Heliair Finland

Kopperi

23

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilvenhattarat

      Tyypillinen höpötysyritys johon hämeenlinna menee mukaan. Suurin tilaaja tälke firmalle on hämeenlinnan kaupunki. Mainoksesta puuttui pilvenhattaralennot joihin Hämeenlinnassa on suorastaan tunkua. Eturivin politikot käyttävät varmaan kopteria viikottaisiin pilvenhattaralentoihin. Ja tietysti rokkikukot ja muut starat lentää tapahtumattomuuspuistoon että kansa saa taputtaa kun paikalliset tähdet laskeutuvat korkeuksistaan. Ei silti kyllä päättäjät ovat leijuneet tukevasti ilmassa ilman koptereitakin. Jokos helikopterihallista ja lentokentästä on rakentamispäätökset?

      • Halpaprojekti

        Eihän tuo vaadi kuin läntin asfalttia ja kevyen hallin. Tämä ei tarvitse mitään megalomaanista rakennelmaa, eikä sijainnin tarvitse olla suoraan motarin rampilta.


    • Huuhaatiainen

      Samainen firman toimitusjohtaja AP Tiainen aloitti joku vuosi sitten suureen ääneen liukkaankelin ajoradan Räyskälässä. Ei vaan konkretisoitunut ikinä sekään hanke. Kuten ei mikään muukaan Tiaisen hanke. Ehkä joku asfalttiläimäre tulee muka laskeutumispaikaksi mutta kopteria tuskin koskaan.

    • PoisTäältä

      Paska firma, Kari ja Pulu vastustaa ja ovat taas oikeassa (=oikeudessa).

    • lento.jätkä.HML

      Tärkeintä lentoalalla on se, että olemme jatkossa mukana lentokoneiden moottoreihin, rakentamiseen ja huoltoon liittyvässä kehityksessä. Niihin minulla onkin ideoita, joihin on saatavana myös hieman rahoja.

      Älkää antako tämän vaatimattoman olemukseni hämätä juuri nyt tässä siemenvaiheessa - tärkeintä on aina idea.

      Kaikki muu idean jälkeen on logistiikkaa. Logistiikan tekijöistä ei ole pulaa.

      Idean tekijöistä on aina huutavaa puutetta.

    • Kärpämälö

      Hämeenlinnassa näitä idealinkoja kyllä riittää ja hömelöt rahoittaa verovaroin pöhinä on rahamassien ympärillä samanlaista kun kesäisin hattulann niityillä lenmänsonnan ympärillä kärpäsillä

      • KerroMeille

        Missä on kerrottu, että tätä ollaan tukemassa?


      • JaaMeille

        Ruikuttaja näki ilmestyksen viime yönä ja aamulla homma oli selvä, tukea ropisee hänen verorahoistaan.


    • PikkuRitskunytAsialla

      Tapahtumattomuus Puistoon ja SCC:n kurapellolle Kirstulaan mahtuu laskeutumaan todella hyvin ilman mitään asfalttikenttiä. Jos aloitettaisiin tämä älyttömyys Hämeenlinnan osalta nyt kerrankin matalalla profiililla ja edes pienellä järjen hivenellä, kun noita Täydellisiä Mahalaskuja on viime vuosina ollut jo ihan riittävästi. Jos noihin ei kelpaa laskeutua niin lennelkööt sitten ohi, tosin tuon Tiaisen hankkeesta kun on kysymys niin niitä lentoja on muutenkin aikas hintsusti oli niitä asfaltoituja laskeutumispaikkoja ja halleja.

    • valittajienparatiisi

      Valittajat kokoontuvat taas tähän ketjuu.

      Menkää sinne torille odottelemaan, koska se kuusi sinne pystytetään ja meneekö vinoon.
      Siinä on teille ihan tarpeeks tapahtumaa.

      • LapasetHukassaTaas

        Siellä tuulee ja on kylmä.


    • HeKoPuisto

      Ehdottomasti tapahtumapuisto kopterikentäksi.
      Nyt olisi mahdollisuus saada tapahtumapuistikkoon ympärivuotista toimintaa.

    • Keijoiskender

      Huomena napsahtaa sossu rahat tilille.

      • Isollasetelillä

        Joron sarveen oluselle


    • Hulipotoeri

      Kävin torilla, oli tuulista.

    • PörinääHämeenlinnaan

      Miten suuri on minimietäisyys asuinalueiden ja helikopteritukikohdan välillä?

      Kenen naapuriksi helikopterikenttä kopsahtaa?

      Helikopteritoiminnan suurin varjopuoli on sen aiheuttama meluhaitta, joka on merkittävä.

      Mikä muuten on kaupungin rooli tässä hankkeessa?

      Ketkä päättäjistämme ovat jo päässet ihastelemaan yläilmoista käsin helikopteriyhtiön kyyditsemänä ja kestitsemänä kaunista kaupunkiamme? Tietenkin pelkästään hankkeen hyödyistä ja siunauksellisuudesta varmistuakseen.

      • pojuisottelee

        tästä ei ole huolta tiaisella aina joku kouhkaaminen menossa mikään ei kuitenkaan ole maaliin asti mennyt


    • Kopterit

      Ei oo paljon näkynyt kuin puolustusvoimien koptereita

    • JuhaOstoksille

      Kaupunki voisi tukea tätäkin joukkoliikennettä ja kaupungin saavutettavuutta.

    • Jarmo_vaikka

      Joko se kenttä on avattu? Mihin?

    • dfgdfgdgdfgdfdf
      • Tarkastaja-

        Onkohan vaan, ainakaan yritystietorekisterissä ei näy olevan.
        https://www.asiakastieto.fi/yritykset/haku?type=BUSINESS&q=heliair

        Tuo oma linkkini rekisterin kohta missä on tuo suomen lippu, sen pääpaikka on kuitenkin Ruotsissa rekisterin mukaan ja puhelinnumero maatunnuksineen on toinen kun mitä ylläkirjottaneen linkissä oleva numero on!

        Uteliaisuuttani vaan katsoin yritystiedot ja huomasin eron.


    • Jankku_K

      Mä voisin näyttää helikopterin jos vaan olis yhtään isompi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe