terve ihana Cherry
kysyin tätä samaa vähän aikaa sitten uudestaan mutta haluan tietää sinunkin näkemyksiäsi näistä asioista =) jos jaksat vaan...
voitko kertoa vähän minulle miten tulen pärjäämään lähitulevaisuudessa koulussa jossa olen vasta aloittanu?.. ja millon saadaan mahdollisesti olla rakkaani kanssa kahestaan taas?..
pystytkö myös sanomaan että tuunko enää ikinä näkemään jossain ex-poikaystävääni? ja missä?.. en oo ollu häneen missään yhteydessä moneen vuoteen ja kiinnostaisi tietää mitä hän nykyään tekee... onko sun mahdollista nähä mitä hän tekee?? ja vielä semmonen että miten kesäinen matkani jonka oon suunnitellu tulee onnistumaan? mitä kaikkee tuun tekemään siellä jne. =)
Kiitti tuhannesti sulle *halauksia*
Cherry!!
2
127
Vastaukset
Hei vaan! Koulussa tulet pärjäämään alkuvaikeuksien jälkeen ihan hyvin. Aluksi tuntuu vaikealta saada kavereita, mutta hyvin pian ystävystyt parin tytön kanssa ja teistä tuleekin erottamattomat pitkäksi aikaa. Välillä koet kyllästymistä koulunkäyntiin ja muut asiat pyörivät enemmän mielessä, mutta pidä pintasi ja jatka koulunkäyntiä sitkeästi, se on tulevaisuutesi kannalta tärkeää!
Sinulla ja rakkaallasi näen yhteisiä talvipäiviä olevan tulossa ehkä jo tämän kuun aikana tai viimeistään ensi kuun alussa, eli ei sinne nyt niin hirveän pitkä aika ole.. jaksat kyllä odottaa :)!
Ex-poikaystävääsi en saanut yhteyttä, muttei myöskään mitään negatiivista tunnetta noussut, eli eiköhän hänellä ole kaikki kunnossa. Sinulla on nyt uudet kuviot ja uudet ihmiset ympärilläsi, samoin hänellä, eikä teidän ole tarkoituskaan enää tavata. Jatka vain elämääsi eteenpäin; monet ihmisistä on tarkoitettu kulkemaan kanssamme vain kappaleen matkaa, ei koko elämän ajaksi.
Oletko kesällä menossa johonkin aurinkorannalle tai vastaavaan paikkaan - sellaisissa puitteissa sinut näin? Nautit auringonotosta, rannalla löhöämisestä ja uimisesta mutta myös shoppailusta ja baareissa notkumisesta.. paljon näin nuorta porukkaa ympärilläsi, molempia sukupuolia, ja iloisilta kaikki vaikuttivat.. eli eiköhän siitä ihan onnistunut reissu tule!
Eli tämmöisiä tavoitin kysymystesi perusteella. Hyvää talvipäivän jatkoa Sinulle!- minä
kiitos erittäin paljon sulle :)
totta! olen menossa semmoseen paikkaan jossa on todellakin paljon aurinkoa;)..ja nuorta porukkaa kanssa;)..serkut kotimaassa =)
love you cherry! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810