Olen samaa mieltä. Vapaehtoistyö antaa paljon sisältöä elämään. SPR on tehnyt jo sata vuotta arvokasta työtä maailmanlaajuisesti.
1Äänestä
revi_siitä
Sata vuotta työtä herrojen elättämiseksi.
0Äänestä
Ibramim-Abbullar
Tame huva juttu.Autakaa nyt kaiki VOK-asukkaita. Sine teha tuo.Sine maksa vero.Sine maksa tame kaiki.
0Äänestä
hohohohuhihii
Vitut auteta.
0Äänestä
Suvakinperäreikä
Nenätuotoilla saa taas muutama SPR herra viettää makeeta elämää aurinkorannikolla. Mutta mua ei enää nenästä vedetä tuon firman taholta.
0Äänestä
verenimijät
Onneksi kaikki järjellä varustetut Suomalaiset ovat jo aikoja sitten huomanneet kusetuksen.Eläkeläisiä pystyy vielä kusettamaan.
0Äänestä
kiitosheille
Siitä huolimatta, etteivät kaikki halua auttaa muita, niin SPR on tehnyt valtavasti hyvää työtä.
0Äänestä
JokuEskonen
Meidän velvollisuus on auttaa kaikkia! Uuninpakkopoika Saku Timonen ja Jori Eskolin tietää sen!
0Äänestä
autetaanheitä
Apua tarvitseville pitää järjestää apua ja tämän hetken suomessa eniten apua tarvitsevat sotaa paossa olevat pakolaiset.Suomalaisten omat asiat ovat senverta hyvällä mallilla että meillä täytyy riittää tahtoa auttaa ja asuttaa nämä pakolaiset ja antaa heille mahdollisuus sopeutua.Aikanaan rakentavat osaltaan tätä yhteiskuntaa.
1Äänestä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 9
Vanhimmat
Olen samaa mieltä. Vapaehtoistyö antaa paljon sisältöä elämään.
SPR on tehnyt jo sata vuotta arvokasta työtä maailmanlaajuisesti.
Sata vuotta työtä herrojen elättämiseksi.
Tame huva juttu.Autakaa nyt kaiki VOK-asukkaita.
Sine teha tuo.Sine maksa vero.Sine maksa tame kaiki.
Vitut auteta.
Nenätuotoilla saa taas muutama SPR herra viettää makeeta elämää aurinkorannikolla. Mutta mua ei enää nenästä vedetä tuon firman taholta.
Onneksi kaikki järjellä varustetut Suomalaiset ovat jo aikoja sitten
huomanneet kusetuksen.Eläkeläisiä pystyy vielä kusettamaan.
Siitä huolimatta, etteivät kaikki halua auttaa muita, niin SPR on tehnyt valtavasti hyvää työtä.
Meidän velvollisuus on auttaa kaikkia! Uuninpakkopoika Saku Timonen ja Jori Eskolin tietää sen!
Apua tarvitseville pitää järjestää apua ja tämän hetken suomessa eniten apua tarvitsevat sotaa paossa olevat pakolaiset.Suomalaisten omat asiat ovat senverta hyvällä mallilla että meillä täytyy riittää tahtoa auttaa ja asuttaa nämä pakolaiset ja antaa heille mahdollisuus sopeutua.Aikanaan rakentavat osaltaan tätä yhteiskuntaa.