Eli olisin tilaamassa vhf radiota ulkomailta metsästys tarkoitukseen (kanavia 1-8) mutta kanavat näkyvät niissä hertseinä. Miten saan radion kuulumaan ja kuulemaan suomalaisia "kanavia" eli toimimaan suomessa??
Vhf radion taajuus kanavamuotoon
6
480
Vastaukset
- kuuleekohirvivouti
No jos ne "hertzit" vastaa aina tiettyjä kanavia niin opettelet muistamaan mikä taajuuslukema vastaa mitäkin taajuutta niin siinä se.
Onko ulkomailta ostettu metsästyspuhelin niin paljon halvempi että kannattaa sieltä ostaa ja takkuilla kanavanäytön kanssa. - Metrimake
No ei mutta sillä kuuluu kovemmin.
- metsästys22
ei rha68 puhelimia ole monessa maassa myynnissä eli 68mhz puhelimia
- 4uhcex
Siitähän kuuluu juuri niin kovaa kuin mitä jaksaa puhelimeen huutaa.
- Metrimake
Entiedä kuka tuo samalla nimimerkillä vastaava henkilö on (olen alkup. Kysyjä) mutta parilla kympillä kannattaa mielestäni ostaa jo ihan testimielessä. Tarkoitus siis ihan vain kokeilla ja vertailla suomessa myytävien mallien kanssa.
- OFVI
Tarvitset radioosi sopivan ohjelmointikaapelin ja ohjelman. RHA68-kanavia on 26!
https://fi.wikibooks.org/wiki/Radiotaajuuskirja/RHA68
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658