Mikä vikana / mitä tehdä kun Panasonic HE 9 ilmalämpöpumppu sammui itsestään, valo vilkkuu sisäyksikössä.
Pakkasta oli tuolloin 13 astetta.
Ulkoyksikkö ei ole jäässä.
Panasonic Imalämpöpumppu sammui itsestään
12
16292
Vastaukset
- vähätkeinot
Kokele ottaa pistoke irti ja odotat hetken ennekuin laitat takaisin, ellei ala toimia muuta keinoa ei taida olla kuin soittaa huoltomies paikalle joka osaa etsiä vian ja korjata sen.
Itse ei ole järkevää mennä rassailemaan ettei tee lisää tuhoa. - tarkempaaa_huomiointia
Täällä Suomella ei ole Panasonicin huoltoa
- panosonn
No joku ammattilainen niitä kuitenkin asentaa.
- näinseonkyllä
panosonn kirjoitti:
No joku ammattilainen niitä kuitenkin asentaa.
kyllä ammattilaiset niitä täällä asentaa ja myös huoltaa
- sielläkövika
Oletko vaihtanut sulakkeen ,tai edes tarkistanut sitä ??
- kerromitäkun
Nyt minun on pakko kysyä (ehkä tyhmältä kuulostava kysymys), mitä sulaketta tarkoiti, itse koneen sulaketta vai sähkömittarin sulaketta.? Minä en tiedä tätä.
- tarkistajat
kerromitäkun kirjoitti:
Nyt minun on pakko kysyä (ehkä tyhmältä kuulostava kysymys), mitä sulaketta tarkoiti, itse koneen sulaketta vai sähkömittarin sulaketta.? Minä en tiedä tätä.
Kyllä minä lähtisin siitä että tarkistaisin molemmat jos niitä on kaksi
- mastermechanic
Jos on takuu voimassa, niin asennusliikkeeseen yhteys. Sulake neuvottiin tarkistamaan, mikä on järkevää. Siis se sulaketaulussa oleva roppu tai pikasulakenappula. Sininen valo kuuluu vilkkua, kun laite on sulatustilassa.
Jos laite on kokonaan pimeä, niin on joku muu vika. Tarkista jollain toisella laitteella, että pistorasiaan tulee virta. Kun pakkanen kovenee, laite on melkein koko ajan sulatustilassa ja sininen valo palaa. Se on normaalia. - iisiäolitääkinhomma
""""Mikä vikana / mitä tehdä kun Panasonic HE 9 ilmalämpöpumppu sammui itsestään, valo vilkkuu sisäyksikössä.
Pakkasta oli tuolloin 13 astetta.
Ulkoyksikkö ei ole jäässä.""""
Laitat vaan uudestaan käyntiin, eli siis toisinsanoen painat kaukkarin isoa virtanappia. - ettäsemmostaseon
riippuu hiukna minkävärinen se vilkkuvalo on.
jos se on vihreä, on sulatus menossa, jos se on punertava se on vikatilassa, eli jokin propleema on olemassa.
sammuta laite odota pri minuuttia ja käynn uudelleen.
voit katsoa kaukkarista mikä on vikakoodi painamalla check reijän nappia niin kauan että näyttö muuttuu ja kelaa sitten nuolinäppäimillä kunnes piippaa ja kertoo vikakoodin.
jos se on F16 olet lirissä jokin muu on helpompaa, F91 kertoo kylmäaineen karanneen. - Kaipaanneuvoja
Tein niin, että otin pistokkeen irti seinästä muutamaksi päivää
ja kun ilma lauhtui laitoin ilmalämpöpumpun päälle...Jees se alkoi toimimaan....
Ilmalämpöpumppu on ollut käytössä kuusivuotta ja risat...
Kiitos hyvistä neuvoista... - Anonyymi
Oletko laittanut ajastimesta sammutuksen huomaamattasi. Paina kaukkarista cancel niin että sisäyksiköstä kuuluu merkkiääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723