Liittykää kaikki spr:än vapaaehtoisiksi auttamaan! Se tuo iloa ja sisältöä elämään.
Pakolaisille apua
9
81
Vastaukset
- tällei
Olen samaa mieltä. Vapaehtoistyö antaa paljon sisältöä elämään.
SPR on tehnyt jo sata vuotta arvokasta työtä maailmanlaajuisesti.- revi_siitä
Sata vuotta työtä herrojen elättämiseksi.
- Ibramim-Abbullar
Tame huva juttu.Autakaa nyt kaiki VOK-asukkaita.
Sine teha tuo.Sine maksa vero.Sine maksa tame kaiki. - hohohohuhihii
Vitut auteta.
- Suvakinperäreikä
Nenätuotoilla saa taas muutama SPR herra viettää makeeta elämää aurinkorannikolla. Mutta mua ei enää nenästä vedetä tuon firman taholta.
- verenimijät
Onneksi kaikki järjellä varustetut Suomalaiset ovat jo aikoja sitten
huomanneet kusetuksen.Eläkeläisiä pystyy vielä kusettamaan. - kiitosheille
Siitä huolimatta, etteivät kaikki halua auttaa muita, niin SPR on tehnyt valtavasti hyvää työtä.
- JokuEskonen
Meidän velvollisuus on auttaa kaikkia! Uuninpakkopoika Saku Timonen ja Jori Eskolin tietää sen!
- autetaanheitä
Apua tarvitseville pitää järjestää apua ja tämän hetken suomessa eniten apua tarvitsevat sotaa paossa olevat pakolaiset.Suomalaisten omat asiat ovat senverta hyvällä mallilla että meillä täytyy riittää tahtoa auttaa ja asuttaa nämä pakolaiset ja antaa heille mahdollisuus sopeutua.Aikanaan rakentavat osaltaan tätä yhteiskuntaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785652
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384094- 573642
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293297- 452500
- 342072
- 2131785