Moikka. Törmäsin tuossa vähän aikaa sitten sellaiseen "ryhmään" kuin "Order of the rose cosplay". ei ole siis suomalainen, mutta olen nyt tässä miettinyt, että onko tuollaisen ryhmän perusteminen mahdollista. Youtubesta löytyy heidän videoitaan ja tapahtumia.
Eli onko tuo mahdollista suomassa? Ja miten?
cosplay ryhmä
3
197
Vastaukset
- Cosplaystakiinnostunut
Miksi se ei olisi mahdollista :D siitä vaa ettimään cosplay faneja ja sitten sovit vaan jonkun meetin että mihin tullaan näyttämään omia teoksia :D p.s mä haluun mukaan :3
- Cosplaystakiinnostunut
Jos tämmösen ryhmän teet ni mut saa kiinno snapchat: rassu26 ;3
- Kkk243
Joo olisin todellakin kiinnostunut, mutta en omista kik:iä tai snapchatttiä tai oikeastaan juuri mitään tollasia tilejä (ainakaan tällä hetkellä). Mulla ei ole cosplay kavereita mutta jos olet kiinnostunut niin tuossa on mun sähkö posti osoite (siis se jonka voin nyt näyttää julkisesti) niin jos laitat viestiä olisi tosi mukava tutustua :D sähköposti: [email protected]
Terveisin aloittaja (tai mikä ikinä onkaan se joka, joka tapauksessa lähetti tuon ensimmäisen viestin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219