Millaset jouluverhot laitatte

vaimokuitimatti

Mie ostin 40 m joulukangasta ja vaihan kaikkiv erhot ja ostin uudet matot ja joulukoristeita ym jouluista.
Jouluna on oltava chrismast tunnelma.
Pääsiäisenä ja juhannuksena ja uutenavuonna on oltava omat sävyt. Olen semmoin sisustus ihminen että tykkään laittaa kaikkee kaunista, no sehän maksaa mut rakas mieheni maksaa.

Saan sisusaa miten vaan kun olen niin beautiful ihminen että tykkään kaikesa kauniista.
Rahaa on valtavasti ettei aina jaksa tuhlaakaan niin paljon kun sitä on. Winteristä tulee aina christmas mieleen , muuten talvi on paska mutta christmas on paras. Meil menee lahjoihin varmaan 20 000 e kun ostetaan lapsille lahjoja ja toisillemme, krääsää emme osta vaan merkkituotteita.

19

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Christmasjouuuuu

      Sinä ääliö kirjoitat väärin kaikilla kielillä....opettele kirjoittamaan.

    • ripustan

      Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaiset"
      verkoiksi ja annan "keppiä" lapsen tarkoitushakuisesta "viranomais"vieraannuttamisesa, manipulaatiosta, valehtelusta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista:))

    • rikonjosontarvis

      Vauuu, oispa mulla kans rikas mies, oon yrittäny ettii muttei oo vielä tullu. Yks naapurin mies taitaa olla mut sillä on perhe, mulla on aikomus vähän sekottaa pakkaa, ja päästä tohon taloon emännäksi. Nykysinhän avioliitto on hidaste ei sitä tarvi kunnioittaa enää. Onneksi. Ollaan käyty jo kahvilla mona kertaa.. kyllä se siitä.

      • Ggtxceghy

        Juurihan aloituksessa sanoit että ukkosi on varakas ja nyt se ei sitä olekkaan😂😂😂🤑


    • Blaaaaaa

      Idiootti julkaisu.

    • ripustan

      Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaiset"
      verkoiksi ja annan "keppiä" lapsen tarkoitushakuisesta "viranomais"vieraannuttamisesa, manipulaatiosta, valehtelusta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista:))

      • Tiinatuokkonen

        No niin lissun exäkin laittaa verhot Raisiossa.


      • juujuutiettyy
        Tiinatuokkonen kirjoitti:

        No niin lissun exäkin laittaa verhot Raisiossa.

        tuokkonen vain ja tuokkonen tonttulakissa ripustettuna:))


    • uusikkoonparas

      Meidän mies se osti mulle koko verhokaupan. Onhän ihana, ex akka itkee kun ei hän saanut mitään kauppaa, mutta mulle osti. Toinen vaimo on aina parempija arvokkaampi sen ex nainen sai katkerasti todeta. Saa ex vaimonsa kumartaa ja niiata mulle ja puhua arvokkaasti ja kauniisti.

      • Hahahaaaaaaheh

        Buhahaa mun faija osti mulle koko textiilitehtaan Kiinasta , siellä Kiinassa tytöt tekee kolmivuorotyötä, mulla on 200 työntekijää ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
        Ehkä ensivuonna saan loistoristeilijän ja kun faija delaa saan ainoana lapsena koko konsernin.


    • kekekin

      Mikä on verho?

    • kutisevapeffa

      Heräsin äsken kun peffani kutisee aivan armottomasti. Mikä neuvoksi?

      • kulliakullia

        loppuu kutinat ja kitinät; lapsen etukin voisi toteutua ja perusteeton "viranomais"vieraannuttaminen loppua..


      • VERHOILIJAneuvoo

        Vaihda verhot!


      • juujuutiettyy

        kurueloineen vain elokuruineen ja tonttulakissa ripustettuna:))


      • Lisuuuuu

        " jouuuuu ja lapet kräsii, sutturat nauraa"😄


      • Sossuuuuuuuuuu
        Lisuuuuu kirjoitti:

        " jouuuuu ja lapet kräsii, sutturat nauraa"😄

        jouuuuu ja lapet kräsii, sutturat nauraa"😄


    • Pastafari_78643

      En juhli jeesuksen synttäreitä. Uskon Lentävään Spagettihirviöön.

    • JOUJOUJOUUUUU

      JOUUUUUUUUUUUUUUUU

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe