Hiukan rapula vaiva ja rapsa vaivaa. Täytyy olla iskussa aamulla
https://youtu.be/WUTJei7UyQE
Su 13.11 kova rapsa
11
72
Vastaukset
Oho kirjottelin mitä sattuu kun ei tämä näemmä pyyhkinytkään tekstiä pois jst syystä. Vittu näitä kännyköitä ja saatoin kyllä ajatuksissaankin kirjottaa. No näillä mennään. Aloitan nyt viidennen oluen ja siirryn kalan kimppuun
- hauka.kissojen.mies
Hyvännäköistä kalaa. Onko tenukepeillä varaa tuohon? :D
Hugo on suloinen hauva.
- hauka.lisää
Ei vissiin mitään kilpailuja yms, mutta sauna-timppa ottaa kylmiksen videon lukumäärässä kiinni ja menee ´pian ohi.
Prkl..rupesi tekeen mieli uunilohta. Ekaksi syödään toi kullinnuppisoppa pois. Kaksi pkt kulliuppimakkaraa oli -30%- keijo.gaypukki
Kylmis on poistanut paljon videoita, joista osa ollut erittäöin laadukkaita. Miksi se poistelee niitä?
- hauka.eläinrakas
keijo.gaypukki kirjoitti:
Kylmis on poistanut paljon videoita, joista osa ollut erittäöin laadukkaita. Miksi se poistelee niitä?
Jaa´a.. en osaa sanoa. Noi autenttiset kimppavideot on hauskoja. Hugo kertoi reheellisesti näkemyksen asioista viimeisessä videossa. Siihen ei paljoa vastaan pullikoida.
- kaljaseppo
Saunis on vielä hyvässä ryyppykunnossa, jos on huomenna jo aamusta iskussa. Ite jos oisin juonu vaikka pe ja la ja sunnuntaina vielä noin monta, niin nousisin sängystä vasta tiistaina ja perjantaina vois olla jo ihan hyvässä iskussa, jolloin alkaa taas tekemään mieli juopotella.
- hauka.lisää
Mikäs tossa... Itse vedin pe-su selviämättä kertaakaan. Monesti nukkumaan mennessä oli 1.1 promillea veressä ja aamulla ylös ja duuniin. Monesti otin imovanen, jotta saan unta, oli promilleja tahi ei.
- kalaiset
Uunilohen nahka on muuten koirien herkkua ja erittäin terveellistä.
Jaksaa taas murista ja pureskella naapurin juopporetkua.- Hauka.heräs
En ole koskaan antanut. Raakaa kananmunaa olen antanut turkin hyvinvoinnin takia.
- Hauka.cysyy
Tykkääkö Hugo uimisesta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994