Terveyskeskukset kyllä mainostavat tätä, mutta kerron siltä varalta että joku ei vielä tiedä. Osoitteessa www.kanta.fi voi katsoa omia terveystietojaan. Itse ainakin yllätyin siitä, mitä psykologi ja lääkäri olivat minusta kirjoittaneet. Siellä oli sellaisia asioita, jotka eivät pitäneet edes paikkaansa, ja myös sellaisia asioita, joita en ehkä olisi kertonut jos olisin tiennyt että ne kirjoitetaan muistiin. Palvelussa on myös mahdollisuus salata omia tietoja, jos esim. joku lääkäri on kirjoittanut jotain virheellistä eikä potilas halua että muut lääkärit näkevät sen tekstin.
Omien terveystietojen katselu netissä
4
155
Vastaukset
- wgrhrwhhrw
Valehtelu on jokapäiväistä rutiinia psykiatriassa. Pääsevät kuin koira veräjästä, ja tietävät sen hyvin.
- eioletunnuksia
Pitääkö olla pankkitunnukset että voi katsoa omia tietojaan?
- kaikki_kiellot_päälle
http://www.kanta.fi/omakanta
Käyttö vaatii suomalaisen henkilötunnuksen ja tunnistautumisvälineet
Niitä ovat
•verkkopankkitunnukset
•mobiilitunnukset
•sähköinen henkilökortti. - dasfdas
Joo minulla on esimerkiksi aloitettu uusia lääkkeitä noitten omakanta juttujen mukaan, vaikka todellisuudessa ei ole aloitettu. Todella huolimattomasti hoitajat ja lääkärit noita kirjoittelevat ja vaarallisestikin jos niitä joku muu taho katselee ja hoitaa minua sen perusteella mitä puppua tuolta löytyy.
Itse salasin aivan kaiken. Myös hätätapauksessa salattu. Meinaan parempi ettei hätätapauksessakaan katsella mitään virheellisiä tietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802207
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871580Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141294Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2161092- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815