nelosparkki.

nälkäinen

aukeekohan toi paikka enään???hyviä hamppareita ikävä.

15

1085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiNiinHyviä

Ei!

• kuivalainen1

työkaveri piipahti ostoksilla puoli tuntia ennen paloa ja pani merkille, että hyllyt oli melkeinpä tyhjillään. hyvähän se on varautua jo etukäteen tulipalon varalta, ettei kaikki omaisuus tuhoudu...

• Voivoivoivoivoi

Oikeesti?? Onko se selvinnyt mistä palo alkoi? Joka aamu ajan siitä ohi ja ihmettelen kun ei mitään tapahdu tontilla. Miksei rakenneta uudestaan, eihän se kauaa ehtiny edes olla. Palkit vaan seistä möllöttää.

• hämmästynytheikki

Niin ja nelostien varressa, Etelä-Iissä on mainos , joka mainostaa, jotta nelosparkki auki silloin ja silloin, polttoainetta ja elintarvikkeita......

• Kuivan_kingi

Mitäpä sitä rakentamaan, ei kannata ja tuli hyvät vakuutuskorvaukset.

• Kuiviksestaohitte

Tänä aamuna ainakin oli valot siinä pienessä työmaakopissa. Toivottavasti alkais tapahtumaan jotain!! Oli niin kiva taukopaikka!

• oritamma

kyllä se vielä aukeaa kunhan saavat uudelleen rakentamisen alulle.

• paikallinen

kovin näyttää olevan verkkaista rakentamisen aloitusta,ja asiakkaat jo tottuneet asioimaan muualla.

• KaiSeTuleeJoskus

Iissä on vielä se iso tienvarsimainos...

• Reiska.OikeastiReino

Dannyn jättikokoinen patsas tulee kuulemma tähän. Varma tieto, kahvio ja Danny-krääsää myydään sitten D-putiikissa ja maitoa, kaljaa ja tupakkia.

• DanErikany

Entä saako sieltä postikortteja,
        joissa on Erika ja Iso D yhdessä romanttisesti halaillen?
        Muuten en mene Danny-parkkiin enää ikinä!!
        Danny ja Erika FOREVER!!

• PilkkaLipsanen

Matkamuistoksi voi D-parkista ostaa mm. Danny-tupeen, hiattoman t-paidan jossa kultaketjun kuva kaulan kohdalla ja kaiken huippuna voi ottaa pientä korvausta vastaan selfien aidonäköisen vaha-Dannyn kera!
      Perheen tenaville löytyy seikkailuja Puuha-Danny seikkailupuistosta. Siellä Dannyn näköinen Danny-pupu vetää hassunhauskaa puuhakerhoa.
      Isälle löytyy tekemistä D-karaokesta jossa soi tauotta "Kuusamoon"-biisi. Kurkkua voi kostuttaa baaritiskillä D-uopposella olutta tahi D-rinkeillä.
      DerveDuloa Dutustumaan!

• ErikaFani

NIIN, MUTTA SE ERIKA VIKMAN??
        Onko D-kaupassa mitään E-tuotteita vai pitääkö ne tilata
        E-liikkeestä eli Elannosta?
        Erikan rintsikat D-kupilla......

• OlenitsekinErika

Erika Vikman-tuotteita ovat esimerkiksi: e-pillerit, e-resepti, e-kupin rintaliivit ja netissä voit tehdä testin "Oletko E-type, eli Erikan tyyppiä", noin niinku seurustelumielessä.

• RÄP-Ari

Heipä hei! Olen aloitteleva räp-artisti, Räp-Ari. Tässä hieman matskua. Var sä god.
        Jouu, mä tangoskabas ykköseksi ylsin,
        tosin sitä ennen ylituomarin ka hieman bylsin.
        Thaimaassa paistoi sani,
        piitsillä pani mua Dani.
        oujeeeee..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      256
      45582
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      44
      11349
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      221
      10961
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      38
      9775
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      89
      8606
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      277
      6654
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      2525
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      44
      2350
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      12
      2334
    10. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      45
      2154
    Aihe