Mistä vesi tulee

Lammikkosisällä

Corollan takaluukkuun tulee aina säteellä ajaessa vettä. En ole huomannut siinä mitään ruostereikää vaikka autolla nyt jo muutama vuosi on ikääkin. luukun tiiviste kun on ehjä. Mistä se vesi voi sinne lentää?

10

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hetikuivaamaan

Voi tulla myös takaikkunan läpi taisitten takalamppujen reunlista. Kyllä se kosteus pirulainen löytää tiensä...jos laitteet vaikka talouspaperia sopiviin paikkoihin noin näet missä kastuu ekana.

Nythän on tärkeintä paitdi tilkitä niin myös katsoa ettei mihinkään kumimattojen alle jää muhimaan, eikä varapyöräkoteloon tai työkalulaatikkoon, muuten voi tulla korroosiota.

• Heppoostpeltii

Reikä löytyi majava oli tehnyt pesän takapenkin sisään ja järsinyt pellit puhki TOYOSA

• Visumpi_auto

Säteellä ajaessa? Minun pitäisi lähteä tänään Kehälle ajelemaan – tai tarkemmin sanoen sekä ykkös- että kolmossellaisille.

Onneksi minulla ei ole Corollaa.

• eisilloinjapsimerkki

Itse löysin vuotokohdan aikanaan värjätyllä vedellä.

• TarkistaIkkuna

Varmaan "sateella" eikä "säteellä". Tutulla oli muuten korollassa sama ja muistaakseni sillä falskas ikkuna jotenkin, en kyllä tiedä miten se on mahdollista, enkä tiedä korjasko se sitä koskaan kun osti uuden auton..

• korollamiäs

Kyl mul ol sama ropleema, kai mä tän oon sanonuki enne.
      laitoin ikopal villapaalin takakonttisse ku korollas on nii pirun kova melu,no kontti vuoti ja villapaali kastuu läpimärjäks,tuli pakkaset ja se piru sit jäätys.
      Sit piikkasin jäätynyttä villapaalia 4 tuntia konttisest, kyl otti aivoo.

• PaaliOnhuvä

No willapaali on sikäli hyvä että näkee miltä puolelta se kastuu. Siitä voi päätellä onko ruostereikää vai ikkunsnsaumaa.

• Hetikorjattava

Asia kannattaa hoitaa ennen pakkasta. Jäätyvä ja sulava vesi ei ole hyvä ja jos se tulee tieltä, siinä voi olla suolaa. Se vasta ruostuttaa muutenkin helposti ruostuvan auton.

• Kandee.uusia

Noissa tuppaa vuotamaan takavalojen tiivisteet.

• korollamiäs

Mää annan viel yhen neuvon, ku paat sen villapaalin takakonttisse, jätä se plastikki siihe pääl ni ei imase sit vettä,nyt vasta piikatessa hoksasin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22