Hiukan rapula vaiva ja rapsa vaivaa. Täytyy olla iskussa aamulla
https://youtu.be/WUTJei7UyQE
Su 13.11 kova rapsa
11
76
Vastaukset
Oho kirjottelin mitä sattuu kun ei tämä näemmä pyyhkinytkään tekstiä pois jst syystä. Vittu näitä kännyköitä ja saatoin kyllä ajatuksissaankin kirjottaa. No näillä mennään. Aloitan nyt viidennen oluen ja siirryn kalan kimppuun
- hauka.kissojen.mies
Hyvännäköistä kalaa. Onko tenukepeillä varaa tuohon? :D
Hugo on suloinen hauva.
- hauka.lisää
Ei vissiin mitään kilpailuja yms, mutta sauna-timppa ottaa kylmiksen videon lukumäärässä kiinni ja menee ´pian ohi.
Prkl..rupesi tekeen mieli uunilohta. Ekaksi syödään toi kullinnuppisoppa pois. Kaksi pkt kulliuppimakkaraa oli -30%- keijo.gaypukki
Kylmis on poistanut paljon videoita, joista osa ollut erittäöin laadukkaita. Miksi se poistelee niitä?
- hauka.eläinrakas
keijo.gaypukki kirjoitti:
Kylmis on poistanut paljon videoita, joista osa ollut erittäöin laadukkaita. Miksi se poistelee niitä?
Jaa´a.. en osaa sanoa. Noi autenttiset kimppavideot on hauskoja. Hugo kertoi reheellisesti näkemyksen asioista viimeisessä videossa. Siihen ei paljoa vastaan pullikoida.
- kaljaseppo
Saunis on vielä hyvässä ryyppykunnossa, jos on huomenna jo aamusta iskussa. Ite jos oisin juonu vaikka pe ja la ja sunnuntaina vielä noin monta, niin nousisin sängystä vasta tiistaina ja perjantaina vois olla jo ihan hyvässä iskussa, jolloin alkaa taas tekemään mieli juopotella.
- hauka.lisää
Mikäs tossa... Itse vedin pe-su selviämättä kertaakaan. Monesti nukkumaan mennessä oli 1.1 promillea veressä ja aamulla ylös ja duuniin. Monesti otin imovanen, jotta saan unta, oli promilleja tahi ei.
- kalaiset
Uunilohen nahka on muuten koirien herkkua ja erittäin terveellistä.
Jaksaa taas murista ja pureskella naapurin juopporetkua.- Hauka.heräs
En ole koskaan antanut. Raakaa kananmunaa olen antanut turkin hyvinvoinnin takia.
- Hauka.cysyy
Tykkääkö Hugo uimisesta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1847699Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354913Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262903- 822311
- 921635
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2171547Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171104- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002