Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota...
Miksi sinä et voisi olla se rohkeampi osapuoli ja tehdä asialle jotain.
Olenko minä liian vanha sinulle, vai mikä minussa on vikana.
Mietin aina vain
20
6115
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko naiselta miehelle? Ikäsi ei ole ongelma. Eikä tehdä mistään muustakaan asiasta ongelmaa. Meidän täytyy jutella kahdestaan, että ymmärretään toisiamme paremmin. Sinä olet just hyvä noin. 🫶👌
- Anonyymi
Oli naiselta miehelle. Niin pitäisi jutella, mutta miten se saadaan onnistumaan? Ei me edes nähdä toisiamme... Äläkä sano, että minun pitäisi ottaa yhteyttä, koska en minä uskalla, vaikka kuinka haluaisinkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli naiselta miehelle. Niin pitäisi jutella, mutta miten se saadaan onnistumaan? Ei me edes nähdä toisiamme... Äläkä sano, että minun pitäisi ottaa yhteyttä, koska en minä uskalla, vaikka kuinka haluaisinkin...
Älä laita sanoja toisen suuhun, ukkeli. Jos olet ainoa jolla on numerot ja muut yhteydet tähän suuntaan niin se on sun tehtävä ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä laita sanoja toisen suuhun, ukkeli. Jos olet ainoa jolla on numerot ja muut yhteydet tähän suuntaan niin se on sun tehtävä ottaa yhteyttä.
Äläpä huijaa trolli.
- Anonyymi
Olet kyllä vähän liian vanha, muutenkin tässä jo muuta mielessä.
- Anonyymi
No se toinenkin varmaan haluaisi nähdä sinut. Mutta jos sillä on kokemusta että yhteydenotto sinuun ei tuottanut aiemminkaan toivottua tulosta, niin ei se enää sulle viitsi mitään viestiä laittaa. Joku vihje sun pitäisi sille antaa että vielä kiinnostaisi nähdä. Se voisi auttaa.
- Anonyymi
Ei ole ikinä laittanutkaan viestiä, enkä usko kyllä laittavankaan
- Anonyymi
Minähän se olen meistä se vanhempi.
- Anonyymi
Vahvempi toistaan kumpikin on. Siinä se on kauniisti sanottuna. Hyvä että olet olemassa.
- Anonyymi
Kiusaaminen on mukavaa. Yst terv kiusaaja rinki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaaminen on mukavaa. Yst terv kiusaaja rinki
Vajakkirinki paremminkin 🥳
- Anonyymi
Olematon on tämä palsta
- Anonyymi
Minä vanhempana henkilönä en halua olla tekemisissä itseäni yhdenkään paljon nuoremman kanssa, edes ystävänä!
- Anonyymi
Onneksi minulla on kaikki kuvat tallessa (myös alaston). Aina voi palauttaa mieleen miten kaunis ja hyvän näköinen oli. Sääli vaan henkinenyhteys puuttui meiltä kahdelta.
- Anonyymi
Olet liian vanha minulle. Ja tiedän nyt oman kokemukseni kautta että meillä kummallakin on ollut myös sydänsairaus.
Minun sydämellä näkee nyt paljon. Sinä et vain ole VOINUT nähdä.
Ei sille voi mitään. - Anonyymi
Kun ei ole somessa, ei ole missään. Itse olen siihen totuuteen ja sen seurauksiin tyytynyt. Toivon, että ihmiset pääsisivät joskus irti näistä teennäisistä virtuaalimaailmoistaan. Elämä on jossain muualla - siellä todellisessa elämässä.
- Anonyymi
En tiedä kuka nainen olisi liian vanha, mutta moni saattaa luulla niin. En kyllä osaisi myöskään laittaa viestiä jollekin, joka ei ole seuraaja tai tehnyt kiinnostusta erittäin selväksi.
- Anonyymi
Mä koen joidenkin asioiden olevan liian helppoa mulle siksi sitä en tosin ole siltikään keksiny millä voin todeta onko toinen aidosti musta kiinnostunut vai siitä mitä olettaa mun olevan kun en ole kavereideni lisäksi oikeastaan tavannu ketään sellaista joka haluaisi muhun tutustua tosin myönnetään olen itse tehnyt siitä ehkä turhan vaikeaa mu ei voi mitään mitä se elämä ny ilman haasteita olis melko tylsää mun mielestä ainakin
- Anonyymi
Mietit aina vain suhteita. Muuta kurssia Mieti globaalisti asioita se helpottaaaaah.
- Anonyymi
Mistä oot kuvan saanu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi365907Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va273043Erika Vikman on kuin syöttöporsas
Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu1801843- 491428
harrasterallit on syytä lopettaa
Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin211074- 591021
Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu
nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän60968Katsotaan eteenpäin!
Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan32956- 133901
- 40853