aika paljon tuntuu mersuja olevan liikkeellä, jopa näillä nuorilla puleilla, sossunrahoillako nämä vetelykset mersuja pitää vai pappa betalar?
ja miksi mersu? eikös se ole vähän nolo...
onko mersu hyvä auto?
74
6772
Vastaukset
- rytköpate
suditteleeks ne meseil apsin pihas ? onks kireitä teini pimpsoi kyydis ?
- treka
juurikin näitä amis hinttareita joilla ei muuta tekemistä ole.pari keski-ikästä pulijeppeä myös on kuvioissa.
- Autoasiantuntia
Melko johdattelevasta kysymyksestä huolimatta kerron ammattilaisen näkemyksen asiaan.
Mersedeksen kulta kausi oli 1940-1980.
Tuolloin tämä Saksan ylpeys oli täysin ylivoimainen. Kestävyys ja ajo-ominaisuudet oli
täysin suvereenit muihin merkeihin verrattuna.
Nyky mersedes on kalpea varjo tästä Saksan ylpeydestä, tarjoamatta mitään mitä muilta merkeiltä ei saisi.
Onhan mersu uutena mukava peli mutta laatu on sitä nyky suuntausta. 5-8 vuotta kestää ja sitten alkaa ongelmat ohjaamaan lopullista ratkaisua,
noin niinkuin Saksalaisen lanseerama termi kuuluu. Paalin uumenissa! - Karvapers_ukko
Tämä pikkupoikien invaasio tähtikeulien rattiin on aiheuttanut sen ettei aikamies enää kyseisen merkkisellä autoilla ilkeä ajaa. Osittain siitä syystä ostin Tojota Avensiksen koska en halua profiloitua tähän näppynaamojen massaan.
- Anonyymi
Tojota on auto ja mersut räpellyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tojota on ehkä auto mut toyota ei ja mersu voiton vie khyl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
true
- merseedesbens
Tiedän että tojota ukolle uuden mersun osto
on poikkeuksetta haastava taloudellinen ponnistus.- Karvapers_ukko
Tässä keskustelussa mainitut mersut ovat olleet uusia joskus Neuvostoliiton hajoamisen aikoihin. Ei sillä etteikö uuden saksalaisen savuntekokoneen osto minulle olisi paskantamista kummoisempi ponnistus mutta kuten sanottua: en halua sekaantua nuorisoon.
- Anonyymi
Minulla on toyota ja kestää varmaan paremmin kun paska mersut rahaa kyllä on ostaa mutta mese nou ennemmin katselen Ford Mustangia.
Kuka nykyisen mesen paskan ostaa tai BMW molemmat yhtä huonoja - Anonyymi
Karvapers_ukko kirjoitti:
Tässä keskustelussa mainitut mersut ovat olleet uusia joskus Neuvostoliiton hajoamisen aikoihin. Ei sillä etteikö uuden saksalaisen savuntekokoneen osto minulle olisi paskantamista kummoisempi ponnistus mutta kuten sanottua: en halua sekaantua nuorisoon.
Tähän ei ole mitään lisättävää..
- Sakemannisakkaa
Oikeastaan mersun suurin vika nykyään on
Vahva epäsuhta hinnan ja laadun välillä.
Pari vuotta vanhoissa rupee olemaan maali kuprulla ja turhat sähkö himmelit reistaa jo pienestäkin kosteudesta.
Väkevästi tulee mieleen 60-70 luvun britti autot lugas sähköineen.- riihelät
LUUKAS oli hyvä saarnamies, muttei ymmärtänyt sähköistä mittään!
- Anonyymi
Sinä et ole edes ajanut parin vuoden ikäisellä Mersulla niin ole ihan hiljaa.
- ahahhahat
finninaamamersuhinttarit=amispellet
- mesepate
Mut mä saan pimpsaa siel toisin kui te
Kateellisil ottaa kovil- ehehehe
taitaa olla"poikapillua" =nyrkkikyllikki :=)
- mesepate
Kyllä kateellisia ottaa koville mun mese ja kireet gimmat
- suolavesikirveli
varmasti juu, molemmista todella kateellisia :=).
ruosteisen perunalaatikon hinta 500-1000e jos katsastettu ja ne poikabillut voi jättää omaan arvoonsa:=) - Muleeoonokimesee
Blackedition mercedes on jokaisen pierettimen rassaajan unelma! Missähän näitä ruosteen hajusia kökkäreitä jobataan?
- mesepate
teitä vituttaa ku teidän kyydis ei oo ku suonikohjuja mut mul on kireitä gimmoja jotka antaa kovaa kyytiä mun meisselille
- Anonyymi
mesepate kirjoitti:
teitä vituttaa ku teidän kyydis ei oo ku suonikohjuja mut mul on kireitä gimmoja jotka antaa kovaa kyytiä mun meisselille
satun oleen nainen mitkä suonikohjut. sä ja sun kireet pillut taitaa olla mitään taitamattomia 16 kesäsiä. huutaa ne kyllä osaa ja näytellä että tekee hyvää. Puhu sitte vasta kun sulla on varaa vaihtaa auto uuteen 3 vuoden välein. Meillä vaihtoväli lue UUTEEN AUTOON on 3 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
satun oleen nainen mitkä suonikohjut. sä ja sun kireet pillut taitaa olla mitään taitamattomia 16 kesäsiä. huutaa ne kyllä osaa ja näytellä että tekee hyvää. Puhu sitte vasta kun sulla on varaa vaihtaa auto uuteen 3 vuoden välein. Meillä vaihtoväli lue UUTEEN AUTOON on 3 vuotta.
On se Mersu helvetin huono kun täytyy vaihtaa uuteen 3 vuoden välein, hölmöläisen hommaa.
- M-B_nyt_minullakin
Ostin toissa kesänä uuden C-sarjalaisen farkun bensakoneella ja olen ollut oikein tyytyväinen. Mittarissa nyt vajaat 16 000 km. Selvästi paras auto mitä minulla on koskaan ollut!
Toiset saavat olla vapaasti eri mieltä, mutta ei minua nolota lainkaan ajella autollani. - toosa
Ennen oli Kiuruvedellä Ladapoikien kerho.Isolohko Lada 1,7litrainen oli kova rauta ja kulki hyvin runko-ohjauksella eli kahva edellä.
- kananluu
mersussa vuodensisään todettua vikaa: palloniveliä 3 kpl rikki, tukivarret rikki,iskari, öljyvuoto palotilaan=savuttaa, sekä ruostevaurioita.
entiedä mutta luulen että on merkkejä joissa ei olisi tätä liutaa vuodessa?? - Terässampo
Mersun kääntösäde lienee autoilevan maailman suurimpia. Tämän johtopäätöksen voi tehdä Tokmannin pihassa. Mersu ei tahdo taipua parkkirivistöön joten se on jätettävä ulko-ovien viereen. Pois lähtiessä auto on niin tönkkö että joutuu kääntämään sen sivuluisussa kahva edellä parkkialueen reunoja hipoen.
- töissäkäyvänainen
kyllä mersu on hyvä auto ,,varsinkin 124 malli ..itellä on ollut kaksi henkilö malli ja farmari ,,tosi lämpimiä,nyt jouduin laittamaan fäyrysmallin kyllä on kylmä auto kun vertaa 124 malliin .pitäisi olla wepasto mut ei oo löytynyt miten laitetaan päälle..ammattiasentajakaan ei ole löytänyt vuosi malli 97..kertokaa miten se laitetaan päälle ,ei ole mitään nappeja .
- pajavasarat
eiks mersussa laiteta vepasto päälle ku lyödään lekalla koneen kylkeen?
- Ankara_Setä
Vaikuttaa nyt siltä että mersussasi ei ole webastoa ensinkään. Joudut siis ottamaan lämmöt muita keinoja käyttäen.
- toyoräpsyjä
On parempi kuin hankkijan toyo aulis meinaan on jo iskenyt ruoste toinen lokari putosi tielle viikolla.
- homot
mannet vetelee mersuil ja kommarit
- Mutteri-Make
BMW kulkee parhaiten ja koviten runko-ohjauksella.
- mersuonparas
nii ja no milähän perusteella? yleensä mersut on semi kalliitta ja varsinki mersun pitämine! että aja sä
vaa pappaladallas- homottipojat
enemmi omalla rahalla maksetu lata ku isänmaksama velkamersu
- Anonyymi
mulla on mesee ja giggelii pystyys nytt .onko kellää myytävänä vaihtomoottorii joku 3l kone?
- Anonyymi
yliarvostettu romu, hajotessaan ei selvitäkkään muutamilla kympeillä.
huvittavaa nähdä nuoriso lipumassa iäkkäitten koslalla :=)
ps.painoindeksi kondiksessa. - Anonyymi
vanhojen ukkien auto, kallis todellakin korjata kun vikaantuu!
- Anonyymi
Kyllä siinä monella on monttu auki kun kurvaan abc-mittarille tankille V6 bensa mersulla ja tankkaan aina täyteen. Tarkoituksella alarajoilta,että näkevät miten se ei todellista rahamiestä kirpaise ollenkaan. D
- Anonyymi
Mersulla ajetaan taksissa kolmena ensimmäisenä vuonna 300000 km jolloin se myös huolletaan ja korjataan hyvin. Sitten yksinkertaiset puhuvat, että se on kestävä auto.
Nytkin eilen julkaistussa viime vuoden katsatustilastossa se on yksi vikaisimpia.
Kiuruvedellä pitää joidenkin ajaa Mersulla, mutta ne ovat 30 vuotta vanhoja. - Anonyymi
Ee oo mies eikä mikkään jolla ee Mersu alla oo
- Anonyymi
Mersun alla on usein mersumies, sen tuhannen tuhatta tukivartta, pursuneita puslia ja kirottuja kitinäheloja vaihtamassa.
- Anonyymi
kylähän se merrsu on hyvä auto
- Anonyymi
kaikki volvo fanit valittaa ku mersu "ei ole" hyvä auto lol
- Anonyymi
no ei mersu helevetis mikää nolo oo
- Anonyymi
Mikä on paras hiv,bmw tahi mb.Mulla nää kaikki.
- Anonyymi
Etkös Junnu tullu uskoon?
- Anonyymi
Kiuruveden asukaslukuun suhteutettuna eniten on diissel Mersu merkkisiä autoja, ja hylkäysprosentti 75.
Mikä teitä vaivan nee?- Anonyymi
Vaiva nimeltä aivopesu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaiva nimeltä aivopesu
Mutta eikös tuollainen pakkomielteinen tietyn aatteen tai merkin ylistys ja Virosta vaikeneminen ole tuota kommaripuolen propakantsia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikös tuollainen pakkomielteinen tietyn aatteen tai merkin ylistys ja Virosta vaikeneminen ole tuota kommaripuolen propakantsia?
Vioista vaikeneminen siis.
- Anonyymi
Tukiaisrahoilla nämä mersun raadot on ostettu. Sitten niillä elvistellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukiaisrahoilla nämä mersun raadot on ostettu. Sitten niillä elvistellään.
Sitten kun ne kepun tukiaiset loppuu, loppuu myös mersuilla rällääminen.
- Anonyymi
Kannattaa siihen mersuun satsata, mersumiehille ei edes korona tartu.
- Anonyymi
Ei tartu korona. Eihän ne mersumiehet romulla pääse ihmistenilmoille, mököttää vain kotona kun mese on rikki.
- Anonyymi
Pottu the dog ainaki luottaa meseen.
- Anonyymi
Toyotassa on aina kaikki varusteet samaan alkaenhintaan. Mersun hinnassa on vasta peltilaatikko ja renkaat. Tämä on taivahan TOSI.
- Anonyymi
Mukavuutta ja laatua Toyotaan ei saa edes rahalla. MUHAHHHAHAHAH!
- Anonyymi
Niin mutta tojotalla pääsee vielä aamulla töihin vaikka ois parkkeerattu mäkeen😂
- Anonyymi
Todella hyvä auto Lestinheittoon.
- Anonyymi
Mersu omistajaa varaosamyyjä kiittää.
- Anonyymi
itseasiassa mercedes-benz on vitun hyvä auto joten pidä sinä pappa turpakii sulla seisokkaa ennää vitun kaljurotta!!!! otto sano että mersu on paska mutta sen takia silläkään ei seiso!!!!!!
- Anonyymi
Miksi tarviiskaan seisoa?
- Anonyymi
ostakaa volvon kone jossa kyrvän mentävä reikä
- Anonyymi
saatanan suhari
- Anonyymi
Ei enää ikinä mersua, eihän sillä talvella pääse mihinkään lumisella ja jäisellä tiellä. Mersu lähti eikä toista tule. Takaveto vanha keksintö.
- Anonyymi
mullanon kolmenlirran kone täsä ja turbo. kyykytin ponssen valoissa ja vääntä ä eri tahtiin kun teijän sähkö tak pensaautot!
- Anonyymi
Olen kova kommunisti ja ajan Merssulla.
Tyytyväinen olen ollut fasistien peliin. - Anonyymi
Ifa olisi parempi,
samoin Mosse, ja Wartburg
ja Trabant,
varsikin sellainen Trabant,
jossa on kaikki naulat kotkattu. - Anonyymi
Länsiautot ovat epädemokraattisia.
Itäautot olivat demokraattisia.
Länsiautoissa on kuningaspultti,
itäautoissa toveritappi. - Anonyymi
Ja kytkin, vaihteisto hajos ponssen valoista kiihdyttäessä. Se siitä mersusta.
- Anonyymi
Ostin 73 Uuden Ladan ja kulin Moskovan Emäntä koulua rakentamassa ja
useasti ajoin Leningrattiin eikä talavi pelottanu. Jatko AN-24 sella. - Anonyymi
ON MERSU HYVÄ AUTO, KUN SIINÄ ON VAIN POLTTOMOOTTOSI, ETTÄ KANISTERISTA SAA KAATAAN LISÄÄ MATKANJATKETTA.
- Anonyymi
Nykyään, kunne pilaa autot, että pelkäälä akulla pitäsi ajaa, no välillehän se jättä paaluu matkalla viinan hakureissulta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462751Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481360Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15954Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm66862Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829