Onko teidä kaveri mykkä Arabi kysyi. Tytöt nauroi ja kertoi minun käyneen leikkauksessa. En saisi puhua kuukauteen mitään. Kaveri haluaisi panna minua. Olikohan kotouttaminen mennyt jotenkin vinoon sen kohdalla. Se jatkoi hätäisesti. Sanoi pelkäävänsä ettei näe meitä enään. Tytöt myönsi pelon oikeaksi. Minua ei tosiaankaan näy kovin usein Omenassa. Tytöt jututti. Niitä huvitti tilanne. Voisi kaveri yllättyä. Yllätyin itsekkin kun tytöt sanoivat minun suostuva. Olen kuulemma aina halunnut arabin isoa sisälleni.
Menimme H&M:ään. Valitsin itselleni sopivan paidan mukaani. Kaveri otti housut. Menin viimeiseen sovituskoppiin, hän viereiseen.
Nykäisin pikkarit lattialle. Oikea jakka jakkaralle. Helmat ylös. Kumarruin eteen päin. Työnsi käteni jalkojeni välistä ohjatakseni aisan sisääni. Halusin sitä sisääni nyt itsekin. Sormeni tavoittivat kohteen. Kaveri pelleili. Vilkaisin peilistä. Se ei ollut vitsi. Aisa oli kuin netin hevosella. Tuohon ei saa kumia kuin normi kaupasta saa. Ei ihme ettei se halusi paljaana.
-
Jos kiinnostaa kysy lisää.
Vaate ostoksilla, koko XXL.
1
1857
Vastaukset
- Somistaja
Miten jatkui?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273513- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352178Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381379
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131149