Miten ihmeessä voi olla noin onneton 0-100 km/h arvo kuin 10,8 sek. Autossa on kuitenkin kokonaisteho hybriditeho hyvä 141 hv / 265 nm. Vrt VAG 1.4 TSI DSG 140 hv / 250 nm sama 8,4 sek. Ok, esim. Octavia karvan kevyempi mutta silti ero ei suoraan selitettävissä. Molemmissa vielä kaksoiskytkin loota eli siinäkään ei eroa.
IONIQ suorituskyky
9
230
Vastaukset
- työtönjmlatvala
Tavallinen auto kiihtyy liikennevaloista 0-50km/h non 26 sekunnissa, joten mihin hyvää kiihtyvyyttä tarvitaan.
Toiseksi, kukana ei enää maanitiellä ohita, kun kaikki pelkää ylinopeussakkoja, joten sielläkin pärjää 133 kuplan tehoilla.- Hehehhehehe
Tavallinen auto? Tavallinen auto on nykyään 8-10 sekuntia 0-100 kiihtyvä. 6 sek on vähän jo sporttinen...5sekunttia on vasta kohtalaisen nopea...4 sekuntia tuntuu jo sitten nopeelta useimmista...kerran olen kiihyttäny uude 911 turbon 3,4sek 0-100 kellon kanssa ja se on jo nopea...tais olla yli 700 heppaa siinä...ei ollut minun auto vaan erään kaverin..joku evt 700 viritys siinä oli tms
- työtönjmlatvala
Hehehhehehe kirjoitti:
Tavallinen auto? Tavallinen auto on nykyään 8-10 sekuntia 0-100 kiihtyvä. 6 sek on vähän jo sporttinen...5sekunttia on vasta kohtalaisen nopea...4 sekuntia tuntuu jo sitten nopeelta useimmista...kerran olen kiihyttäny uude 911 turbon 3,4sek 0-100 kellon kanssa ja se on jo nopea...tais olla yli 700 heppaa siinä...ei ollut minun auto vaan erään kaverin..joku evt 700 viritys siinä oli tms
Lue tarkemmin: Tavallinen auto kiihtyy liikennevaloista 0-50km/h non 26 sekunnissa
Mieti sitten uudestaan...
- Jaba58
Sehän tuossa lisää ihmetystä, että sähkömoottoriset autot on todella nopeita. No tuossa toki bensa että sähkö.
- H_K_K
Leikkikalumaisilla heppoisilla tekeleillä on naurettava lyhyt takuukin, sekin menee nopeasti ohi. Ja kun se on mennyt niin laatuautoilla on tehtaan takuuta vielä kolme vuotta jäljellä! Siinä se ero.
- hunttinen
Onhan Hyundailla viiden vuoden takuu, vaikka se kiistatta kuuluu tuohon "leikkikalumaisiin heppoisiin tekeleisiin"
- Kalle200011
hunttinen kirjoitti:
Onhan Hyundailla viiden vuoden takuu, vaikka se kiistatta kuuluu tuohon "leikkikalumaisiin heppoisiin tekeleisiin"
- Kalle200011
hunttinen kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818