OHO- monikulttuuri käsittely muslimeilta

SuvakitAhtaalla

Muslimit hakkasivat ruotsalaisen tv-kokin – “Näytti Trumpilta!”
Kolme muslimia hakkasi ravintolan omistajan ja julkkiskokin Anders Vendelin, koska heidän mielestään Vendel näytti Donald Trumpilta.
13.11.2016 15:33, 9058 lukukertaa

Tykkää sivuistamme!
https://www.facebook.com/MVlehdenkannattajatuotteet/

Julkkiskokki Anders Vendel kertoi Facebookissa aikaisin lauantaiaamuna malmölaisessa pikaruokapaikassa tapahtuneesta brutaalista pahoinpitelystä. Sittenmmin Facebook-päivitys on poistettu.

tv-kokki-ruotsi-fria-tider
Kuvakaappaus: Fria Tider.
“Olen päivystyksessä odottamassa pääsyä röntgenkuvaukseen. Kolme 25-35 -vuotiasta muslimia hakkasi minut. Heidän mielestään muistutin Trumpia.”

“Kaksi miestä otti takaapäin käsivarsistani kiinni ja kolmas alkoi hakata nyrkillä naamaani. Yritin puolustautua jaloillani. Noin 20 iskun jälkeen kaaduin lattialle.”

“Kaikki kolme alkoivat potkia minua kasvoihin ja päähän niin paljon kuin pystyivät.”

“Nyt minulla on murtunut nenä, turvotuksia, silmä muurautunut umpeen ja suu, huulet ja leuka rikki. Myös oikea peukaloni on murtunut.”

Malmön poliisin johtokeskuksen tiedottaja Anna Göransson vahvisti Sydsvenskanille, että pahoinpitely oli tapahtunut uhrin käydessä pikaruokapaikassa.

Vendel on tunnettu rasismin vastaisuudestaan.

Jaa-a , mitähän kokki tällaisen käsittelyn jälkeen on mieltä muslimeista ;)
- varmaan että, oi ihkua monikulttuuria !

10

77

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkyttävää

Ja mitähän mieltä on moni muu. En ymmärrä miksi meidät pakotetaan elämään noiden elukoiden kanssa?

• Niin, Sydsvenskan, MVlehti, keskustelu.suomi24 saa pian käräjille menon vihapuheistaan ja -kirjoituksistaan kansanryhmää vastaan, muslimeilla on lainsuoja puolellaan. Niin, että, varokaapa sanojanne jos muslimeista on puhetta.

• Tyhmänäkömeitäpitävät

En alistu tämä on minun maa ja kotini. Jos virkavalta haluaa viedä tulkoot hakemaan. Tosi asioista en vaikene koskaan. Minulla on silmät päässä ja terve järki havaita valheista ja peittelyistä huolimatta mitä ympärillä ja ympäristössä tapahtuu ja niin tajuaa moni muukin. Jos tämän maan viran omaisista on hauska jahdata kansalaisiaan ja puolustaa pahuutta ja estää ihmisiä puhumasta, esittämästä mielipiteitään niin pistäkööt linnaan sitten vaikka joka ikisen. Viran omaiset voivat mennä työ päivänsä jälkeen ylpeinä kotiin perheidensä luo ja kertoa lapsilleen miten ovat ylläpitäneet maansa turvallisuutta ja järjestystä rankomalla omia kansalaisia jotka ovat asioihin tyytymättömiä ja haluavat vain tähän hulluuteen muutoksia. Samaan aikaan kun ulkomaalaiset hilluvat vapaasti ryöstäen ja raiskaten niitä jäljellä olevia kanta Suomalaisi joita ei vielä ole sanojensa vuoksi ehditty pidättää.

• Jjfdt

Nyt kommentii rasse kirjoittajalta.

• Jhgfguo

Annahan komme.tti tai minun puolestavoit painua hevon vi..uun rase peris ja ilja aloituksesi kanssa.

• HuolestuttavaSuvakki

Tuo yksi ja sama perisavaaja suoltaa noita ilja aloituksiaan tänne. Se tartteis nyt oikeesti apua, ennenku tuo suvakki lähtee kadulle pahaa oloaan purkamaan.

• huis-haatana

Nushijat rukittavat huutajat lakanapäälä uimaan vitui pesemättä näitten tyyli

• Mitenonasia

Tätä kommentoijaa on hankala ymmärtää. Onko tuo epämääräisesti kirjoittaminen tarkoituksellista vai luki/kirjoitus häiriö ?

• heheheheheee

Vendelin ei varmaan enää ole rasismin vastainen.

• Rasismieiauta

Kyllä oikeata rasismia pitää vastustaa se on huonoa asia. Kannattaa vastustaa islamin aiheuttamia ongelmia, sekä niitä ulkomaalaisia jotka eivät sopeude yhteiskuntaan ja syyllistyvät rikoksiin näiden pääsy maahan tulee estää ja rikolliset poistaa maasta säälittä ja pysyvästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      134
      1368
    2. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      97
      1085
    3. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      254
      1008
    4. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      75
      807
    5. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      774
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      35
      740
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      66
      697
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      47
      675
    9. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      641
    10. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      164
      620
    11. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      33
      614
    12. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      193
      604
    13. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      597
    14. Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?

Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus
      Sinkut
      98
      535
    15. Mihin hävisi Sofia?

Palasiko mies ex-vaimon luo takaisin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      524
    16. Jasmin Vähäkangas

Jasminin poika on tänään jo puolitoistavuotias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      483
    17. Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit

Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle
      Oulainen
      18
      472
    18. Ottaisit yhteyttä!

🙄
      Ikävä
      34
      468
    19. Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?

Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi
      Sinkut
      91
      468
    20. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      59
      456
    Aihe