Olen koittanut pitää housut jalassa viime aikoina. Joko voisin lattaa uutta hakemusta sisään?
http://www.forssanlehti.fi/uutiset/20598-poliisi-evasi-miehelta-aseluvan-syyna-liiallinen-masturbointi
Kauan liiallinen masturbointi estää aseluvat?
5
219
Vastaukset 5
- Vällykärmes
Sinun pitää pystyä uskottavasti todistamaan että olet todellakin luopunut haureudesta ja sukupuolisiveellisyyttä loukkaavasta käytöksestäsi.
Koska sinun tapauksessai puhumme ns. jatketusta rikoksesta, on todistustaakka kohdallasi poikkeuksellisen raskas.
Käytännössä tämä tarkoittaa peruuttamatonta kastraatiota.
Varaudu esittelemään operoitu alapääsi kuulemistilaisuudessa vallesmannille - ammuskelija
"osoitti paitsi piittaamattomuutta laista, myös yleistä elämänhallinnan ja itsehillinnän puutetta. Oikeuden mukaan mies ei siksi ollut sovelias käsittelemään ampuma-asetta tai aseen osia."
Hyvä päätös ja selkeästi perusteltu.- piippunokinen
Saako vielä käsitellä omaa "asettaan"?
- Vällykärmes
Koska kyseessä on henkilökohtainen ase, ja toimintaperiaatteena kertatuli, ei Suomen lainsäädäntö varsinaisesti rajoita käsittelyä.
Toki on syytä huomioida että julkinen räkkääminen rikkoo järjestyslakia, eli liikkuvia taakse vain sille varatuilla alueilla.
Julkisilla paikoilla siis käytännössä vain yleiset wc:t, kotonaan jokainen sitten vapaammin, tietyin reunaehdoin tosin...
- Asiaahan_tuo_on
että henkilökohtaista asetta ei oteta esiin eikä lauota julkisella paikalla.
Vaikea ymmärtää?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512