Lukeeko ihmiset paljon matkablogeja? Ja löytyykö mistään listaa pienemmistä blogeista?
Noita isoimpia on tässä selailu kun yrittänyt löytää tietoa muutamastakin kohteesta, esim Irlannista.. aika vähän löytyy mistään sellasta kunnon ruohonjuuri tason kertomusta.. noi isot on aika pelkistettyjäja ehkä vähän tylsähköjä.
Eli mitä kautta löytäis moisia, tietääkö kukaan?
Maija
Matkablogit?
5
480
Vastaukset
- Jakkeli80
En yleisesti tiiä mutta ite kanssa Irlantiin matkalla ja googlettelin ja etsin blogeja niin törmäsin sellaseen ku hatkassa.. osoite hatkassa.blogspot.com
Siellä ihan hauskaa tekstiä justirlannista mut ei hirveesti muuta, kannattaa käydä kurkkaamassa jos kiinnostaa! - Anonyymi
Kannattaa liittyä Facebook-ryhmään "Suomalaiset reissaajat". Siellä matkabloggaajat laittavat linkkejä kirjoituksiin.
- mainiomatka
Kaikenlainen matkailu avartaa- sivustolla on tietoa myös blogeista. Ja ratsastusmatkailuun on erikoistunut www.riittareissaa.blogspot.fi
- somakkk
Tässä on yksi pienempi matkailublogi, juuri sieltä ruohonjuuri tasolta: http://matkamaailma.blogspot.fi/
- kasetsivälöytää
blogit.fi (hakuun matka/matkailu/tietty matkakohde)
rantapallo.fi
pallontallaajat.net
parisrio.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892