Oottekos muuten huomannu että haminaan on tullu thaihieronta paikka? Onko kellään tietoa mitä palveluita ne tarjoaa?
Hierontaako
15
7839
Vastaukset
- SanoOsoite
Nyt poika unen näit.
- ehtaanen
Kokovartalo hierontaa, tietysti henk.koh,,,mut ei kerrota enempää !
Kannattaa käydä tutustumassa, minä käyn pari kertaa viikossa...
oon rahanen poikamies... - tottaon
Isoympyräkadulla, eihän paikka mikää salainen oo.
- Kaskunlampaita
Jotakin kimittäviä vitun metrin mittaisia pallopäitä runkkaa munaa hoh hoiaa
- siinä.se.ero.on
Hei jotain rajaa paskanjauhantaan.
Toiset tekee töitä elättääkseen itsensä ja se on outoa jollekin pitkäaikaisluuserille.
Arvaapa kummat potkisin haminasta helvettiin,sossun valittavat elätit vai työtä tekevät,miellyttävät ja palveluhenkiset ihmiset. - RyssätViipuriin
siinä.se.ero.on kirjoitti:
Hei jotain rajaa paskanjauhantaan.
Toiset tekee töitä elättääkseen itsensä ja se on outoa jollekin pitkäaikaisluuserille.
Arvaapa kummat potkisin haminasta helvettiin,sossun valittavat elätit vai työtä tekevät,miellyttävät ja palveluhenkiset ihmiset.Siinä sulle olisikin potkimista jos aloittaisit vaikka haminan elätti ryssiistä niin jalka tulisi kipeeksi.
- Anonyymi
Taitaa kirjoittaja itse olla pikkuinen pallopää, joka ei saa edes naista.
- JääLihatsutOstamatta
Huh kyllä sivatin miehet ja jamilahen aikamiespojat nyt pistää omat sekä äitsyn rahat thai naisiin.
- äity
Jokainen saa rahansa laittaa mihin lystää.
- silsapate
Ihan asiallinen jalkahoitola. Mutta ikävä kyllä vaativat jalan pesemistä ennen hoitoa ja siihen se kuulemma useimmilla tyssää.
- uratulitikku
Miksi jalka pitää pestä, tulehduksiin on lääkkeet keksitty.
- STOP.löyhkälle
No niin.Kielletään kaiken peseminen.Lääkkeethän on keksitty.
Tai ehkäpä jonkun muun lääkkeen syöttäminen jollekin saisi aikaan normaaliksi kutsutun käytöksen.
Vai onnistuisiko asiallinen käytös ympäristöä kohtaan kertaamalla hyvän käytöksen oppaan?
Ammattikoulun kulmalla voi myös sivistää itseään sillä,miten ei yleensä käyttäydytä.Siihen porukkaan mahtuu varmasti paljon fiksuja mutta muutama räkäisempi pilaa paljon nuorten hyvää mainetta.
Noinhan se on ollut aina.
- Anonyymi
Tuokaan ei ole pessyt jalkaa ja nyt se on jo ties monennessako polvessa.
- Anonyymi
On tietoa. Happy ending maksaa 50 eeroa lisää.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379