no voihan venäjä

xantia123

mikä on xantia vm 2000 eli ei mitään vikaa puutu..jarruvalot ei toimi....takaluukku ei aukea..mis vika

2

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sätkätön

      Ratin ja selkänojan välistä löytyy syy!

    • Ranskatarsinkku

      minä ostin kesällä upean citroen XSARAN kaunein farmari. No soitin autofirmaan ja sanoin tulevani hakemaan. Heti seuraavana aamuna huomasin että etälukituksessa on vikaa. ovet eivät aina menneet lukkoon, takaluukku ei auennut. Tämä kaikki oli satunnaista ja ilmeni silloin tällöin. Ja monta kertaa paloi päreet kun kauppakassit olivat takana. -- No mietihän vähän. Minulla kesti n 3 kk että sain itse ongelman pois. Autossani on järjestelmä mikä sanoo jos jokin ovi ei ole kiini. Minullakin usein oli left real door open (vasen takaovi auki). kokeilin usein sulkea sen ei muutosta. Loppujen lopuksi ongelma parantui kuin iskin vähän kovempaan oven kiinni. On ihanaa kun lukot toimii. autollani ajettu Melkein 300 000km ja käytin autotohtorillakin sen. Kori täysin ruosteeton, pohjassa ei ruostetta tosin pieni suojaamaton kohta.
      Sitikka on minun mieleen. Tsemppiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe