitä huolimatta muakin on kytätty ja levitelty jotain kummallisia paskapuheita. Oon kuulemma omituinen kun vaan meen ja tuun, ja rikolliseksikin on epäilty kun en koskaan oo kotona ja sitten kun oon, niin saattaa olla yöllä valot ja saatan käydä vessassakin, pesulla tai vaikka syödä yöllä! Siis herranen aika sentään! Kyllähän se nyt on merkki jostain kummallisesta ja rikollisesta toiminnasta, kun tulee myöhään yöllä tai illalla kotiin, käy suihkussa ja syö ja valojakin pitää päällä, ja aamulla lähtee aikaisin. Ihan on ikkunasta talon mummat ja paapat töllistelleet ilmeisesti, ja rapussa haisteltu että mitä sitä tänään (tänä yönä) syödään.

        Sanot vaan että MAKKARAA tietenkin.
        Opettele hymyilemään.
        Se on hienoa, että ihmiset vähän seurailevat toistensa perään. Monella vanhuksella on aikaa miettiä asioita ja näkemäänsä.
        Itsestäsikin tulee sellainen luultavasti.
        Anna heidän olla ja tervehdit vaan kohteliaasti.
        Pitävät sinua sen jälkeen malli kansalaisena.


    • onvahdittujoo

      Eihän näillä vanhoilla kääkillä muuta elämää olekkaan kuin muiden elämän vahtiminen, pitäs laittaa jollekin työleirille eläkeläiset ja työttömät joista ei ole kuin haittaa muille. Osa on varmaan jotain entisiä stasivakoojia ja gangstalkkereita ja osa muuten vain yliuteliaita ja sekaisin. Eivät tajua keksiä harrastuksia tai lähteä matkalle kun kyttääminen ja juoruilu vie kaiken ajan ja energian. Ihan samasta kärsinyt minäkin ja yritän vain elää rauhallisesti elämääni ketään häiritsemättä mutta sehän on niin kovin outoa ja epäilyttävää. Joskus valot päällä yöllä niin voi että sentään! Tai verhot kiinni päivällä, tosi outoa! Pari naapurin ämmää saisi potkuja perseelle heti jos tietäisin etten joudu vastuuseen. Että olisikin nautinnollista oikein kunnolla potkaista niin että ilmat lähtee pihalle ja akka lentää mahalleen maahan ja huutaa tuskasta. Mutta en minäkään näiden luuskien takia halua mitään alkaa korvaamaan ja poliisin kanssa tekemisiin.

    • 333998

      Suomessa seurataan mitä joku tekee, ja juorutaan kaikki asiat. Jopa lääkäritkin puhuu potilaista keskenään vaikka niillä on vaitiolovellisuus, soitellaan toisille elä hoida tätä potilasta, koska hän on valittanut hoidosta.

    • hahaahaaa

      Itse huomasin 12 vuoden aikana saman . Harvemmin ne ketkä maksaa itse vuokran sa / vastikkeetta hirveesti muitten naapurien elämä kiitosta. Jos ihminen on 25 kesää ja 25 talvea asunnut vuokra asunnoissa( kunnan) voisi itse alkaa miettiä onko ihan kaikki siellä pää nupissa kohalla ja saatika mitä lapsista kasvaa..........

    • aga384

      Näitä riittää, oisko se tekemisen puute tai joku esim.pakkomielle.

      En tiedä, psykologia on semmoista.

    • 31.v.asuttu.ok-talossa

      No mutta. Hyvienkin liikenneyhteyksien lähistöltä voi ostaa hyvin halvalla ok-taloja. Muuan mies osti sellaisen 20.000 tuhannella ekulla.
      Se kunnostaa sen ja myy edelleen. Mutta ei niissä kerrostalokyttääjiä ole. Sen takia ostin surkean talon. Mutta aika ei tuu pitkäksi.

    • TuleekoJoMiesKotiin

      Katrilla aina pää ikkunassa, aina.

    • Kurjuudenkurjuus

      Aloittajalle ymmärrystä, kun tuot niitä jeppejä yövieraaksi kotiisi niin maine kiirii helposti. Minkä sitä tavoilleen voi, sinunkin tavoille, et oikein häiriinnyt leimautumisesta "oikean- tai vääränlaiseksi"?

    • Donitseja.ilmassa

      Ehkä näillä kytillä on tylsää, kun pitää muita kytätä. Ovat selvästi seuran puutteessa. Voisit ehdottaa, että voisitte laatia yhdessä heille senssi-ilmoituksen. 😉 Kun on parisuhde, niin eivät jaksa kytätä naapureitaan niin aktiivisesti.

    • L.VI

      tein joskus kiinteistöhuolto hommia. eräässä taloyhtiössä oli ammattivalittaja joka istui päivät pitkät kyttäämässä ihmisten tekemisiä. jatkuvaa valitusta kiinteistönhuollosta. kun tuli kaksiviikkoa kestävät helteet niin katkaisin ilmastoinnit yöksi ja ajoin patteriverkkoon viiskymppistä vettä. alkoi meinaan valittajakin tarkeneen. loppu papalta vinkuminen kun ei pystynyt nukkumaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe