MS toistaa tätä joka versiolle. Mutta XP taitanee olla se turvallisin oikeesti. Tätähän MS ei myönnä.
Nyt kuitenkin puhutaan saastumisesta, Nää ensimmäiset ei saastuneet
https://www.youtube.com/watch?v=vMv8fMFlrt8
siittä se alamäki sitten alkoi.
Vielä parempi on päästä Windowsista eroon. Windows seiskanhan piti aikanaan Microsoftin mukaan olla aikanaan "turvallisin ikinä". Ja taas sama virsi lauletaan, kun olisi uutta softaa kaupattavana.
Kaikesta huolimatta haittaohjelmia saa kymppiinkin ihan tarpeeksi, ja Windows 10 ikäänkuin bonuksena vakoilee käyttäjiään lähettämällä salasanatkin Redmondin palvelimille.
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-luki-windows-7-lle-oikeat-madonluvut-haittaohjelmat-400-6599559
Hah hah..
Turvallisin koskaan,, Ole.
11
346
Vastaukset
""turvallisin ikinä" Joka version "
Totta kai tuo pitää paikkansa. Ohjelmistot kehittyvät koko ajan ja niihin tulee uusia turvallisuutta lisääviä ominaisuuksia koko ajan lisää ja vanhoja turvattomia tekniikoita poistellaan.
"...XP taitanee olla se turvallisin oikeesti. "
On tällä hetkellä todellinen virusimuri kun tietoturvapäivityksiä ei ole tehty enää aikoihin.
"Nää ensimmäiset ei saastuneet...."
Ensimmäiset PC virukset oli tehty jo DOS:sille ja niitä leviteltiin lerppujen ja purkkien avulla kun internettiä ei vielä ollut. Amigallekin oli haittaohjelmia.- kiimapillux
kone kortsuun
- E.V.kinkkinen
Windowsfanin trollausta. Propagantaa ja täyttä paskaaa
"Se edellinen nyt oli vähän mitä oli, mutta nyt tämä uusi tarjolla oleva on [ja tähän superlatiiveja]".
Tämä laulu on kuultu Microsoftilta joka kerta kun uutta versiota on tyrkytetty/pakkomyyty maailmalle. Eli ei mitään uutta asiassa.
Onneksi on myös vaihtoehtoja M$:lle olemassa.
Ja jos todella jonkun, esim. työssä tarvittavan ohjelman takia on pakko olla alustana joku Windows, aina voi rakentaa ympäristön siten, että tätä W-konetta ei verkkoon koskaan kytketä. Sillä tempulla käyttövarmuus jonkin verran paranee.- superlatiiveja_vain_aina
Turvallisuus on aivan toinen asia mutta lähes joka ikisen Windowsin kohdalla (varsinkin Windows 7 kohdalla) mainostetaan että helppokäyttöisin Windows koskaan, mutta aina on ihmisiä jotka kieltäytyvät siirtymästä uudempaan koska se uusi on liian vaikea.
- nsarsa
miksei mikrosoft tee laillista käyttistä joka täyttää usan normit teosto rsa ja tietotuvan nsan tyyppi hyväsynnän ns kansallisen turvallisuus ja piratismin eston. sama skypelle. koska sekin toimii laittomasti.sallii muusikin ja videon levityksen.ja muun kansallisen turvallisuus haavoittuvuuden taloudellisen tekijän oikeus rikkomusen.
- sdlfldskljfdklsjfs
Windows on suorittanut laittoman toiminnon ja poliisit on jo ovella.
- ATK.joululaulu
Windows suoritti laittoman toiminnon,
poliisit on jo ovella,
harmahia hiuksia,
onpi läppärin näytölllä.
- ei-vaan-kykene
Kyllä MS on onnistunut pyrkimyksissään hankaloittaa tietokoneen käyttöä jokaisen uuden Windows-version myötä.
Ajatelkaapa vaikka sitä Augiaan tili-tallia jonka win 10 on tuonut muassaan.
Kukaan ei kykene järkevästi selittämään mitä varten ne kaikki Win 10:n käyttöön liittyvät tilit ovat olemassa.- unknown.term.error
Syntax error, en ymmärrä mitä tarkoittaa "Augiaan tili-talli".
- ei-vaan-kykene
unknown.term.error kirjoitti:
Syntax error, en ymmärrä mitä tarkoittaa "Augiaan tili-talli".
Augiaan talli on antiikin mytologiassa talli äärimmäisen täynnä kakkia jonka joku suuri sankari lapioitsi pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673