Se on kurjaa, että iän myötä ei vain ulkonäkö rapise, vaan myös lähinäkö heikkenee. Niinpä silmälaseja on pakko käyttää. Niissä on se vika, että ne ovat aina likaiset ja niitä saa olla koko ajan putsaamassa. Itse olen todennut, että parhaan lopputuloksen saa, kun panee pari tippaa Fairyä linsseille, hieroo sen linssien kummallekin puolen ja huuhtelee sitten kädenlämpöisellä vedellä.
Niistä silmälasinpesunesteistä jää vaan likainen kalvo linssin pinnalle, jos ei ainetta huuhtele hyvin pois lämpimällä vedellä.
Millä puhdistat silmälasisi
8
380
Vastaukset
- Suurkuluttaja
Fairy pitää laimentaa ennen linsseille laittamista! Esimerkiksi Lidlin silmälasipyyhkeet ovat toimivia, ei jätä pintakalvoa. Ultraäänipesurikaan ei paljoa maksa. Lopuksi aina kiillotus nukkaamattomalla ja naarmuttamattomalla kankaalla.
- HerttaRoi
Itse käytän Screen Clean -nimistä tehopuhdistusvaahtoa, jonka käyttöohje kertoo käyvän myös silmälaseille. Se on spraypullosta suihkutettavaa ja talouspaperilla pois pyyhittävää ainetta. Lika lähtee kyllä aivan uskomattoman helposti laseista.
En sitten tiedä sen ympäristövaikutuksia. Eikä siis ollut tarkoitus tuotetta mitenkään mainostaa, halusin vain kertoa että omaan käyttööni se on soveltuva. - lasitonmies
Siihen on olemassa omiakin puhdistusaineita ja liinoja. Käteviä ovat. Varmaan ihan fairykin käy. Entä joku lasinpesuneste ihan? Käykö ne sitten
- TimoTAM
Itte putsailen mikrokuituliinalla, ja ERITTÄIN laimealla tiskiaineella.
- Anonyymi
Mikrokuituliinakin tulee ajan mittaan likaiseksi ja se pitää pestä, jotta liina ei sotke laseja. Kosteat silmälasien puhdistukseen tarkoitetut kertakäyttöliinat jättävät lasin pintaan harmaan kalvon, joka pitää poistaa pyyhkimällä esim. puhtaalla mikrokuituliinalla. Helpoin tapa puhdistaa silmälasit on suihkuttaa laseihin puhdistusainetta ja kuivata lasit kuivallla kertakäyttöpuhdistusliinalla.
- AnonyymiUUSI
Hyvin miedolla ldc:llä.
Vajaa 10 tippaa tiivistettä suihkepulloon veden kera. Suihkuta linsseille ja hieron sormilla puhtaaksi. Lopuksi huuhtelen kylmällä vedellä ja kuivaan mikrokuituliinalla.
Linssien kuntoa kehuttiin liikkeessä vaikka lasi vuodelta 2019.
Saa Golden Store verkkokaupasta - AnonyymiUUSI
4litran kannu tuulilasinpesu ainetta riittoisaa ja edukasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi6165988Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä893697Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m44210017-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais381806Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1491716Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta211493- 831414
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2011284Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen591231Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.801203