mikä on xantia vm 2000 eli ei mitään vikaa puutu..jarruvalot ei toimi....takaluukku ei aukea..mis vika
no voihan venäjä
2
66
Vastaukset
- sätkätön
Ratin ja selkänojan välistä löytyy syy!
- Ranskatarsinkku
minä ostin kesällä upean citroen XSARAN kaunein farmari. No soitin autofirmaan ja sanoin tulevani hakemaan. Heti seuraavana aamuna huomasin että etälukituksessa on vikaa. ovet eivät aina menneet lukkoon, takaluukku ei auennut. Tämä kaikki oli satunnaista ja ilmeni silloin tällöin. Ja monta kertaa paloi päreet kun kauppakassit olivat takana. -- No mietihän vähän. Minulla kesti n 3 kk että sain itse ongelman pois. Autossani on järjestelmä mikä sanoo jos jokin ovi ei ole kiini. Minullakin usein oli left real door open (vasen takaovi auki). kokeilin usein sulkea sen ei muutosta. Loppujen lopuksi ongelma parantui kuin iskin vähän kovempaan oven kiinni. On ihanaa kun lukot toimii. autollani ajettu Melkein 300 000km ja käytin autotohtorillakin sen. Kori täysin ruosteeton, pohjassa ei ruostetta tosin pieni suojaamaton kohta.
Sitikka on minun mieleen. Tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889