[url]http://aijaa.com/rpGT4y[/url]
Epämääräistä vaivaa ollut, vuoto muuttunut kirkkaaksi vereksi ja pistävää kipua alavatsalla
Mitä tässä ultrakuvassa tuo musta läikkä on
4
62
Vastaukset
- lääkäri_kertoo
Siis sinulta otettiin ultra, ja annettiin kuva mukaan, muttei kerrottu mitään tuloksista? Lääkärin tehtävä on kertoa tulokset.
En osaa lukea ultrakuvia, en edes pysty paikantamaan, mistä kuva on otettu. Mitä enemmän nestettä tutkittava kohde sisältää, sitä tummempana se näkyy kuvassa. Tiiviit kudokset näkyvät valkoisina. Eli tumma on nestettä. Eri asia sitten on, onko kyseessä normaali kehon rakenne vai jotain ylimääräistä - sitä en osaa katsoa. Kun itselläni oli keskenmeno, ei ensimmäinen lääkäri löytänyt raskauskudosta lainkaan. Sairaalassa kuvassa näkyi mustana lapsivesi ja valkoisena "narun päässä olevana herneenä" kuollut sikiö. - Myooma
Näyttää samalta kuin mun ultrakuva, joka otettiin eilen. Tk.lääkäri totesi että on myooma, nyt olen menossa yksityiselle gynekologille.
Oireet ovat juurikin kirkas verinen vuoto, joka on erittäin runsasta, ja pistävä kipu alavatsassa. - Kystia
Mun ultra ei kyllä näyttänyt tuolta. En ole asiantuntija mutta mulla pienempi musta klöntti oli kysta munasarjassa ja se leikattiin. Tuli kanssa myooma mieleen tuosta kuvasta. Voisin kuvitella että tollanen tekee kipeää... oma pienempikin kysta sattui helvetisti ja ne voi myös puhjeta mikä on sitten ambulanssikeikka.
Mene heti asiantuntevalle gynekologille! Miksei sulle avattu asiaa? - Pupse
Kyllä gynokologi on ainut oikea vastaamaan tuohon. Muita vaihtoehtoja on turha arvailla.
Oman arvauksen voin kertoa, ja minun mielestä tuo näyttää myoomalta. Itselläkin on ja tutun näköinen kuva. Tässä on oman möykyn kanssa, n. 5cm halkaisijaltaan, eletty nyt sulassa sovussa vuoden päivät. Päädyttiin toistaiseksi seurailemaan möykkyä, kun ei suuremmin ole ongelmia aiheuttanut eikä siitä kasvanut. Pirulaisia ovat ja hitsin yleisiä nykypäivänä. Itse netin kautta oppineena ja kokemuksia kuulleena lähipiiristä, niiden pienentyminenkin voi olla mahdollista ja häviäminen aikanaan. Siihen toki vaikuttaa joku tuhat asiaa.
Voihan olla myös munasarjan rakkula, ne jos kasvavat isommiksi, voivat puhkeutuessa aiheuttaa kipua ja kirkasta veren vuotoa. Nekin kuulemma kovin yleisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828