exästäjälleen

kaikenlaisiaviettelijöit

tämä ikävä ja kiinnostus meihen ja tämän uuden naisystävän tekemisiin liittyen nostaa taas päätään...on niin ihottavaa ajatella, että tuo ukko yritti mua saaha rakastumaan itteensä, vaikka sillä oli jo nainen olemassa. tosi puistattavaa tollaset itsekkäät ukot. ne vaan rikkoo naisparkojen sydämiä, välittämättä muusta kuin itsestään ja siitä mitä saa näytettyä muille, montako naista on kerrralla, montako autoa löytyy yms. missä on kaikki aitous ja oikea välittäminenn tommosilta , jotka antavat periksi kerta toisensa jälkeen viettelyksille, mitä ne haluavat kylvää muihinkin, minustapa ei tule katkeraa akkaa vaikka tämä eron tuska ja ikävä kalvavatkin mieltäni, mutta en aio antaa periksi, en todellakaan anna periksi luuserimiehille, en. jouttaisivat lastenkoteihin tollaset psyykehäiriöiset kusettajat, valehtelijat, maanpetturit, . en voi ymmärtää miten voi pää vinksahtaa petturuuden polulle. en voi käsittää. ihan kamalaa. ton puolen porukka saa nyt jäädä paskaan makaamaan, sinnehän tommoset selkäänpuukottojat joutuu, jotka siis oikeasti leikkivät naisten tunteilla. hyi hhitto. kuulin kyllä, että varo tuota äijää. se on rikkonut avioliittonsa ja nyt yrittää kaataa naisia ilmeisesti loppuelämänsä. ei osaa käsitellä eroansa ja tullut itsekkääksi ja haluaa kostaa kaikille eteeentuleville naisparoille. kyllä tässä on kestämistä. mulla niin vituttaa taaas että en osannut älytä. kun meni pari vuotta hukkaan tuohon ällötykseen. hirveä ukko. haluan jokikisen muiston sinusta unohtaa. jokaisen viestin olen jo poistanut. en halua tommosta pelleä elämääni. mitä teen tommosella. kurjalla on monta naista. ketä se vikittelee, ja osa on antanut periksi. tiedän. hyi helvetti, mutta ei auta . eroon on päästävä. täydellinen unohdun on tultava. inhotttaa aatella miten seuraavaa yrität vietellä siellä, että miten joka lankeaisi pauloihisi ja uskoisi nuo älyttömät , päättömät sepustukset. inhottaa kokea eron tuskaa taas, mutta se on ainoa tie. kyllä se joskus loppuukin. huh, empä olisi uskonut että tollanene ukko ssaa tämmösen myrskyn aikaan. ei sitten millään olisi uskonut. kun ei tietänyt niin ei tietänyt

1

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petturitesiin

      Huh nuo petturit ajattelevat vain itseään. Kun on oman elämänsä vituiksi saanut laittaa pahan kiertämään. Paras lääke on että löydät uuden tosi miehen joka aidosti sinua ihailee ja rakastaa. Se miten seuraavan kanssa toimit on se että otat selvää taustoista jotka nykyään saa niin helposti. Se sitten mitä haluaa on eri juttu. Yleensä juuri nämä petturit esittävät niin hienosti ja me naiset ihastuneena ja sokeana uskomme kaiken. Täällä myös kanssa toivutaan petturista. Älä itseäsi morkkaa. Toisaalta olisi hyvä jonkun saada tuolle petturille kostaa niin että tuntuu. Koska kuten kerroit jatkaa se tekemisiään ja jonkun olisi hyvä saada esim. Viestiä sen naisille vaikka anonyyminä voisi saada miehen huonon valoon ja epäilyksen kohteeksi. Ei ainakaan ihan kaikki menisi putkeen sillä. Näitä pettureita on kyllä nykyään paljon. Kumpa se oikea löytyisi joskus. Sitä odotellessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe