KOUVOLA´N SAUNATILAT?!

SAUNATON

moikka! onko kellääbn kokemuksia missä kouvolassa/(lähiseudulla) olisi hyviä sauna-seurustelutiloja tyttöporukalle, aika suurelle sellaiselle. mieluiten paikka missä saisi olla omia ruokia/juomia.. kiitos kaikille vastanneille..

7

5072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koo

Mielakasta voi vuokrata tilat. Sauna, poreamme ja pieni oleskelutila. 100e

• Hannuboy33

Tulkaa meille, olen tälläinen yksinäinen poikamies-miljoääri, mulla on iiso talo, tilaa riittää isommallekkin naisporukalle,ruoat ja juomat tarjoan, maksaa voitte "luonnossa"

• xxx
        Hannuboy33 kirjoitti:

Tulkaa meille, olen tälläinen yksinäinen poikamies-miljoääri, mulla on iiso talo, tilaa riittää isommallekkin naisporukalle,ruoat ja juomat tarjoan, maksaa voitte "luonnossa"

ja sellanen paikka kun silen oy, löytyy paloasemaa vastapäätä about.

• Mara
        xxx kirjoitti:

ja sellanen paikka kun silen oy, löytyy paloasemaa vastapäätä about.

Oon kuullu Sileenistä ja ihan OK paikka, mutta ongelma on tuo sijainti, no lamppuauto vie jos tarttee kaupunkiin päästä. Mahtuko sinne paljon porukkaa??

• hotelli yms.

saunatiloja saa vuokrattua lähes joka hotellista. Myös ravintoloilla on sanatiloja. Soittaa ja kysyy vaan.
      Voi sinne kopan kaljaa tilata näön vuoksi ja viedä omat eväät repussa, ei varmaankaan kuulu vuokraajalla mitä sinulla siellä repussa on ja tuskin tulee saunaan katsomaankaan?

• Saunojat

Juu mäkin suosittelisin Tompan saunaa. Ei mitenkään kallis, kun kulut jaetaan tasan. Paikalle saa myös ruokaa. (hyvät sapuskat ollu)Juomia voi itse ottaa jääkaapista, ja ne laskutetaan saunomisen loputtua. Helppoa ja kätevää. Parvekkeelle pääsee tuulettumaan... ja keskellä kaupunkia!!!

• ouska22

Joo. Tompassa hyvät, siistit ja tilavat saunat... Kivaa on aina ollu ku sinne on menty. Illan vuokra oli joskus ainakii 100€ (saunonta aikaa klo 17-23) plus juomat. Omia juomia ei saisi viiä, joskus joku tompan työntekijä kävi välillä kattoo mikä meininki. Pienemmällä porukalla voi mennä Speden saunalle. Siellä kukaa ei vahtaa mut omien juomien pullot pitänee viiä ite pois. vaakunnassakii on olemassa sauna, mut visii hieman arvokkaampi ja lyhyempi saunonta aika kuin esim Tompassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe