Mikä olisi paras tapa poistaa ruoste. Ruosteenpoistoaine, ruosteenmuuntoaine vai hiominen?
Ruosteen poisto
10
316
Vastaukset
- Näintekisin
Ensin irtoruoste pois, hiot kiiltäväksi ja mahdolliset syvemmälle menevät pienet ruostepisteet ruosteenmuuntoaineella. Sitten ruosteenestomaali, sitten voit tasoitella rokonarvet pois, kuitenkin ruosteenestomaali einsais mennä puhki. Sitten halutessasi pohjaväri ja lopulta väri.
- pelti.kuntoon
Kiitos vinkistä.
- Toivotaanniin
Toivottavasti aloitus ei ole taas trollin juoni Toyotaa vastaan.
- disoveryy
Kuparitahnaa pari sankollista ei sen jälkee huomaa.
- paras.tapa
Soita Kuusakoskelle, lähtee se ruoste tontiltasi pois.
- ZKODA
upeaa että tytöt entisöi vanhoja autoja 50 ja 60 luvulta!!! tuon aikakauden japsiautoja on vielä käyttöautoina,eipä ole saksan katiskoja enää liikenteessä.
- Einäyjapseja
Useammin näkee saksalaisia kuin japanilaisia. Joskus voi nähdä vähällä.käytöllä olleen ykköskopan Aven tai Carinan, mutta enimmäkseen ne on viety sinne "Afrikkaan" (paalattavaksi)
Sen sijaan eurooppalaisia laatuautoja näkee usein. Kuplia lähes viikoittain, vieläkin - viimeiset tehty kai 70-luvulla.
Koska olette viimeksi nähneet (aikoinaan yhtä yleisen) 70-luvun Corollan? No, sitähän minäkin. - reilulitratonnille
Einäyjapseja kirjoitti:
Useammin näkee saksalaisia kuin japanilaisia. Joskus voi nähdä vähällä.käytöllä olleen ykköskopan Aven tai Carinan, mutta enimmäkseen ne on viety sinne "Afrikkaan" (paalattavaksi)
Sen sijaan eurooppalaisia laatuautoja näkee usein. Kuplia lähes viikoittain, vieläkin - viimeiset tehty kai 70-luvulla.
Koska olette viimeksi nähneet (aikoinaan yhtä yleisen) 70-luvun Corollan? No, sitähän minäkin.Ihme, kun niihin kupliin piti tehdä ruostepaikkauksia jo muutaman vuoden ikäisinä.
Lienee niitä, mitä on duunattu alusta alkaen. Öljyäkin sai lisätä samaa vauhtia, kuin näyttää olevan tyypillistä nykyvolkkareillakin. - fkfjhfhfdhd
Einäyjapseja kirjoitti:
Koska olette viimeksi nähneet (aikoinaan yhtä yleisen) 70-luvun Corollan? No, sitähän minäkin.Apteekki käynti päivällä ja näkee muun muassa vuoden 85 sunnyn ikämiehen käyttöautona.Myös vuoden 87 camryrin viilettää lähes jokapäivä "kokoukseen" Veijo essolle.Näkee myös joitakin 87-89 corollia edelleen ajossa ja lama-ajan malleja nyt tietenkin vähän enään liikenteessä.Aikakauden mersutkin jo nopeasti kadonneet kun jo kalliit remontit.
- mersumies2
Paras ruosteen poistaja on tohjon paalaus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760