aukeekohan toi paikka enään???hyviä hamppareita ikävä.
nelosparkki.
15
1039
Vastaukset
- EiNiinHyviä
Ei!
- kuivalainen1
työkaveri piipahti ostoksilla puoli tuntia ennen paloa ja pani merkille, että hyllyt oli melkeinpä tyhjillään. hyvähän se on varautua jo etukäteen tulipalon varalta, ettei kaikki omaisuus tuhoudu...
- Voivoivoivoivoi
Oikeesti?? Onko se selvinnyt mistä palo alkoi? Joka aamu ajan siitä ohi ja ihmettelen kun ei mitään tapahdu tontilla. Miksei rakenneta uudestaan, eihän se kauaa ehtiny edes olla. Palkit vaan seistä möllöttää.
- hämmästynytheikki
Niin ja nelostien varressa, Etelä-Iissä on mainos , joka mainostaa, jotta nelosparkki auki silloin ja silloin, polttoainetta ja elintarvikkeita......
- Kuivan_kingi
Mitäpä sitä rakentamaan, ei kannata ja tuli hyvät vakuutuskorvaukset.
- Kuiviksestaohitte
Tänä aamuna ainakin oli valot siinä pienessä työmaakopissa. Toivottavasti alkais tapahtumaan jotain!! Oli niin kiva taukopaikka!
- oritamma
kyllä se vielä aukeaa kunhan saavat uudelleen rakentamisen alulle.
- paikallinen
kovin näyttää olevan verkkaista rakentamisen aloitusta,ja asiakkaat jo tottuneet asioimaan muualla.
- KaiSeTuleeJoskus
Iissä on vielä se iso tienvarsimainos...
- Reiska.OikeastiReino
Dannyn jättikokoinen patsas tulee kuulemma tähän. Varma tieto, kahvio ja Danny-krääsää myydään sitten D-putiikissa ja maitoa, kaljaa ja tupakkia.
- DanErikany
Entä saako sieltä postikortteja,
joissa on Erika ja Iso D yhdessä romanttisesti halaillen?
Muuten en mene Danny-parkkiin enää ikinä!!
Danny ja Erika FOREVER!!
- PilkkaLipsanen
Matkamuistoksi voi D-parkista ostaa mm. Danny-tupeen, hiattoman t-paidan jossa kultaketjun kuva kaulan kohdalla ja kaiken huippuna voi ottaa pientä korvausta vastaan selfien aidonäköisen vaha-Dannyn kera!
Perheen tenaville löytyy seikkailuja Puuha-Danny seikkailupuistosta. Siellä Dannyn näköinen Danny-pupu vetää hassunhauskaa puuhakerhoa.
Isälle löytyy tekemistä D-karaokesta jossa soi tauotta "Kuusamoon"-biisi. Kurkkua voi kostuttaa baaritiskillä D-uopposella olutta tahi D-rinkeillä.
DerveDuloa Dutustumaan!- ErikaFani
NIIN, MUTTA SE ERIKA VIKMAN??
Onko D-kaupassa mitään E-tuotteita vai pitääkö ne tilata
E-liikkeestä eli Elannosta?
Erikan rintsikat D-kupilla...... - OlenitsekinErika
Erika Vikman-tuotteita ovat esimerkiksi: e-pillerit, e-resepti, e-kupin rintaliivit ja netissä voit tehdä testin "Oletko E-type, eli Erikan tyyppiä", noin niinku seurustelumielessä.
- RÄP-Ari
Heipä hei! Olen aloitteleva räp-artisti, Räp-Ari. Tässä hieman matskua. Var sä god.
Jouu, mä tangoskabas ykköseksi ylsin,
tosin sitä ennen ylituomarin ka hieman bylsin.
Thaimaassa paistoi sani,
piitsillä pani mua Dani.
oujeeeee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708