Reagointi USA:n presidentinvaaleihin on innostanut trollipoppoon varsinaiseen urakointiin. Ilman päätä ja häntää tavan mukaan. Saas nähdä, kuinka nopeasti aletaan haukkumaan Trumpia. Vaikeuksia tulee sen verran, että Obaman aikaan räksytettiin mustan perseen nuolemisesta ja nyt pitäisi vaihtaa valkoiseen. Siinä on oma anus ahtaalla.
Baltiantiltuista ja vastaavista houraileva yhden lauseen kirjallinen virtuoosi varmaan saa sydärin ja Abrahammin on keskitttyvä muistelemaan Mäntsälän kunnallispolitiikkaa vuosikymmenten takaa.
Ryssäntrollit palstalla vauhdissa
10
52
Vastaukset
Joo, on siinä selvä ristiriita, joka vielä kostautuu tiltuille.
Venäjähän on aina syyttänyt USA:ta kaikesta pahasta ja tulee jatkossakin syyttämään ihan riippumatta siitä, millaista politiikkaa USA harjoittaa.Trumpin voitto on ollut ilonaihe kaikille maailman rauhaa rakastaville ihmisille. Sen sijaan monille Suomen ja EU-maiden poliitikoille sekä tiedotusvälineiden toimittajille se on ollut karvas pala nieltäväksi. Hehän ovat kaikin tavoin vastustaneet USA:n ja Venäjän suhteiden parantamista, jota he nyt kuolemakseen pelkäävät.
Heidän päämääränään on ollut jännityksen lisääminen näiden kahden suurvallan välille ja Naton aseiden tuominen Venäjän rajan tuntumaan.
Maailman rauha on suuresti riippuvainen USA:n ja Venäjän välisistä suhteista. Venäjä onkin aina halunnut parantaa suhteitaan USA:han. USA on tähän asti harannut vastaan ja yrittänyt kaikin tavoin kiihottaa Itä-meren maita riitaan Venäjän kanssa. Nyt, Trumpin tullessa valtaan, on toiveita USA:n ulkopolitiikan muutoksesta parempaan suuntaan.
Kaksi suurta estettä rauhalle ovat myös Nato ja EU. Toivokaamme, että Trumpin valtaantulo vauhdittaa myös näiden sotakiihkoisten blokkien hajoamista.- entinen_sotilas
olen kehoittanut näitä trolliukkoja ja -akkoja poistumaan takaisin sinne trollitehtaan kellariin. Eivät vaan tottele. TÄmä asia viedään sitten seuraavalle asteelle. Esimiehenne ottaa teihin lähiaikoina yhteyden, ikävissä merkeissä. Ehkä olisi hyvä vaihtaa työpaikkaa ajoissa, jäämisessä on suurempi vaara kuin arvaattekaan. Siinä ei edes se kellari enää auta vaan päinvastoin...
On erittäin ikävää että venäläiset tällä tavoin sotkeutuvat naapurimaan sisäisiin asioihin ja politiikkaan. Siinähän ei ole mitään uutta, kaikki me sen tiedämme. Mitä venäläiset sanoisivat jos täältä Suomesta käsin ryhdyttäisiin tekemään samaa venläisten omassa sosiaalisessa mediassa. Olemme naapurimaan kansaa siinä määrin kunnoittaneet ettei meille sellainen tulisi mieleenkään, minullekin vasta nyt kun asiaa analysoidaan. - eiriumullarajaa
Nyt lätisi natokiima-apinoiden tyrät.. Kyllä naurattaa makeesti. Suomenjohto urakalla nuollut mustaabefvaa turhaan! Baltiantiltututolloilta loppu liksan maksu.. Jöönäspelle tuplasähkösokeille..
- Hoh-hoijaa
Siinä oli erittäin hyvä ja järkevä kommentti nato-trollilta. Tätä tasoa ne yleensä täällä on olleet.
No joo, nyt olemme ymmärtäneet, että tiltut kannattavat Trumpia ja hyväksyvät siis hänen politiikkansa.
Näillä mennään, sanoi ilkka Kanerva.
Tästä tulee hauskaa seurata.- toivotontase
Unohtuko aamulääke jönäspelle suljetulla..?Koita edes joskus saada älykäsviesti..
- nauruariittää
toivotontase kirjoitti:
Unohtuko aamulääke jönäspelle suljetulla..?Koita edes joskus saada älykäsviesti..
Hyvä vitsi..Jönäspelle saisi jotain älykästä kirjoitettua..
- huhjahuh
Mitä mieltä ylläpito "eiriumullarajaa":n tekstistä edellä? Törkyviesteistä törkyisimpiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634