Se on kurjaa, että iän myötä ei vain ulkonäkö rapise, vaan myös lähinäkö heikkenee. Niinpä silmälaseja on pakko käyttää. Niissä on se vika, että ne ovat aina likaiset ja niitä saa olla koko ajan putsaamassa. Itse olen todennut, että parhaan lopputuloksen saa, kun panee pari tippaa Fairyä linsseille, hieroo sen linssien kummallekin puolen ja huuhtelee sitten kädenlämpöisellä vedellä.
Niistä silmälasinpesunesteistä jää vaan likainen kalvo linssin pinnalle, jos ei ainetta huuhtele hyvin pois lämpimällä vedellä.
Millä puhdistat silmälasisi
10
715
Vastaukset
- Suurkuluttaja
Fairy pitää laimentaa ennen linsseille laittamista! Esimerkiksi Lidlin silmälasipyyhkeet ovat toimivia, ei jätä pintakalvoa. Ultraäänipesurikaan ei paljoa maksa. Lopuksi aina kiillotus nukkaamattomalla ja naarmuttamattomalla kankaalla.
- HerttaRoi
Itse käytän Screen Clean -nimistä tehopuhdistusvaahtoa, jonka käyttöohje kertoo käyvän myös silmälaseille. Se on spraypullosta suihkutettavaa ja talouspaperilla pois pyyhittävää ainetta. Lika lähtee kyllä aivan uskomattoman helposti laseista.
En sitten tiedä sen ympäristövaikutuksia. Eikä siis ollut tarkoitus tuotetta mitenkään mainostaa, halusin vain kertoa että omaan käyttööni se on soveltuva. - lasitonmies
Siihen on olemassa omiakin puhdistusaineita ja liinoja. Käteviä ovat. Varmaan ihan fairykin käy. Entä joku lasinpesuneste ihan? Käykö ne sitten
- TimoTAM
Itte putsailen mikrokuituliinalla, ja ERITTÄIN laimealla tiskiaineella.
- Anonyymi
Mikrokuituliinakin tulee ajan mittaan likaiseksi ja se pitää pestä, jotta liina ei sotke laseja. Kosteat silmälasien puhdistukseen tarkoitetut kertakäyttöliinat jättävät lasin pintaan harmaan kalvon, joka pitää poistaa pyyhkimällä esim. puhtaalla mikrokuituliinalla. Helpoin tapa puhdistaa silmälasit on suihkuttaa laseihin puhdistusainetta ja kuivata lasit kuivallla kertakäyttöpuhdistusliinalla.
- Anonyymi
Hyvin miedolla ldc:llä.
Vajaa 10 tippaa tiivistettä suihkepulloon veden kera. Suihkuta linsseille ja hieron sormilla puhtaaksi. Lopuksi huuhtelen kylmällä vedellä ja kuivaan mikrokuituliinalla.
Linssien kuntoa kehuttiin liikkeessä vaikka lasi vuodelta 2019.
Saa Golden Store verkkokaupasta - Anonyymi
4litran kannu tuulilasinpesu ainetta riittoisaa ja edukasta.
- Anonyymi
Kannattaa pestä ne pokat kunnolla sillä linssejä puhdistaessa sieltä leviää se rasva ja lika linsseihin.
- Anonyymi
Mansikki tykkää nuolla linssit puhtaaksi, jonka jälkeen niillä taas näkee edes jotakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662208Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381833Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711450Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211424Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211064Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1691063Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.731059Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1031026En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9902- 75888