Onko 240 e maksava Xbox One ok???

kkkiittoos

Näitä Onejahan on monen hintaisia. Esim. Verkkokaupassa vain noin 240 euroa. Sitten on näitä ilmeisesti levytilalta suurempia jotka maksaa 100 e enemmän.
Onko 240 e maksava ok??? Tulisi ihan pelikoneeksi.

7

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xbox1234

On ihan mutta suosittelen xbox one s siinä on paremmat grafiikat ja uudempi

• Tiedätkö pystyykö one s:ällä pelaamaan kaverin kanssa jolla on normi one

• Asijjantuntia

Pystyy

• FuxBox

Jaa, mulla on tässä Xbox One S testissä. Olen aikuinen, ja enkä mikään hardcore pelaaja, mutta kun pelien resoluutio on alle FullHD... parhammillaankin vain 1000p... Niin en kyllä usko että One S:stä on mitään iloa. Siinä on 4k blueray soitin... jos nyt joku levyjä vielä ostaa, ja jos nyt sattuu omistamaan 4k töllön. Googlella löytää erot.
      Jos meinaat myydä, niin One S:llä on varmaan parempi jälkeen myyntiarvo. Tosin, en tiedä miten toi laitteen uudelleen rekisteröinti onnistuu...

Pelit lautautuu ihan h--tin hitaasti, ja 500 gt levytilaa on sit nopeasti kulutettu.

Oliskohan Steam ja PC kuitenkin taas nykyaikaa...

• luotto1

Ostat sen USB3 kotelon ja sinne sen 500-2000gt SSD-levyn, niin kyllä ne pelit latautuvat sen jälkeen vähän eri nopeasti. Ja tuota One S-mallia on kehuttu jopa pikkasen paremmasta FPS-luvuista (johtuu nopeammasta näytönohjaimesta)

• xboxonetarjoushinta
    • Boksimän

240€ on ihan sopiva hinta, ite ostin huutonetistä käytetyn boksin 200€:lla johon kuulu kaikki tarvikkeet (mikki, ohjain, laturi ja akku, jne.) ja halo 5. Ja itelläni on myös ollut tuo 500gb xbox. Jos pelaat useita pelejä niin pelitila ei tuu riittämään, koska esimerkiksi tuo halo 5 vie jo sen 90gb levytilaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5121
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2792
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2629
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2418
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      21
      1640
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1540
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1304
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      95
      1168
    10. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1153
    Aihe