minkälainen kaivinkone olis sopiva talonpurku töihin? koneen pitäis soveltua sekä vasara että pulverisoija käyttöön, mitään hirmukaivuria silti ei viittis hankkii. yli 45 tonniset voi unohtaa samantien.
hitachi on kait hyvä merkki, mutta soveltuuko joku tietty merkki/ malli erityisen hyvin purku töihin?
purettavana olis kaikkee puutalosta petoni matalakerrostaloihin.
kaivinkone purkutöihin
2
1955
Vastaukset
- Tuomo-82
Mulla on 21 tn kobelco purkutöissä ja siinä on kiinni kiinteä Ardenin purkukoura... riittää ihan hyvin ja perustukset saa rikki ihan kynsikauhalla, eikä 5 vuoden aikana ole tullut yhtää taloa mitä ei rikki ole saanut...
- Saetkae
siitä minkä kokoisia taloja meinaat purkaa.
Minulla on 9 tonninen pyöräalustainen purkukouralla ja vasaralla, sillä puran 1-2 kerroksisia omakotitaloja ja muita pienkiinteistöjä.
Se tosin on vähän pieni, joten nyt olen hankkimassa 16-18 tonnista vanhempaa telakonetta jota varustan purkutöihin.
Ei sillä koneen merkillä ole mitään väliä, kunhan itse tykkäät siitä. Puomi saa tietysti olla pidempi kun tavallisessa jotta sillä yltää.
Pienellä koneella pääsee ahtaimpiin paikkoihin, mutta sillä työ kestää kauemmin.(Mikä on hyvä jos tekee tuntiliksalla) Isolla koneella taas on isot kulut vaikka tuntihinta on melkolailla sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628