vaatteita kun mies antoi rahaa kun mulla oli syntymäpäivät. Saan ostaa 4 tonnilla vaatteita ja kaikkea kivaa. On kiva olla kunis niin kaunis että mies on aivan haltioissaan. Mulle kay kaikki vaatteet juin ois mulle tehty. Älkää olko kateellisia menkää kuntosalille jumppaamaan ja hoitamaan tiseänne kyllä teistäkin tulee kauniita ja voitte saada mieheltänne rahaa uusiin vaatteisiin.
En tiedä mihin laitan entiset vaatteet niitä on tonnikaupalla, kai mä keräykseen laitan. Saisha niistä rahaa mutten viitsi lähtä myymään osa on uusia ja osa vähän käytetyj. Saisin varmaan kymmpitonnin niistä, laukkuja jkenkiä.
Mies on niin onnellinen kun on näin kaunis vaimo. Voi itku mitä mmä sille mahdan et oon kaunis. Meillä on muutenkin kaunista. Onneks mies on ihaa en voisi vaihtaa ikinä häntä. Kaikki kaulusteet ovat superuusia ja huippuja, Mies sanookin että olisi kauheeta menettää mut. No ei oo pelkoo monet miehet sanovatkin että voi jukra kun eivät saaneet mua vaimokseen, niin mies vaan hyrrää tossa. Hän on huippu onnekas.
Ostin tänään uusia
kaunisnainenbeatuful
2
83
Vastaukset
- Sontaaaaaa
Voi vittu mitä paskaa ja vielä kännissä kirjoitettu.
- Peesaansua
Hyvin kommentoitu! Repesin. :D
Milloin toi ukko lopettaa tuon lässytyksen. No kai se joskus delaa sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787534Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344691Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232730- 782198
- 911586
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141520Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161077- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987