olen vaihtamassa kohta uuteen volvoon ja päätynyt joko v40 momentum tai v40 inscription malliin. Elikkäs seuraavasti
-T3
-metalliväri
-nahkat
-BLIS
-pakäytt.lämmitin
-varapyörä
Momentumina hintaan 38274
Inscriptionina hintaan 38663
Noihin tietysti lisäksi talvipyörät ja toimitusmaksu
Kumpaan olette itse mieltyneet enemmän, onko jompikumpi enemmän edukseen, käytön kannalta kumpi paree. Tuolla hinta erolla ei ole merkitystä loppupeleissä.
Kävin jo nuuskimassa nahkan laatua paikanpäällä, ihan kelpo nahalta vaikutti.Ja nyt en kaipaa niitä nahkan vihaajien kommentteja, oli edellisessä v.2004 v40.kin nahat ja hyvät oli, ei kylmät talvella-ei kuumat kesällä, kestävätkin, liki kuin uudet vieläkin.
Mielipiteitä noista malleista ja kokemuksia mieluusti lukisin ennenkuin päätän.
Moi kaikki volvoilijat
19
161
Vastaukset
- valintako
Minä kyllä olisin valinnut numeroa suuremman eli V60. Onhan se eri luokan auto, no makuasioitahan nämä.
- kummankaakokulen
kyllä kelpaisi se V60 oikeinkin hyvin , mutta lompsa ei oikein tykkää.... eikä ole muutoinkaan tarvetta suuremmalle, meitä on 2 vanhaa kääkkää ja km ei tule montaa tuhatta vuoteen.
- Kiinnostaatodellapaljon
"olen vaihtamassa kohta uuteen volvoon ja päätynyt joko v40 momentum tai v40 inscription malliin"
E V V K - Nahatkuuluuolla
V40 tulee vuoden päästä uusi korimalli ja alle vuoden päästä V60. En enää tilaisi uutta vanhanmallista autoa. Mulla on V40 T5 ja tarkoitus vaihtaa johonkin tehokkaampaan. V40 on niin painava auto ettei tämä oikein kulje sen takia kummosesti. Eikä etuveto välitä voimaa tiehen kummosesti. Muutenkin kun volvon S90 laitettiin kokonaan kiinatuotteeksi niin tuli koko volvosta kiinafiilis joten siirryn arvostetumpiin saksalaisiin. Mutta tosiaan premium autossa kuuluu olla nahat, eihän muuten siinä ole mitää premium fiilistä kuitenkaan.
- kummankaakokulen
niinpä tulee uusi kori, mutta ainakin konseptikuvissa on niin kamalan näköinen jottei maistu ja tämä vanhempi malli alkaa olla vapaa lastentaudeista. Kori on miellyttävä ja hyvä ajaa, siksi havittelen nykymallia uudempana.
- näinsemeneee
teinit tarvitsee nopean auton kohottaakseen itsetuntoaan. Vähän vanhemmalle riittää vähempikin.
- dssddsdsds
näinsemeneee kirjoitti:
teinit tarvitsee nopean auton kohottaakseen itsetuntoaan. Vähän vanhemmalle riittää vähempikin.
Siksi on kehitetty volvo. Jotta muut tietäisivät suoraan että autossa on seniilillä papparaisasentella liikkuva tena lady
- Enenäähankkisi
V40 alka olla jo iäkäs ja vanhanmallinen.
- kummankaakokulen
no niin on ostajaksi aikovakin, iäkäs ja kaikinpuolin vanhanmallinen, että sikäli yhteen sopivaa kamaa.
- höpötihöö_
Eikä se mitä ole Volkaa ostamassa se aloittaja poju. Kunhan haaveilee ja vähän samalla vedättelee.
- DaydreamebelieverNo2
Aloittaja taitaa olla sen hörhön sukulainen joka joskus vuosi tai pari sitten tässä Volvo osiossa osti ohimennen kerran viikossa uuden Volvon ollessaan jaloittelemassa ulkona ruokatunnillaan.
Jotenkin nämä haavemaailmassa elävät potilaat alkavat aina välillä säälittämään mutta sille sairaudellehan ei vaan voi mitään - kummankaakokulen
Oletin jotta täällä olisi asiallisempaa kannanottoa autoihin, mutta eipä montaakaan taida löytyä jolla olisi volvoa ollut....toivon että hekin vastaisivat kertoen kokemuksistaan.
- nimierkki007
eiköhän nämä ole mielipide asioita. Itsellesi ostat, joten ota se kumpi paremmalta tuntuu. Nuo nahkat on kyllä ok. lisälämmittimen lisäksi kannattaa ainakin harkita akkulaturia, jos siis on se 'tolppa' kuitenkin käytettävissä. Toki, jos tulee pitempää ajoa, niin eipä sitä tarvi.
- kummankaakokulen
Toki tulee se laturi, on nytkin mutta 'irtotavarana'....'tolppa' on, eli ok-talon seinässä on .Ajo on pääasiassa lyhyttä.
- puolinahat.paremmat
Mutta jos totta puhutaan niin kyllähän ne nahkajakkarat ovat onnettomat, menkää kattomaan parin kolmen vuoden ikäisten Volvojen penkkejä, kurtussa ovat ja puolet vielä rikkinäisiäkin.
- kummankaakokulen
2004 mallisessa v40 classicissa ainakin oli hyvät nahat, eipä paljoa kulutuksen jälkiä ollut kun siitä luovuin nyt syyskuussa 2016.Edellyttää tietysti pari kertaa v. hoitoa, mutta on mukavampi putsata kuin kangaspenkit jotka lopullisesti on nuhraantuneet viimeistään 3-4vuodessa.Mikäli mainitsemassasi ajassa tuohon kuntoon menee niin bumerangina vaan auto takaisin ja penkit vaihtoon.Ei merkaan mitään vaikka takuu ummessa olisikin, tuotevastuulaki edellyttää jo tuota pidempää kestoa.
Puolinahat on ilkeät juurisiitä syystä kun se istuinosa persiin alla on kangas ja se on se kuluvin ja nuhraantuvin osa joka vielä kaiken pölyn ja roskan itseensä kerää.Ei jaksa jollain teippiharjalla olla jatkuvasti hiulaamassa.
- Rdesigngngngngngn
Pääjohtajan suosittelen uutta V90 tai S90 R-design mallia. Siinä saa inscription pakettiin myös agnes nappanahat ja loistavan bowers wilkins hifi soittimen jolla kuuntelee cheekin kuka muu muka kappaletta todella mukavasti ajellessaan kokouksiin tapaamaan yritysten päämiehiä. Minä tosin en itse aja vaan istun takapenkillä ja D5 awd kiihdyttää autoa nyt lumisillakin teillä kuin urheiluautoa konsanaan. Olen juuri hakenut tämän auton oman yrityksen käyttöön ja tilasin samalla yksityiskäyttöön S90 D5 awd hyvillä lisäherkuilla. Nyt kyllä kelpaa ja R-design paketti edistää mutka-ajoa mukavasti ja nopeus on ollut hyvä mennessä mihin tahansa tärkeisiin businnes tapaamisiin, en ole R-design paketin vuoksi ollut enää myöhässä mistään sillä paketissa tulee urheiluauton alusta sekä tehokkaat hiilikuitujarrut(tilattava erikseen). Suosittelen näitä malleja muillekkin koska ne sopii myös pääjohtajatason ihmisille niin sopii ne minullekkin. Pitäisi huomenna käydä aamusta vaihtamassa T5 carbon edition vaimon käytöstä myös uuteen S90 volvoon. Luulen että otamme suoraan halliauton mukaan mikäli vaimoni tarpeet tyydyttävä sisäväri ja varuste yhdistelmä löytyy suoraan toimitukseen?
- trololo
Vaimosi kannattaa ajaa parta ennenkuin lähdette autokaupoille.
- 1900
rdesing on kyllä sairas pikku poika varmaan päivät katsoo telkkaria ja illat tietokonetta kavereita ei ole syrjäytynyt äidin poika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851