Kenet Maajussi Paavo valitsi?

Kenetkähän Maajussille Morsian ohjelman maajussi Paavo valitsi?Tietääkö joku?

24

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maturemilffi

      Nuutilan miian, paavo ei hihitteleviin ja pillittäviin tyttöihin sekaannu!

    • muualla

      Paavo on oikea suomalainen juntti. Ei tuo naisella mitään tee. Toivottavasti tytöt älyää häipyä pikaisesti kun kuvaukset loppuvat.

      • amourikohääti

        ....Ja älysihän ne, muahaaahhaa...


    • toteaarämäkkäjäbä

      Ei,, EI.. koska Paavo, on " vähän nössö" Sellaisista Ei naiset TYKKÄÄ..

    • Nuoltavanaollut

      Pate on kova poika nuolee pi**ua

    • www.piste

      "Tuota niin niin Paavo" ei tarvi muuta naista kun siskonsa tytön. Mutta hän on hyvissä käsissä.

    • minäainakaan

      Nuoruudessani tapasin tuollaisen paavon haapajärvellä. Kaiken muun paavomaisuuden lisäksi hänellä oli harmaat navetalta haisevat lapaset. Silloin lähdin haapajärvelta pois, enkä ole koskaan palannut.

      • Sinuaainakaan

        Ei sinua kyllä oo kaivattukaan täällä!


      • minäainakaan

        Miten niin.? Olin aikoinaan tavoitelluin poikamistyttö. Mutta navettaan ei mua saatu.


    • entaidakatsoaenään

      Miehenä ohjelmaa seuranneena ihmetyttää monikin asia.

      -Miksi sinne valitaan liian nuoria poikasia?
      -Miksi sinne tulee kypsempi nainen ja miettii vielä etäsuhdetta jospa vaikka lähtisi nyt vielä kouluunkiin kaus,joten jaksatko odottaa kaksi vuotta vielä.

      -Miksi se Paavo ei laittanut samantien kaikkia tyttöjä pois?koska kaikille näkyy paistavan kaus ettei tuolanen kaveri saa pidettyä tulevaisuudessa mitenkään pysyvää avioliittoa ym. jos sinne asti joku pääsis edes.

      -Miksi ohjelmassa on joka kerta hankalia henkilöitä.puolipakolla pidetään mukan?

      Tuo Paavo on todella todella sellainen kaveri ohjelman perusteella, ettei sen kuuluisi edes ruveta seurustelemaan vaan viettää elämänsä yksinään sukulaistensa pöydissä.

      Onnea ja auttuutta etsivien naisten maaseudulta on täysin tai miltei turhaa enään nykyään odottaa löytävänsä.(vain aniharva sen voi löytää).

      Mies odottaa löytävänsä samalla työntekijän tai osallistuvan jotenkin toimintaan,ensihuuma muuttuu viimeistään muutaman vuoden sisään raastavaksi kurimukseksi.

      Parhaimmillaan on nähtävissä kun kyseiset jussit ovat ohjelmassa ja esittävät parhaimmat puolensa juuri silloin,todellisuudessa tästä on otettava vielä yli puolet pois kun oikea arkia alkaa.

      Naisten tulee olla oikeasti rakastuneita mieli jäädä vuosia kestävään projektiin, joka edes harvalla tulee onnistumaan elämänsä loppuunsaakka.

      Kyseinen sarja kylästyttää miehien osalta monella tapaa,sitten on nuo naiset jotka venkuloi sielä,jäädäkkö vai ei mutta kumminkin oltiin sinne menossa.

      Onneksi osa oli viisaita naisia ja lähtivät ajoissa kesken ohjelmaa menemään.

    • Pusipusi123

      Kyllä Paavo pussata osaa

      • junttimikäjuntti

        Mutta siihenhän se taitaa jäädä. Tosi juntilta kaveri vaikuttaa. Tuskin tyttö jää Paavolle.


    • 343314134

      Sehän tyttö oli löytäny kuvausten jäläkeen heti toisen, nyt paksuna.

      • voeharmikueipukannu

        Eipä Puavo älynnä tuikata, olis kohta isi. Ajella pärryytteli rattorilla vaen.


      • Klemmaripurkki

        Että eiköse oo niin , jotta hosumalla tullee vaan ku**pää lapsia ? Paavo on viel nuori sälli.


    • taijotainii

      Paavo ajjaa vaan jokkista iho pitkänä romuautollaan

    • Mutsin-nussija

      Maajussi Paavo valitsi (rummun pärinäääääääääääää) ÄITINSÄ!


      Niin ja tietysti oman kätensä.

    • ikuinenpoikamies

      Jos minä olisin puavo niin ei kylillä paljon lärviä näkyisi enään,muuttohan siitä tulisi samantien.

      Turaukko joka ei ole naisille sopiva,hiihtelee yksikseen pitkin teitä menemään.

    • Yönkotka

      Kysehän on nyt siitä että morsioissa ei ollukkaan paavolle mieleistä, mitä sitä turhia lepertelemään ja antamaan tyhjiä lupauksia!
      Paavo veti kuvaukset kunnialla läpi niinku oli tuotantoyhtiön kanssa ihan kirjallisena sopinut.
      Paavo on mies eikä mikään tyhjän puhuja, ei esineellistä naisia eikä juokse pelkän tyhjennyksen perässä.
      Paavo haki ohjelmasta elämänkumppania, ehdokkaat vain ei ollu paavon mieleen sitte kuitenkaan.
      Miksi olisi pitänyt ruveta kulissi liittoon pelkän viihdearvon takia?
      Paavo kunnioittaa naisia eikä pelleile heidän tunteillaan!
      Toivokaamme paavolle ja morsian ehdokkaille kaikkea hyvää tulevaisuuteen ja onnea ja menestystä elämässä, mihin sitten ikinä ryhtyvätkään!
      Ugh, olen puhunut!

      • make-vaan

        TUMPELO MIKÄ TUMPELO Munaton MIES


    • Varmari

      Ni.

    • paavonpuolella

      Ei saa Paavoa kiusata eihän sitä mitään itelleen voi. Tee Paavo vaan hommia ja keskity siihen mitä sulla on ja mitä osaat. Kyllä se morsio löytyy kun kohalle sattuu.

    • Yönkotka

      Mitä mä sanoin!

    • Ratitonnainen

      Pate pääsiskö sun talliin ajamaan jokkista??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe