milloin aloitetaan 1,6 tiisselin korjaukset , kuinka monelta on jo korjattu pääästöt ..??
Vastaukset 9
- odotteleeauhassa
Ne lähettivät semmoisen lapun kotia. Autottomat voipi joutua kauankin odottelemaan.
- öljynkulutusTSIVWautot
VW = lada
lada kyllä toimi...
- i000000000000i
Korjausremontti on yhdyssana. Amma tti koululainen on erisnimi.Isohousupipopää kirjoitetaan yhteen.
- seataudiskodaVWsama
Noo italiassa nyt tutkittu että korjaus voi hajoittaa koko moottorin..
- osssssn_paljastaja
seataudiskodaVWsama kirjoitti:
Noo italiassa nyt tutkittu että korjaus voi hajoittaa koko moottorin..
Sulla osssss hajoo kaikki mihin kosket!
- huolettomia
Vw=Lada. Sen takia meillä on molemmat. Aina lähtee ja molemmat.
- ZKODA
juuuri näin. kaveri on wv huollossa töissä eivätkä tee mitään korjaustoimenpiteitä wv konsernin räpysköille vaikka viikon seisottavat pajalla, asiakkaille vain sanotaan että joo on tehty mitä voi tehdä ja päästöt ei ole kunnossa,suuri huijaus taas volkkarilta siinäkin,vain tarkistettaviin autoihin on vaihdettu moottori ja ihmisten autoihin ei tehdä mitään. töitä kuulemma on vuorokaudet ympäri muutenkin vaihdella rikkinäisiä tsi,tsfi,tdi moottoreita ja dsg vaihteistoja, porsiivat jo 5000km ajettuna.
- Kuusakoskellakuntoon
Ei tuollaisia raatoja kannata korjata.Paras ratkaisu on, kun käy tuuppaamassa rotiskon paaliin!
- aikapaksua
Vuorokaudet ympäri? En ole saanut huoltoaikaa kello 18.00 jälkeen, jolloin korjaamo sulkeutuu. Ketään siellä ei ole ollut kellon ympäri. Vain trollin kaveriko siellä häärää?
Samalla älykkyysosamäärällä varustettu(ZSKODA) trollin kanssa, tekee kellon ympäri töitä ilmaiseksi??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411