Hei!
Tilasin veikon koneelta pesukoneen ja vanhan koneen pois viennin samalla. Varmistus kun tuli, siinä olikin vain koneen tilaus, ei vanhan koneen pois vientiä. Tein sähköpostitse kyselyn, voiko vanhan koneen pois viennin lisätä tilaukseen vielä, ei kuulemma voinut kun tilaus oli jo lähtenyt. Ainoa vaihtoehto oli tilata joltakin firmalta erikseen pois vienti, mutta se maksoikin 60e, kun veikon koneelta se olisi ollut 20e.
Onko kenellekään muulle tapahtunut samanlaista mokaa?
Pesukoneen osto
1
93
Vastaukset
- Ei.tästä.apua.liene
Ei ole just tuota tapahtunut mutta muuta kurjaa on. Olitko yksin tilaamassa, entä jos laitat sähköpostin että et hyväksy tilausta kun se ei vastaa tilaamaasi. Sitä ihmettelen, eikö sitä 20 eurosta otettu jo kun teit tilauksen? Itse ainakin viime viikolla tilasin toisen kodinkoneen ja tilatessani maksoin uuden tuonnin ja asennuksen sekä vanhan poisviennin. Tuntuu kummalliselta kun yleensä myyjä kysyy ja ostajan pitää ihan kieltää jos ei poisvientiä ole. Onko nyt jättäneet tekemättä, kun poisvienti on aika edullinen, että olisi vain mainoskikka, jota eivät sitten toteutakaan, jos jollain konstin voivat jättää toteuttamatta.
Toivottavasti selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203