mikä on xantia vm 2000 eli ei mitään vikaa puutu..jarruvalot ei toimi....takaluukku ei aukea..mis vika
no voihan venäjä
2
54
Vastaukset
- sätkätön
Ratin ja selkänojan välistä löytyy syy!
- Ranskatarsinkku
minä ostin kesällä upean citroen XSARAN kaunein farmari. No soitin autofirmaan ja sanoin tulevani hakemaan. Heti seuraavana aamuna huomasin että etälukituksessa on vikaa. ovet eivät aina menneet lukkoon, takaluukku ei auennut. Tämä kaikki oli satunnaista ja ilmeni silloin tällöin. Ja monta kertaa paloi päreet kun kauppakassit olivat takana. -- No mietihän vähän. Minulla kesti n 3 kk että sain itse ongelman pois. Autossani on järjestelmä mikä sanoo jos jokin ovi ei ole kiini. Minullakin usein oli left real door open (vasen takaovi auki). kokeilin usein sulkea sen ei muutosta. Loppujen lopuksi ongelma parantui kuin iskin vähän kovempaan oven kiinni. On ihanaa kun lukot toimii. autollani ajettu Melkein 300 000km ja käytin autotohtorillakin sen. Kori täysin ruosteeton, pohjassa ei ruostetta tosin pieni suojaamaton kohta.
Sitikka on minun mieleen. Tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885