Cherry!!

kertoisitko`?

terve ihana Cherry
kysyin tätä samaa vähän aikaa sitten uudestaan mutta haluan tietää sinunkin näkemyksiäsi näistä asioista =) jos jaksat vaan...

voitko kertoa vähän minulle miten tulen pärjäämään lähitulevaisuudessa koulussa jossa olen vasta aloittanu?.. ja millon saadaan mahdollisesti olla rakkaani kanssa kahestaan taas?..

pystytkö myös sanomaan että tuunko enää ikinä näkemään jossain ex-poikaystävääni? ja missä?.. en oo ollu häneen missään yhteydessä moneen vuoteen ja kiinnostaisi tietää mitä hän nykyään tekee... onko sun mahdollista nähä mitä hän tekee?? ja vielä semmonen että miten kesäinen matkani jonka oon suunnitellu tulee onnistumaan? mitä kaikkee tuun tekemään siellä jne. =)

Kiitti tuhannesti sulle *halauksia*

2

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei vaan! Koulussa tulet pärjäämään alkuvaikeuksien jälkeen ihan hyvin. Aluksi tuntuu vaikealta saada kavereita, mutta hyvin pian ystävystyt parin tytön kanssa ja teistä tuleekin erottamattomat pitkäksi aikaa. Välillä koet kyllästymistä koulunkäyntiin ja muut asiat pyörivät enemmän mielessä, mutta pidä pintasi ja jatka koulunkäyntiä sitkeästi, se on tulevaisuutesi kannalta tärkeää!

      Sinulla ja rakkaallasi näen yhteisiä talvipäiviä olevan tulossa ehkä jo tämän kuun aikana tai viimeistään ensi kuun alussa, eli ei sinne nyt niin hirveän pitkä aika ole.. jaksat kyllä odottaa :)!

      Ex-poikaystävääsi en saanut yhteyttä, muttei myöskään mitään negatiivista tunnetta noussut, eli eiköhän hänellä ole kaikki kunnossa. Sinulla on nyt uudet kuviot ja uudet ihmiset ympärilläsi, samoin hänellä, eikä teidän ole tarkoituskaan enää tavata. Jatka vain elämääsi eteenpäin; monet ihmisistä on tarkoitettu kulkemaan kanssamme vain kappaleen matkaa, ei koko elämän ajaksi.

      Oletko kesällä menossa johonkin aurinkorannalle tai vastaavaan paikkaan - sellaisissa puitteissa sinut näin? Nautit auringonotosta, rannalla löhöämisestä ja uimisesta mutta myös shoppailusta ja baareissa notkumisesta.. paljon näin nuorta porukkaa ympärilläsi, molempia sukupuolia, ja iloisilta kaikki vaikuttivat.. eli eiköhän siitä ihan onnistunut reissu tule!

      Eli tämmöisiä tavoitin kysymystesi perusteella. Hyvää talvipäivän jatkoa Sinulle!

      • minä

        kiitos erittäin paljon sulle :)

        totta! olen menossa semmoseen paikkaan jossa on todellakin paljon aurinkoa;)..ja nuorta porukkaa kanssa;)..serkut kotimaassa =)

        love you cherry! =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe