aatelkaapa tätäki

petturitomaasarjaa

Ykd Yli 50 v. Ukko tahtoi mut kylään saunaa illalla. Tyhmäkin tajuaa että seksihän tyypillä mielessä. Vasiten menin kun vähän tiesin taustaa. Ei mikään raiskaaja. Ystävälleni kerroin ja hän sanoi et sillähän on jo nainen. Ok. Kun mitään ei tapahtunut tyyppi yritti seuraavaa
.pieni paikkakunta ja kuulin tästä. Miksi tuo äijä luuli. Että lankeaisin tommoseen. Nainen on eikä mikään riitä. Kun tuo nainen tulee muualta niin miten sitä vois vihjaista että mikä tuo on.

Olen vähän katkera kyllä.miks se mua luuli nuin hölmöksi. Narsistiksi monet työkaverit kuulemma sanoneet.inhottaa ajatella että seksiä vain kärttää naisilta. Tuhosi avioliittonsa pettämällä. Enhän minä petturin huoraksi kyllä ala. Hyi hitto

5

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahviaodotellessa

      No onpa sunkin elämä vaikeaa, elämässä on muutakin ajateltavaa. Itse päätät kenen kanssa saunot, onko mukana Taunot tai ei, aina voi sanoa hei.

      • normaaliuis

        Miekin alan kahvia keittää. Tympeää kun ei vaan oo normimiestä näkyny.


      • mielenrauhaasulleki

        Lähden yksin hiihtämään. Se raikastaa mieltä


    • tuuliatella

      Miks tuota aattelemaan? Tommosiahan monet miehet on. Aina pyytelemässä milloin mihinkin.

      Kun mun isä kuoli, niin kylän äijät suurin piirtein kaikki kynnelle kykenevät yritti kokeilla onneaan äidin suhteen. Kun tämä oli vasta 50 v ja näyttävän näköinen naisihminen. Kyllä siinä kävi monenlaista onnen onkijaa. Ukkomiehiäkin. Asuin vielä kotona silloin ja muistan hyvin, monet naurut saatiin nauraa. Mutta olihan niistä hyötyäkin, tulivat muka auttelemaan leskeä talon töissä, yksikin hakkasi kaikki saunapuut meille vaikka muutahan niillä oli mielessä, mutta jos vaikka tärppäisi. No ei tärpännyt. Kahville pyrkijöitä oli joskus yölläkin, kaikenlaista. Kerran tuli taksilla pienessä kännissä joku ihan tuntematon mies pihaan ja kysyi että asuukos täällä sellainen kaunis leski, hän kun on kuullut. Meillä oli vieraita silloin ja naurettiin ihan melkeen pissit housussa.

      Kun itse vielä kävin joskus viihteellä, niin muistan että ihan tututkin miehet joilla oli vaimo tai naisystävä, niin kyllä nekin vaan ehdotuksia jakeli pikku hiprakoissaan jos samaan pöytään satuttiin tai tanssimaan. Pikkujouluissa työkaverin mies ehdotti että eikös käytäis vaivihkaa heidän autossa vähän juttelemassa ja niin pois päin, mennään salaa ettei kukaan näe. Ja mulla sentään omakin mies siellä paikalla, voi elämän kevät. Toinen työkaverini kertoi myöhemmin, että se oli samaa ehdotellut hänellekin. Joskus on tuntunut, että miehet ei yhtään ajattele seurauksia tai mitään muutakaan. Kun vaan nyt joku nainen suostuisi vaikka mihin ja milloin, aina kannattaa ilmeisesti yrittää vaikka ei onnistuisikaan. Ei sekään mies yhtään ajatellut, että minähän olisin voinut mennä vaikka sen vaimolle kertomaan, mehän oltiin tosi läheiset työkaverit.

      Tiiä häntä mitä tuo omakaan ukko on vieraille tai tutuille naisille höpötellyt. Voikohan näihin loppupeleissä keneenkään täysin luottaa.

    • Näkökulmaa1

      Ei kaikki miehet ole tuommoisia.Itse ainakin saunon mieluusti yksin.
      Joskus monia vuosia sitten tosin saunaseurassa ollessani saunottiin hyvässä kaveriporukassa,makkaroita paisteltiin,ja joskus pari saunaolutta juotiin.

      Ehkä kaveripiirini oli fiksua,sillä en koskaan kuullut heidän puhuneen naisista mitenkään halveksuen,päinvastoin.Ukkomiehiä taisi olla jokainen.

      Onnenonkijoita on niin miehissä kuin naisissakin,mutta sellaiset kannattaa erottaa omista ystäväjoukoistaan,tai erota heidän seurastaan totaalisesti.Heidät tunnistaa kun on edes jonkinmoista elämänkokemusta,tai älykkyyttä huomata paha ihminen kun semmoisia kohtaa.
      Asuin joskus tilapäisesti kerrostaloasunnossa,inhoan niitä kerrostaloja enkä viihtynyt,mutta konkurssin ja eron jälkeen oli pakko,kunnes löytäisin asunnon muualta.
      Minulla oli oma saunavuoro,ja siinä jo lauteilla istuessani änkesi vuorollani saunaan täysin tuntematon nainen,ja toinen kolusi saunan eteisessä.Kehoitin heitä poistumaan kovaäänisesti välittömästi,ja vikkellään he lähtivätkin.
      Kaikkea voi elämässä sattua,mutta kaikkea ei tarvitse hyväksyä,onhan jokaisella oikeus yksityisyyteen.On niitä kusipäitä naisissakin,jotkut tekee mitä tahtoo,jotkut sitten kärsivät tekojensa seuraukset.
      Vääristä valinnoista johtuen saattaa joltakin mennä henki,tai terveys.
      Aloittajan viesti osoittaa että hänen elämänkokemuksensa on melko vähäistä,tai sitten kyseessä on hemmoteltu teini,semmoinen" minulle kaikki "arkkityyppi,vaikka tietysti saatan erehtyä henkilössä.
      Ihmettelen vain miksi kukaan tahtoisi juuri sinut saunomaan kanssaan,,kun maailma on täynnään yksinäisiä naisia,jotka suorastaan kerjää tulla jopa toisen vuorolla saunaan,vähät välittäen siitä onko se oikein ja sopivaa.!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe