ärsyttäää!!!

mitäpaskeaa

mua niin ärsyttää miten mulkkuja mun serkut ja niitte vanhemmat on. mun porukat antaa aina hienoi lahjoi ja paketoi ne ja laittaa rusetin ja kortin mukaa ja rahaaki vielä. mut sit nää mun serkun porukat antaa mulle aina iha paskan lahjan. esim ku oli mun rippijuhlat ni sain keltasen käsipyyhkeen jota ei oltu paketoitu eikä ollut korttia

kun oon avautunu tästä henkisestä tuskasta mun äidille ja pyytäny et mekää ei sit annettais korttia tai paketoitas lahjaa ni se selittelee vaa et me ollaa rikkaampii ni siks annetaa "köyhille" hyvii lahjoi

vittu mulle ei tasan mee läpi et on liian köyhä antamaan korttia! ei ne oikeesti niin köyhiä ole

EILEN oli mun 18-vuotis synttärit ja sain suihkusaippuan lahjaksi, taas ilman korttia tai paketoimista. en haluais valittaa et on huono lahja mut ku EI TUU EDES KORTTIA ni ei oo vaikee päätellä ettei ne yhtään jaksa panostaa mihinkään ja ne ite saa rippilahjaks meiltä aina satasen rahaa ja kaikkee muuta

VIIMENEN PISARA OLI SE KU MUA EI EES ONNITELTU. täytin 18 eikä korttia, ei onnitteluja eikä mulle ees siellä juhlissa puhuttu?

mua eniten vituttaa se et mun vanhemmat ei suostu lopettaa korttien antamista ja lahjojen paketoimista

siel juhlissaki yks pentu (15v)jonka synttäreitä vietettiin samalla kertaa ni haukku meiän antamii lahjoi et esim ei tykkää kuulemma dumlesta eikä ees avannu lahjaansa ku näki lahjapaperin läpi valoa vasten et mitä karkkia siellä oli.
ja tähän loppuun haluan sanoa että en haluaisi valittaa lahjasta, ajatus on todellakin tärkein ja jos sen keltasen pyyhkeen mukana olis ollu kortti ja paketointi ja onnittelut niin en olisi mitään valittanut!

3

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se-se-setä

Olisit varmasti onnellisempi siellä serkkujesi perheessä. 15-vuotiaana oisit saanu dumle paketin - IHAN MAHTAVAA JEEJEE - mut tasan ei käy onne lahjat, tyydy surkeaan kohtaloosi ja itke itsesi uneen.

• mitäpaskeaa

siin lahjassa oli kaikkea muutakin dumlejen lisäksi. meil on tapana aina oikeen lahjan lisäks antaa jotai karkkia

et uskokkaa kui onnelline tosiaa oisin siitä lahjasta jonka ne sai dumlejen lisäksi. vaihtaisin mielelläni paikkaa sen 15 vuotiaan kanssa!

• Dkkdkzkzk
        mitäpaskeaa kirjoitti:

siin lahjassa oli kaikkea muutakin dumlejen lisäksi. meil on tapana aina oikeen lahjan lisäks antaa jotai karkkia

et uskokkaa kui onnelline tosiaa oisin siitä lahjasta jonka ne sai dumlejen lisäksi. vaihtaisin mielelläni paikkaa sen 15 vuotiaan kanssa!

No mitä muuta se sai sitten?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      131
      2727
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      26
      2724
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1445
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      152
      1443
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      310
      1341
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1311
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      55
      1130
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      14
      1084
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1009
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      66
      977
    Aihe