Koko kansan pikkujoulu

Mielensäpahottajat

Ois äkkiä voinu luulla että konserttilipun ostaneet olisi päässyt lähempää katsomaan eikä ois tarvinnu olla seinustalla aidan takana ku köyhän talon porsaat. Mites Juha meni omasta mielestä? Tietääpä ettei tarvi toista kertaa mennä.

22

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylivieskanen

Jäikö sinullakin paljon lauluja mieleen! Kuten kalajokisilla lienee tapana? Kulttuuri kannattaa...

• Soita_taksi

Tuon nyt arvasi....että ei kannata mennä. Konserttiin vain Akustiikka tai Ouluun.

• savua

eikö se ollut tarkoitettu pikku-takkisille,jotka luulevat olevansa kylien napoja,mutta eivät ymmärrä että maakunta niitä elättää,ollaan niin olevinaan muttakunarki koittaa,nuollaan melkein asiakkaan persekki

• Epäonnistuneetbileet

Itse olin siellä VIP-lipulla ja täytyy sanoa, että oli järjestelyt ihan syvältä. Oikein hävetti järjestäjien puolesta. Kaikkien olisi pitänyt päästä lavan eteen katsomaan esiintyjiä. Eronahan vip-lippuun oli vain se ala-arvoinen ruoka. Muuten tilan olisi pitänyt olla avoin kaikille. Ja se Duo Pikant oli aivan hirveä!!!!!

• VIPRIP

Ei todellakaan toiminut mikään! Vip oli kyllä kaukana siihen hintaan mitä makso. Ruoan tason nyt osasi arvata lähtiessä mitä se tulee olemaan. ABC tasoa suoraan sanottuna. Ei jatkoon nämä bileet!

• köyhätkyykkyyn

köyhät on erikseen.. ;)

• Other_Peoples_Money

Tulonsiirto kaupungilta.....

• kävellenhotelille

Annettiin palautetta jo paikanpäällä ja ja meidät pyydettiin vain istumaan lehterille.Menimme kuitenkin eteen sieltä sivulta jolloin järkkäri ajoi pois siitäkös me suututtiin ja lähdettiin pois kokonaan ja jäi Juha Tapio katsomatta.70€ yhteensä maksaneena olimme niin pettyneitä.

• lopunalku

Voiko järjestävän tahon puoleta muuta odottaa kun pettymyksiä. Rahat pois ja asiakkaille ihan sama.

• ohtam

oliko sitä joku ohimomaa järjestämässä

• Hupsheijaa

Paljonkohan nivalalaisille pitäs maksaa että ottaisivat ohimomaan takaisin?

• Wahhahhaaa

Näytöt on kyllä annettu ja nähty. Tarpeeksi kun kaveeraa - niin löytyihän niitä töitäkin....
        Nivalasta kiitelleet moneen kertaan....miksikähän

• tyhmäkö

Turha täällä on asiasta valittaa. Jos on valittamisen aihetta, niin eikös sen voi sanoa nin kuin mies miehelle sanoo? On myös muistettava, että ei se ole tyhmä, joka paljon pyytää ja maksuja kerää. Tyhmä on ainoastaan se, joka maksaa.

• idiamini

Kova mies kun otasta koittaa?

• jippiaije

Oli lehden mukaa onnistunut erinomaisesti tapahtuma,rahhaa oli tullu että ranteet notkahtelee.Voiko enempää ees pyytää?

• alvillinen

OOn jo pitkään mietiskelly että nuo yrittäjät vois lopettaa. Pm Pöpilä vaan lisää rahaa pumppaa kaikenlaisten verohuojennusten muodossa. Kohta on suomi-parka lopullisesti kuoppausta vailla.

• tapiontupasvilla

Luotan erkkiin, oli asia mikä hyvänsä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      60
      11802
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      5021
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      33
      4517
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      467
      2344
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2240
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      1791
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1461
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      92
      1313
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1216
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1195
    Aihe