Eli olisin tilaamassa vhf radiota ulkomailta metsästys tarkoitukseen (kanavia 1-8) mutta kanavat näkyvät niissä hertseinä. Miten saan radion kuulumaan ja kuulemaan suomalaisia "kanavia" eli toimimaan suomessa??
Vhf radion taajuus kanavamuotoon
6
453
Vastaukset
- kuuleekohirvivouti
No jos ne "hertzit" vastaa aina tiettyjä kanavia niin opettelet muistamaan mikä taajuuslukema vastaa mitäkin taajuutta niin siinä se.
Onko ulkomailta ostettu metsästyspuhelin niin paljon halvempi että kannattaa sieltä ostaa ja takkuilla kanavanäytön kanssa. - Metrimake
No ei mutta sillä kuuluu kovemmin.
- metsästys22
ei rha68 puhelimia ole monessa maassa myynnissä eli 68mhz puhelimia
- 4uhcex
Siitähän kuuluu juuri niin kovaa kuin mitä jaksaa puhelimeen huutaa.
- Metrimake
Entiedä kuka tuo samalla nimimerkillä vastaava henkilö on (olen alkup. Kysyjä) mutta parilla kympillä kannattaa mielestäni ostaa jo ihan testimielessä. Tarkoitus siis ihan vain kokeilla ja vertailla suomessa myytävien mallien kanssa.
- OFVI
Tarvitset radioosi sopivan ohjelmointikaapelin ja ohjelman. RHA68-kanavia on 26!
https://fi.wikibooks.org/wiki/Radiotaajuuskirja/RHA68
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809