exästäjälleen

kaikenlaisiaviettelijöit

tämä ikävä ja kiinnostus meihen ja tämän uuden naisystävän tekemisiin liittyen nostaa taas päätään...on niin ihottavaa ajatella, että tuo ukko yritti mua saaha rakastumaan itteensä, vaikka sillä oli jo nainen olemassa. tosi puistattavaa tollaset itsekkäät ukot. ne vaan rikkoo naisparkojen sydämiä, välittämättä muusta kuin itsestään ja siitä mitä saa näytettyä muille, montako naista on kerrralla, montako autoa löytyy yms. missä on kaikki aitous ja oikea välittäminenn tommosilta , jotka antavat periksi kerta toisensa jälkeen viettelyksille, mitä ne haluavat kylvää muihinkin, minustapa ei tule katkeraa akkaa vaikka tämä eron tuska ja ikävä kalvavatkin mieltäni, mutta en aio antaa periksi, en todellakaan anna periksi luuserimiehille, en. jouttaisivat lastenkoteihin tollaset psyykehäiriöiset kusettajat, valehtelijat, maanpetturit, . en voi ymmärtää miten voi pää vinksahtaa petturuuden polulle. en voi käsittää. ihan kamalaa. ton puolen porukka saa nyt jäädä paskaan makaamaan, sinnehän tommoset selkäänpuukottojat joutuu, jotka siis oikeasti leikkivät naisten tunteilla. hyi hhitto. kuulin kyllä, että varo tuota äijää. se on rikkonut avioliittonsa ja nyt yrittää kaataa naisia ilmeisesti loppuelämänsä. ei osaa käsitellä eroansa ja tullut itsekkääksi ja haluaa kostaa kaikille eteeentuleville naisparoille. kyllä tässä on kestämistä. mulla niin vituttaa taaas että en osannut älytä. kun meni pari vuotta hukkaan tuohon ällötykseen. hirveä ukko. haluan jokikisen muiston sinusta unohtaa. jokaisen viestin olen jo poistanut. en halua tommosta pelleä elämääni. mitä teen tommosella. kurjalla on monta naista. ketä se vikittelee, ja osa on antanut periksi. tiedän. hyi helvetti, mutta ei auta . eroon on päästävä. täydellinen unohdun on tultava. inhotttaa aatella miten seuraavaa yrität vietellä siellä, että miten joka lankeaisi pauloihisi ja uskoisi nuo älyttömät , päättömät sepustukset. inhottaa kokea eron tuskaa taas, mutta se on ainoa tie. kyllä se joskus loppuukin. huh, empä olisi uskonut että tollanene ukko ssaa tämmösen myrskyn aikaan. ei sitten millään olisi uskonut. kun ei tietänyt niin ei tietänyt

1

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petturitesiin

      Huh nuo petturit ajattelevat vain itseään. Kun on oman elämänsä vituiksi saanut laittaa pahan kiertämään. Paras lääke on että löydät uuden tosi miehen joka aidosti sinua ihailee ja rakastaa. Se miten seuraavan kanssa toimit on se että otat selvää taustoista jotka nykyään saa niin helposti. Se sitten mitä haluaa on eri juttu. Yleensä juuri nämä petturit esittävät niin hienosti ja me naiset ihastuneena ja sokeana uskomme kaiken. Täällä myös kanssa toivutaan petturista. Älä itseäsi morkkaa. Toisaalta olisi hyvä jonkun saada tuolle petturille kostaa niin että tuntuu. Koska kuten kerroit jatkaa se tekemisiään ja jonkun olisi hyvä saada esim. Viestiä sen naisille vaikka anonyyminä voisi saada miehen huonon valoon ja epäilyksen kohteeksi. Ei ainakaan ihan kaikki menisi putkeen sillä. Näitä pettureita on kyllä nykyään paljon. Kumpa se oikea löytyisi joskus. Sitä odotellessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe