En ymmärrä tätä yhteishuoltajuutta

mmmmmmmmmmmmm

Mitä yhteistä siinä on että mies maksaa mutta ex aimo hoitaa? Mies pääsee tosi helpolla, maksaa vaan 150 e kk ja sillä selvä. Ei huolta mistään, äidit tekee kaiken fyysisen homman mutta mies istuu kaljalla ja nukkuu. On tuo helppoo elämä.
Kehtaaakohan miehet edes olla enää isiä kun tuo malli ei oikein vakuuta että olisi isä. Yleensä isät hoitaa ja on lasten kanssa, mutta jotkut pääsee vaan minimisummalla koko vastuusta. Hävetkää miehet. Turha huutaa vaimoille että kuluttaa raht omiin juttuihin kun se ei riitä edes lasten ruokaan.

Äidit hoitaa kaiken, 24/7 kaikki kodintyöt, huolehtii lapsista ja käy töissä. Miettikää sitä ennenkuin heitätte perheenne pois. Uutta ette saa.

42

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ENYMMÄRRÄTÄTÄ

      "YKSINHUOLTAJUUTTA"
      Mitä yhteistä siinä on että mies maksaa mutta ex-vaimo
      EI ANNA MIEHEN HOITAA YHTEISIÄ LAPSIA RAISION KAUPUNGIN PERÄTTÖMIN "VIRANOMAIS" LAUSUMIN, SELVITYKSIN TUOMIOISTUIMESSA LAPSEN OLOSUHTEIS TA? Nainen pääsee tosi helpolla vieraannuttaessaan yhteiset lapset tarkoitushakuisesti omasta isästään, isovanhemmistaan, suvustaan yhteistyössä "viranomais ten" kanssa saadessaan vastikkeetonta elatusta 157 eur/ kk/ lapsi ja sillä selvä. Ei huolta mistään; Isät tekee kaiken fyysisen homman mutta nainen istuu kaljalla ja nukkuu.
      On tuo helppoo elämä.
      Kehtaaakohan naiset edes olla enää äitejä, viranomaisia kun tuo malli ei oikein vakuuta että olisi äiti, viranomainen. Yleensä isät hoitaa ja on lasten kanssa, mutta jotkut äidit pääsee vaan maksimimisummalla koko vastuusta. Hävetkää NAISET. Turha huutaa miehelle että kuluttaa rahat omiin juttuihin kun ei anneta isän hoitaa ja huoltaa
      ja kuluttaa rahat yhteisiin lapsiin, lasten ruokaan.

      Isät hoitaa kaiken, 24/7 kaikki kodintyöt, huolehtii lapsista ja käy töissä. Miettikää sitä ennenkuin heitätte perheenne pois. Uutta ette saa.

      • Kysynpävaan

        Oleko sinä vähemmistön edustaja, nahkatakki ja pussihousut?


      • Kysynpävaan
        Kysynpävaan kirjoitti:

        Oleko sinä vähemmistön edustaja, nahkatakki ja pussihousut?

        Oletko sinä enemmistön edustaja; sosiaalitoimen tarkoitushakuinen "yksinhuoltaja" perättömin lausumin, selvityksin lapsen olosuhteista..


    • mitäpäsemullekuuluu

      Miksei mies kelpaa hoitajaksi, mutta maksajaksi kyllä?

      Koska mies ei ole niin itsekän kuin nainen.

    • hmmmmmmm

      " Yleensä isät hoitaa ja on lasten kanssa"

      Juuri näin. Poikkeuksena tietysti isät, joiden lasten äiti haluaa jostain syystä estää.

      • Veronmaksajienpiikkiin

        Aika paljon löytyy myös niitä ukkoja, jotka ei maksa mitään, vaan yhteiskunta elättää penikat.


      • hmmmmmmm
        Veronmaksajienpiikkiin kirjoitti:

        Aika paljon löytyy myös niitä ukkoja, jotka ei maksa mitään, vaan yhteiskunta elättää penikat.

        Vielä enemmän löytyy sellaisia äitejä.


      • miksimaksaamitään
        Veronmaksajienpiikkiin kirjoitti:

        Aika paljon löytyy myös niitä ukkoja, jotka ei maksa mitään, vaan yhteiskunta elättää penikat.

        siis veronmaksajien piikkiin;
        EI ELATUSTA ILMAN HUOLTAJUUTTA, LAPSEN ASUMISTA/ TAPAAMISOIKEUTTA MYÖS OMALLA ISÄLLÄÄN, LAPSEN YHTEYS- JA KOULUTIETOJA,
        LAPSEN TERVEYSTIETOJA, LAPSEN OIKEAA NIMEÄ, LAPSEN YHTEYDENPITOA OMAAN ISÄÄNSÄ, ISO-VANHEMPIINSA YM. SUKUUNSA.


    • kdhuyoflkdöal

      Isät ei halua hoitaa lapsia. Heistä on kiva olla yksin ja tuhlata omat rahat itseensä. naiset kun ei kosaan hylkää lapsiaan, miehille se on normaali tapa, haluuvat nukkuu pitkään, olla vapaita.
      Sitten on kiva haukkua exä ja lapset kun kinuaa rahaa, 150 e on pieni raha miehelle, kun loput om omaa. Naisen rahat menee perheen elättimiseen, mutta meis vaan nautaa ja tykkää kun ite saa olla vaan laiskana.

      • kdhuyoflkdöal

        Äidit ei halua hoitaa lapsia. Heistä on kiva olla yksin ja tuhlata omat rahat itseensä. Miehet kun ei kosaan hylkää lapsiaan, naisille se on normaali tapa, haluavat nukkua pitkään, olla vapaita.
        Sitten on kiva haukkua exä ja lapset kun kinuaa rahaa,
        150 eur on pieni raha naisille, kun loput on omaa. Miehen rahat menee perheen elättämiseen, mutta nainen vaan nauraa ja tykkää kun itse saa olla vaan laiskana. Opettele kirjoittamaan..


    • HoPPLoppi

      Ymmärrän täysin. Se on helppoa olla viikonloppu-isi, käydä lasten kanssa Hoplopissa ja mäkkärissä, katsella elokuvia. Sitten kun arki koittaa niin lapset vaan exälle, ettei vaan tartteis herätä maanantaina aamuyöstä, että ehtii viemään lapset tarhaan/kouluun ja keritä itsekin töihin.

      kohta joku "fiksu isä" kopioi tämän tekstin ja vaihtaa isä -sanan tilalle äiti. huoh.

      • kunhanIhmettelen

        Jos viikonloppuvanhempana ois niin ihanaa, miksei kukaan äiti siihen suostu kuin korkeintaan käräjien kautta, ja silloinkin äidin pitää olla vähintään narkki tai alkkis (eikä todennäköisesti silloinkaan mene lähiasumisen vaihto käräjillä läpi)? Lapset huostaanotetaan mieluummin kuin annetaan isällensä asumaan.

        On varsin rasittavaa, kun suurimman osan ajasta joutuu olemaan erossa elämänsä tärkeimmästä ihmisestä. Kun sitten lapsi tulee, niin sehän on 24h/vrk viihdyttämistä. Kaikki tivolit, markkinat sun muut hömpät nakitetaan aina isälle, oli hänellä sitten siihen varaa tai ei. Miksei äidit itse mene noihin hullunmyllyihin mukaan, ja anna isän viettää tavallista arkea jälkikasvunsa kanssa?


      • juttuonnäin
        kunhanIhmettelen kirjoitti:

        Jos viikonloppuvanhempana ois niin ihanaa, miksei kukaan äiti siihen suostu kuin korkeintaan käräjien kautta, ja silloinkin äidin pitää olla vähintään narkki tai alkkis (eikä todennäköisesti silloinkaan mene lähiasumisen vaihto käräjillä läpi)? Lapset huostaanotetaan mieluummin kuin annetaan isällensä asumaan.

        On varsin rasittavaa, kun suurimman osan ajasta joutuu olemaan erossa elämänsä tärkeimmästä ihmisestä. Kun sitten lapsi tulee, niin sehän on 24h/vrk viihdyttämistä. Kaikki tivolit, markkinat sun muut hömpät nakitetaan aina isälle, oli hänellä sitten siihen varaa tai ei. Miksei äidit itse mene noihin hullunmyllyihin mukaan, ja anna isän viettää tavallista arkea jälkikasvunsa kanssa?

        No ei ole rasittavaa, kjos olisi miehet kyllä oma aloitteisesti ottaisivat yhteiyttä lapsiin tai exään ja sopisi tapaamisesta ja tuojna pidosta. Nyt se on lapsille pelkkää odottelua ja ikävää. Ei ole äidin asia hoitaa vielä tapaamisasiaakin, kyllä se mies voisi edes sen tehdä, mutta odottaa valmista.
        Miehet eivät lapsitaan välitä kun saa rahat pitää ihan itse ja elellä vapaana vastuusta, mutta näytellä kyllä ostaan sitä surkeaa isää joka ei saaa tavataaa lapsiiiii voi voi...
        Kyllä se on miehen oma moka jos niin käy.


      • kunhanIhmettelen
        juttuonnäin kirjoitti:

        No ei ole rasittavaa, kjos olisi miehet kyllä oma aloitteisesti ottaisivat yhteiyttä lapsiin tai exään ja sopisi tapaamisesta ja tuojna pidosta. Nyt se on lapsille pelkkää odottelua ja ikävää. Ei ole äidin asia hoitaa vielä tapaamisasiaakin, kyllä se mies voisi edes sen tehdä, mutta odottaa valmista.
        Miehet eivät lapsitaan välitä kun saa rahat pitää ihan itse ja elellä vapaana vastuusta, mutta näytellä kyllä ostaan sitä surkeaa isää joka ei saaa tavataaa lapsiiiii voi voi...
        Kyllä se on miehen oma moka jos niin käy.

        Mulla se on toistaiseksi vähän hankalaa, kun exä asuu eri paikkakunnalla ja lapsi käy siellä koulua. Omaa autoa mulla ei ole ja tiedäthän sinä miten julkiset liikennevälineet nykyään kulkevat (tai siis eivät kulje).

        Isä ei voi vaatia lähiasumista, koska se ei kuitenkaan onnistu. Äidin ei tarvitse edes vaatia, sillä se onnistuu joka tapauksessa aina.

        Et vastannut, miksei yksikään äiti ikinä suostu lasten asumiseen isällään?


      • kunhanIhmettelen
        juttuonnäin kirjoitti:

        No ei ole rasittavaa, kjos olisi miehet kyllä oma aloitteisesti ottaisivat yhteiyttä lapsiin tai exään ja sopisi tapaamisesta ja tuojna pidosta. Nyt se on lapsille pelkkää odottelua ja ikävää. Ei ole äidin asia hoitaa vielä tapaamisasiaakin, kyllä se mies voisi edes sen tehdä, mutta odottaa valmista.
        Miehet eivät lapsitaan välitä kun saa rahat pitää ihan itse ja elellä vapaana vastuusta, mutta näytellä kyllä ostaan sitä surkeaa isää joka ei saaa tavataaa lapsiiiii voi voi...
        Kyllä se on miehen oma moka jos niin käy.

        "Kyllä se on miehen oma moka jos niin käy. "

        Hmm.. ainoa rikokseni tässä asiassa on se, että olen syntynyt mieheksi. No kai se on mielestäsi oma mokani.


      • HoPPLoppi

        En ymmärrä. Se on helppoa olla vieraannuttajaäiti Raision kaupungin perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista; saadessaan tarkoitushakuisen "yksinhuollon" estäessään perusteetta lapsen oikeudet, tapaamisoikeudet omaan isäänsä ja yhteydenpidon lapsilta isovanhempiinsa ym. sukuunsa perättömin "viranomais" lausumin, selvityksein tarkoitus hakuisena "yksinhuoltajana" vaihtaessaan lapsen tahdon vastaisesti lasten nimet uuden aviopulisonsa nimiin valehdellessaan äitinä maistraattiin, ettei isä välitä ja halua pitää mitään yhteyttä lapsiinsa.

        On sitten mukava käydä viikonloppu-äitinä lasten kanssa Hoplopissa ja mäkkärissä, katsella elokuvia. Sitten kun arki koittaa niin lapset vaan omille vanhemmille tai naa-puriin ettei tarvitse antaa lapsen oman isän hoitaa yhtei-siä lapsia perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin lapsen olosuhteista Raision kaupungin vieraannuttaessa lapsia yhteistyössä äidin kanssa tarkoitushakuisessesti omasta isästään, isovanhemmistaan ym. suvustaan, ettei vaan tartteis herätä maanantaina aamuyöstä, että ehtii viemään lapset tarhaan/kouluun ja keritä itsekin töihin.

        kohta joku "fiksu vieraannuttajaäiti" kopioi tämän tekstin ja vaihtaa äiti -sanan tilalle isä. huoh.


      • juttuonnäin
        juttuonnäin kirjoitti:

        No ei ole rasittavaa, kjos olisi miehet kyllä oma aloitteisesti ottaisivat yhteiyttä lapsiin tai exään ja sopisi tapaamisesta ja tuojna pidosta. Nyt se on lapsille pelkkää odottelua ja ikävää. Ei ole äidin asia hoitaa vielä tapaamisasiaakin, kyllä se mies voisi edes sen tehdä, mutta odottaa valmista.
        Miehet eivät lapsitaan välitä kun saa rahat pitää ihan itse ja elellä vapaana vastuusta, mutta näytellä kyllä ostaan sitä surkeaa isää joka ei saaa tavataaa lapsiiiii voi voi...
        Kyllä se on miehen oma moka jos niin käy.

        No ei ole rasittavaa, jos naiset oma-aloitteisesti ottaisivat yhteiyttä lapsiin tai exään ja sopisivat asiallisesti lapsen huollosta ja asumisesta/tapaamisesta, elatuksesta ilman perättömiä "viranomais" selvityksiä, lausumaa tuomio-istuimessa lapsen olosuhteista.
        Nyt se on lapsille pelkkää odottelua ja ikävää,isättömänä; äidin ja "viranomaisten" vieraannuttaessa lapset tarkoitushakuisesti omasta isästään, isovanhemmistaan ym. suvustaan.. Ei ole isän asia hoitaa vielä tapaamisasia kin, äidin sen sijaan on lähivanhempana lainsäädännön mukaisesti edesautettava lapsen tapaamisoikeuden toteutumista, sillä muutoin syyllistyy rikokseen, lapsen oikeuksien rikkomukseen. Kyllä isäkin mielellään sopisi, hoitaisi; mikäli äiti ja "viranomaiset" suostuisivat isän kanssa keskustelemaan ja oikeasti sopimaan lasten huollosta, asumisesta/ tapaamisoikeudesta koulutieto jen ym. lapsia koskevien asioiden välittämisestä, lapsen sukunimen vaihtamisesta takaisin oikeaksi äidin vaihtaessa lapsen nimen lapsen tahdon vastaisesti uuden aviopuolisonsa nimiin maistraatissa tarkoitushakuisena "yksinhuoltajana" valehdellessaan maistraattiin, ettei isä välitä ja halua pitää mitään yhteyttä lapsiinsa ym. paskaa kyllä se nainen voisi edes sen tehdä, mutta odottaa vaan valmista eikä susotu mihinkään sosiaalitoimen tarkoitus hakuisena "yksinhuoltajana" perättömin "viranomais" selvityksin, lausumin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista; vastoin mitä oikeasti on tapahtunut ja lapset, "viranomaiset" selvitystyössään oikeasti lausu neet..Naiset ja "viranomaiset" eivät oikeasti lapsista välitä kun saa rahat pitää ihan itse ja elellä vapaana vastuusta luonnehäiriöisenä, mutta näytellä kyllä ostaan sitä surkeaa äitiä joka ei anna isän lapsia tavata tarkoitus hakuisena "viranomais yksinhuoltajana". Kyllä se on naisen ja "viranomaisten" oma vika ja moka vieraannutta essaan lapset tarkoitushakuisesti omasta isästään kuten Raision kauopungissa on jo 10 votta menetelty:)


    • näinmeillämenee

      Meillä yhteishuoltajuus ja lapset asuvat luonani yhtäpaljon joka kuukausi kuin äidillänsä. Silti maksan elarit vaikka yhtäpaljon asuvat luonani. Mitään naista en aio elämääni ottaa vaan keskityn vain lapsiin ja silloin eivät luonani asu niin keskityn kaikkeen muuhun kuin naisiin.

    • näinmeillämenee

      Silloin kun eivät luonani asu. Jäi tuo kun sana välistä.

      • näinmeillämenee

        Aivan SILLOIN KUN EIVÄT SINUN LUONASI ASU "YKSINHUOLTAJA". Jäi tuo "YKSINHUOLTAJA" sana välistä.


    • Nokerroppassitten

      Mikä yksinhuoltaja? Miten yksinhuoltajuus tähän liittyy? :D

      • Nokerroppassitten

        miksi olet tarkoitushakuinen "yksinhuoltaja"?:D


      • Tarkennappas

        Mitähän sinä nyt sekoilet? Mitä tarkoitat tuolla. voisit tarkentaa niin että ymmärtää.


      • Nokerroppassitten
        Tarkennappas kirjoitti:

        Mitähän sinä nyt sekoilet? Mitä tarkoitat tuolla. voisit tarkentaa niin että ymmärtää.

        miksi olet tarkoitushakuinen "yksinhuoltaja"?:D


      • nomuttamitäkummaa
        Nokerroppassitten kirjoitti:

        miksi olet tarkoitushakuinen "yksinhuoltaja"?:D

        Edelleen mitä tuolla tarkoitat? Kyse on yhteishuotajuudesta ja vuoroasumisesta niin että 3 ja 3 yötä joka viikko. Välimatkaa kotien välillä siis se alle kilometri.


    • äitipuolikauhuissaan

      Meillä minä äitipuoli hoidan miehen lapset mutta mies maksaa exälle elareita. Minä teen kaiken ilmaiseksi vaikka asun miehen omistamassa talossa ja olen työtön, onneksi mies on suurituloinen joten mun ei tarvi ostaa ruokaa eikä maksaa asumisesta. Niin kauan kunnes saan töitä. Mutta nyt en etsikkään viihdyn kotona.
      Lapset ovat minun kasvattettavanani päivän viikossa, ja se on rankkaa aikaa. Olen huomannut että kaikki kärsii erilaisista ongelmilsta, eikä normaalia pivää ole. Koulu ei maistu ja huudetaan ja riehutaan. Oneksi saan huilaa kuusi päivää viikossa, muutoin eijaksa.
      Miehen exä narisee aina joka asiasta mutta omathan onkersat, iteppä ne on halunnu, ei me. Me hoidamme suuren vastuun kun säännöt ynm laaditaan ja katsotaan että niitänoudatetaan. lapset ovat haasteellisia, en yksin kyllä jaksais, mutta äitien on pakko,miskis itten tekee.

      • LissuOnFörbi

        "Minä teen kaiken ilmaiseksi vaikka asun miehen omistamassa talossa ja olen työtön, onneksi mies on suurituloinen joten mun ei tarvi ostaa ruokaa eikä maksaa asumisesta."

        Ethän sinä sitten ilmaiseksi mitään tee. Päin vastoin, saat liiankin hyvän korvauksen tekemättä mitään.


      • isäpuolikauhuissaan

        Meillä minä isäpuoli hoidan miehen lapset mutta mies maksaa exälle perusteetonta, vastikkeettomia elareita äidin vieraannuttaessa lapset tarkoitushakuisesti
        omasta isästään perättömin Raision kaupungin selvityk-sin, lausumin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista.. Minä teen kaiken ilmaiseksi, vaikka asun miehen omista-massa talossa ja olen työtön, kun en anna lapsen oman isän omia lapsiansa hoitaa, lasten asuessa omalla isällään oman isänsä huollossa ja hoidossa. Onneksi
        mies on suurituloinen, joten mun ei tarvi ostaa ruokaa eikä maksaa asumisesta. Niin kauan kunnes saan töitä. Mutta nyt en etsikkään viihdyn kotona. Lapset ovat minun kasvattettavanani 7 päivää viikossa, ja se on kyllä rankkaa aikaa. Olen huomannut että kaikki kärsii erilaisis ta puolisoni ja Raision viranomaisten tarkoitushakuisista ongelmista, eikä normaalia pivää ole. Koulu ei maistu ja huudetaan ja riehutaan, kun ei päästä asumaan myös omalle isälle oman isänsä huoltoon ja hoitoon. Oneksi saan huilaa edes kaksi tuntia viikossa, muutoin ei jaksa.
        Puolisoni narisee aina joka asiasta mutta omathan on kersat, iteppä ne on halunnu ja asiansa sössiny tarkoitus hakuisena "yksinhuoltajana" perättömin lausumin, selvi tyksin lapsen olosuhteista vieraannuttaessaan lapset omasta isästään, en minä. Me hoidamme suuren vastuun kun säännöt ym laaditaan ja katsotaan että niitä noudate taan. lapset ovat haasteellisia ilman oman isänsä huoltoa ja huolenpitoa Raision kaupungin perättömin "viranomais selvityksin, lausumin tuomioistuimessa lapsen olosuhteis ta yhteistyössä puolisoni kanssa, en yksin kyllä jaksais, mutta isien on pakko, miksi ei sitten anneta tehdä ja huol taa, hoitaa omia lapsia ilman luonnehäiriöisiä Raision kau pungin "viranomaisia ja lapsen äitiä".


      • Lissunotförbi
        LissuOnFörbi kirjoitti:

        "Minä teen kaiken ilmaiseksi vaikka asun miehen omistamassa talossa ja olen työtön, onneksi mies on suurituloinen joten mun ei tarvi ostaa ruokaa eikä maksaa asumisesta."

        Ethän sinä sitten ilmaiseksi mitään tee. Päin vastoin, saat liiankin hyvän korvauksen tekemättä mitään.

        "Minä teen kaiken ilmaiseksi vaikka asun miehen omistamassa talossa ja olen työtön, onneksi mies on suurituloinen joten mun ei tarvi ostaa ruokaa eikä maksaa asumisesta."

        Ethän sinäkään sitten ilmaiseksi mitään tee. Päin
        vastoin, saat liiankin hyvän korvauksen tekemättä mitään..


    • rahaatarvii

      Me huollamme yhteisesti meihen lapsia, Minä ja mies ollaan myös huoltajia ja hänen exä, vaikkei siltä aina tunnu, tuntuu että minä oon eniten vastuussa mutta vanha eukko kerää rahat. Minä sanoinkin miehelle että voisi taas tarkistaa olot täällä uudelleen ja vähentää lasten oloja täällä kun tuntuu että rahat ei riitä. Mies sanoi että voisi ihan hyvin. Jos mies maksaa elarit niin e viamo voisi sitten maksaa meille kasvatusmaksua.
      Entinen vaimo haluaa vaan rahastaa lapsillan siksi ei suostu pyyntöömme. Me ei koskaan moitita häntä vaan haluamme keskustella ei riidellä, mutta hän aina on riidanhakuinen ja mikään ei käy vaikka kuin sovittelemme ja yritämme. Kumma eukko.

      • sellainenjuusiselaine

        on Raision kaupungin perhepalvelut; lastensuojelu, lastenvalvoja perättömin lausumin tuomioistuoimessa yhteistyössä lapsen äidin kanssa. lapsen tarkoitus hakuinen "viranomais"vieraannuttaminen jo 10 vuotta.


      • niiih

        Miten ois vuoroviikkohuolto ja nollaelarit?


      • käyminulle
        niiih kirjoitti:

        Miten ois vuoroviikkohuolto ja nollaelarit?

        sitä olen jauhanut lasten äidille ja sosiaalitoimelle,
        lastenvalvojalle jo 10 vuotta;
        Raision kaupungin lastenvalvojan lausuman mukaisesti suomessa ei käytetä vuoroasumista lapsen tapaamis oikeudesta sovittaessa/ päätettäessä eikä ole lapsen edun mukaista tavata isäänsä yhtenäkään arkipäivänä-, arki ja juhlapäivnä, pyhänä vuodessa. Minun ei tarvitse lastenvalvojana perustella kantaani; mikäli et suostu äidin kaikkiin vaatimuksiin et tule saamaan koskaan mitään ja näkemään koskaan lapsiasi. Ulos molemmat! Keskustelut päättyvät täheän eikä niitä enää koskaan jatketa Raision kaupungin sosiaalitoimessa, lasten-valvojalla.

        Veikko Anttila
        lastenvalvoja, osastopäällikkö
        käräjäoikeuden uskottu mies, sovittelija
        Raision kaupunki


      • ehdottomastitämä

        käy minulle lasteni isänä; on alusta asti käynyt ja
        on lapsen etu lastenikin lausuntojen, toivomusten mukaisesti..


      • Ehdottomastiepäkelpoisä
        ehdottomastitämä kirjoitti:

        käy minulle lasteni isänä; on alusta asti käynyt ja
        on lapsen etu lastenikin lausuntojen, toivomusten mukaisesti..

        Tuo sun harhainen ja agressiivinen jankutus kertoo susta kaiken tarpeellisen ja selittää miksi et ole kelvollinen vanhemmaksi.


      • Ehdottomastiepäkelpoäiti
        Ehdottomastiepäkelpoisä kirjoitti:

        Tuo sun harhainen ja agressiivinen jankutus kertoo susta kaiken tarpeellisen ja selittää miksi et ole kelvollinen vanhemmaksi.

        jo Raision kaupungin "perhepalvelut; lastensuojelu, lastenvalvoja".

        Tuo harhainen ja agressiivinen jankutus kertoo susta kaiken tarpeellisen ja selittää miksi et ole kelvollinen vanhemmaksi.

        Raision kaupungin lastenvalvojan lausuman
        mukaisesti suomessa ei käytetä vuoroasumista lapsen tapaamisoikeudesta sovittaessa/ päätettäessä eikä ole lapsen edun mukaista tavata isäänsä yhtenäkään arki-päivänä-, arki- ja juhlapäivnä, pyhänä vuodessa. Minun
        ei tarvitse lastenvalvojana perustella kantaani; mikäli et suostu äidin kaikkiin vaatimuksiin et tule saamaan kos-kaan mitään ja näkemään koskaan lapsiasi. Ulos molem mat! Keskustelut päättyvät täheän eikä niitä enää kos-kaan jatketa Raision kaupungin sosiaalitoimessa, lasten
        valvojalla.

        Veikko Anttila
        lastenvalvoja, osastopäällikkö
        käräjäoikeuden uskottu mies, sovittelija
        Raision kaupunki


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      611
      16586
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      52
      14978
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      389
      9344
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      47
      5582
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      12
      4639
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      174
      3255
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      118
      1925
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1379
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      96
      1315
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1247
    Aihe