[url]http://aijaa.com/rpGT4y[/url]
Epämääräistä vaivaa ollut, vuoto muuttunut kirkkaaksi vereksi ja pistävää kipua alavatsalla
Mitä tässä ultrakuvassa tuo musta läikkä on
4
95
Vastaukset
- lääkäri_kertoo
Siis sinulta otettiin ultra, ja annettiin kuva mukaan, muttei kerrottu mitään tuloksista? Lääkärin tehtävä on kertoa tulokset.
En osaa lukea ultrakuvia, en edes pysty paikantamaan, mistä kuva on otettu. Mitä enemmän nestettä tutkittava kohde sisältää, sitä tummempana se näkyy kuvassa. Tiiviit kudokset näkyvät valkoisina. Eli tumma on nestettä. Eri asia sitten on, onko kyseessä normaali kehon rakenne vai jotain ylimääräistä - sitä en osaa katsoa. Kun itselläni oli keskenmeno, ei ensimmäinen lääkäri löytänyt raskauskudosta lainkaan. Sairaalassa kuvassa näkyi mustana lapsivesi ja valkoisena "narun päässä olevana herneenä" kuollut sikiö. - Myooma
Näyttää samalta kuin mun ultrakuva, joka otettiin eilen. Tk.lääkäri totesi että on myooma, nyt olen menossa yksityiselle gynekologille.
Oireet ovat juurikin kirkas verinen vuoto, joka on erittäin runsasta, ja pistävä kipu alavatsassa. - Kystia
Mun ultra ei kyllä näyttänyt tuolta. En ole asiantuntija mutta mulla pienempi musta klöntti oli kysta munasarjassa ja se leikattiin. Tuli kanssa myooma mieleen tuosta kuvasta. Voisin kuvitella että tollanen tekee kipeää... oma pienempikin kysta sattui helvetisti ja ne voi myös puhjeta mikä on sitten ambulanssikeikka.
Mene heti asiantuntevalle gynekologille! Miksei sulle avattu asiaa? - Pupse
Kyllä gynokologi on ainut oikea vastaamaan tuohon. Muita vaihtoehtoja on turha arvailla.
Oman arvauksen voin kertoa, ja minun mielestä tuo näyttää myoomalta. Itselläkin on ja tutun näköinen kuva. Tässä on oman möykyn kanssa, n. 5cm halkaisijaltaan, eletty nyt sulassa sovussa vuoden päivät. Päädyttiin toistaiseksi seurailemaan möykkyä, kun ei suuremmin ole ongelmia aiheuttanut eikä siitä kasvanut. Pirulaisia ovat ja hitsin yleisiä nykypäivänä. Itse netin kautta oppineena ja kokemuksia kuulleena lähipiiristä, niiden pienentyminenkin voi olla mahdollista ja häviäminen aikanaan. Siihen toki vaikuttaa joku tuhat asiaa.
Voihan olla myös munasarjan rakkula, ne jos kasvavat isommiksi, voivat puhkeutuessa aiheuttaa kipua ja kirkasta veren vuotoa. Nekin kuulemma kovin yleisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827096Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380