onko kokemuksia tästä? reitti aukeaa kesäkuun 15. onko siellä silloin vielä lunta ja meneekö hengessa kahlaamiseksi? tämä on aika pohjoisessa. vai kannattaako lähteä vasta heinäkuun puolella? miten sitten itikat
kevon reitti kesäkuussa
1
1242
Vastaukset
- 9875098543093
Itse otan vuosilomastani ensimmäisen kahden viikon pätkän aina touko-kesäkuun vaihteessa. Ensimmäinen viikko menee Itä-Lapissa ja toinen pätkä ylempänä. Tulvavesistä on muutamana vuonna haittaa ollut, mutta itse lumesta melko harvoin. Kesäkuun puolivälissä on jo hyvä keli liikkua missä päin Lappia (pl. Käsivarsi) tahansa. Heinäkuussa en itse tykkää Lapissa olla; kuumuus usein Etelä-Suomen tasoa ja ötökkääkin voi olla huonona vuotena pilviksi asti. Alkukesän ohella toinen hieno retkeilyaika alkaa elokuun jälkimmäisellä puoliskolla ja kestää aina syys-lokakuun vaihteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653