nelosparkki.

nälkäinen

aukeekohan toi paikka enään???hyviä hamppareita ikävä.

15

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiNiinHyviä

      Ei!

    • kuivalainen1

      työkaveri piipahti ostoksilla puoli tuntia ennen paloa ja pani merkille, että hyllyt oli melkeinpä tyhjillään. hyvähän se on varautua jo etukäteen tulipalon varalta, ettei kaikki omaisuus tuhoudu...

    • Voivoivoivoivoi

      Oikeesti?? Onko se selvinnyt mistä palo alkoi? Joka aamu ajan siitä ohi ja ihmettelen kun ei mitään tapahdu tontilla. Miksei rakenneta uudestaan, eihän se kauaa ehtiny edes olla. Palkit vaan seistä möllöttää.

      • hämmästynytheikki

        Niin ja nelostien varressa, Etelä-Iissä on mainos , joka mainostaa, jotta nelosparkki auki silloin ja silloin, polttoainetta ja elintarvikkeita......


    • Kuivan_kingi

      Mitäpä sitä rakentamaan, ei kannata ja tuli hyvät vakuutuskorvaukset.

    • Kuiviksestaohitte

      Tänä aamuna ainakin oli valot siinä pienessä työmaakopissa. Toivottavasti alkais tapahtumaan jotain!! Oli niin kiva taukopaikka!

    • oritamma

      kyllä se vielä aukeaa kunhan saavat uudelleen rakentamisen alulle.

    • paikallinen

      kovin näyttää olevan verkkaista rakentamisen aloitusta,ja asiakkaat jo tottuneet asioimaan muualla.

    • KaiSeTuleeJoskus

      Iissä on vielä se iso tienvarsimainos...

    • Reiska.OikeastiReino

      Dannyn jättikokoinen patsas tulee kuulemma tähän. Varma tieto, kahvio ja Danny-krääsää myydään sitten D-putiikissa ja maitoa, kaljaa ja tupakkia.

      • DanErikany

        Entä saako sieltä postikortteja,
        joissa on Erika ja Iso D yhdessä romanttisesti halaillen?
        Muuten en mene Danny-parkkiin enää ikinä!!
        Danny ja Erika FOREVER!!


    • PilkkaLipsanen

      Matkamuistoksi voi D-parkista ostaa mm. Danny-tupeen, hiattoman t-paidan jossa kultaketjun kuva kaulan kohdalla ja kaiken huippuna voi ottaa pientä korvausta vastaan selfien aidonäköisen vaha-Dannyn kera!
      Perheen tenaville löytyy seikkailuja Puuha-Danny seikkailupuistosta. Siellä Dannyn näköinen Danny-pupu vetää hassunhauskaa puuhakerhoa.
      Isälle löytyy tekemistä D-karaokesta jossa soi tauotta "Kuusamoon"-biisi. Kurkkua voi kostuttaa baaritiskillä D-uopposella olutta tahi D-rinkeillä.
      DerveDuloa Dutustumaan!

      • ErikaFani

        NIIN, MUTTA SE ERIKA VIKMAN??
        Onko D-kaupassa mitään E-tuotteita vai pitääkö ne tilata
        E-liikkeestä eli Elannosta?
        Erikan rintsikat D-kupilla......


      • OlenitsekinErika

        Erika Vikman-tuotteita ovat esimerkiksi: e-pillerit, e-resepti, e-kupin rintaliivit ja netissä voit tehdä testin "Oletko E-type, eli Erikan tyyppiä", noin niinku seurustelumielessä.


      • RÄP-Ari

        Heipä hei! Olen aloitteleva räp-artisti, Räp-Ari. Tässä hieman matskua. Var sä god.
        Jouu, mä tangoskabas ykköseksi ylsin,
        tosin sitä ennen ylituomarin ka hieman bylsin.
        Thaimaassa paistoi sani,
        piitsillä pani mua Dani.
        oujeeeee..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe