Mietin aina vain

Anonyymi-ap

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota...
Miksi sinä et voisi olla se rohkeampi osapuoli ja tehdä asialle jotain.
Olenko minä liian vanha sinulle, vai mikä minussa on vikana.

20

6115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko naiselta miehelle? Ikäsi ei ole ongelma. Eikä tehdä mistään muustakaan asiasta ongelmaa. Meidän täytyy jutella kahdestaan, että ymmärretään toisiamme paremmin. Sinä olet just hyvä noin. 🫶👌

• Anonyymi

Oli naiselta miehelle. Niin pitäisi jutella, mutta miten se saadaan onnistumaan? Ei me edes nähdä toisiamme... Äläkä sano, että minun pitäisi ottaa yhteyttä, koska en minä uskalla, vaikka kuinka haluaisinkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli naiselta miehelle. Niin pitäisi jutella, mutta miten se saadaan onnistumaan? Ei me edes nähdä toisiamme... Äläkä sano, että minun pitäisi ottaa yhteyttä, koska en minä uskalla, vaikka kuinka haluaisinkin...

Älä laita sanoja toisen suuhun, ukkeli. Jos olet ainoa jolla on numerot ja muut yhteydet tähän suuntaan niin se on sun tehtävä ottaa yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä laita sanoja toisen suuhun, ukkeli. Jos olet ainoa jolla on numerot ja muut yhteydet tähän suuntaan niin se on sun tehtävä ottaa yhteyttä.

Äläpä huijaa trolli.

• Anonyymi

Olet kyllä vähän liian vanha, muutenkin tässä jo muuta mielessä.

• Anonyymi

No se toinenkin varmaan haluaisi nähdä sinut. Mutta jos sillä on kokemusta että yhteydenotto sinuun ei tuottanut aiemminkaan toivottua tulosta, niin ei se enää sulle viitsi mitään viestiä laittaa. Joku vihje sun pitäisi sille antaa että vielä kiinnostaisi nähdä. Se voisi auttaa.

• Anonyymi

Ei ole ikinä laittanutkaan viestiä, enkä usko kyllä laittavankaan

• Anonyymi

Minähän se olen meistä se vanhempi.

• Anonyymi

Vahvempi toistaan kumpikin on. Siinä se on kauniisti sanottuna. Hyvä että olet olemassa.

• Anonyymi

Kiusaaminen on mukavaa. Yst terv kiusaaja rinki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaaminen on mukavaa. Yst terv kiusaaja rinki

Vajakkirinki paremminkin 🥳

• Anonyymi

Olematon on tämä palsta

• Anonyymi

Minä vanhempana henkilönä en halua olla tekemisissä itseäni yhdenkään paljon nuoremman kanssa, edes ystävänä!

• Anonyymi

Onneksi minulla on kaikki kuvat tallessa (myös alaston). Aina voi palauttaa mieleen miten kaunis ja hyvän näköinen oli. Sääli vaan henkinenyhteys puuttui meiltä kahdelta.

• Anonyymi

Olet liian vanha minulle. Ja tiedän nyt oman kokemukseni kautta että meillä kummallakin on ollut myös sydänsairaus.

Minun sydämellä näkee nyt paljon. Sinä et vain ole VOINUT nähdä.

Ei sille voi mitään.

• Anonyymi

Kun ei ole somessa, ei ole missään. Itse olen siihen totuuteen ja sen seurauksiin tyytynyt. Toivon, että ihmiset pääsisivät joskus irti näistä teennäisistä virtuaalimaailmoistaan. Elämä on jossain muualla - siellä todellisessa elämässä.

• Anonyymi

En tiedä kuka nainen olisi liian vanha, mutta moni saattaa luulla niin. En kyllä osaisi myöskään laittaa viestiä jollekin, joka ei ole seuraaja tai tehnyt kiinnostusta erittäin selväksi.

• Anonyymi

Mä koen joidenkin asioiden olevan liian helppoa mulle siksi sitä en tosin ole siltikään keksiny millä voin todeta onko toinen aidosti musta kiinnostunut vai siitä mitä olettaa mun olevan kun en ole kavereideni lisäksi oikeastaan tavannu ketään sellaista joka haluaisi muhun tutustua tosin myönnetään olen itse tehnyt siitä ehkä turhan vaikeaa mu ei voi mitään mitä se elämä ny ilman haasteita olis melko tylsää mun mielestä ainakin

• Anonyymi

Mietit aina vain suhteita. Muuta kurssia Mieti globaalisti asioita se helpottaaaaah.

• Anonyymi

Mistä oot kuvan saanu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?

Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi
      Salo
      36
      5907
    2. Hyvää huomenta miehelle

Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va
      Ikävä
      27
      3043
    3. Erika Vikman on kuin syöttöporsas

Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu
      Maailman menoa
      180
      1843
    4. Miika Elamo kuoli

En tiedä kuka on mutta oli kuollut pariisi
      Maailman menoa
      49
      1428
    5. harrasterallit on syytä lopettaa

Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin
      Ralliautoilu
      21
      1074
    6. Nainen, sinulla on uusi titteli

Oletkohan hoksannut vielä mikä se on🤣✝️
      Ikävä
      59
      1021
    7. Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu

nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän
      Ikävä
      60
      968
    8. Katsotaan eteenpäin!

Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan
      Ähtäri
      32
      956
    9. Mitäs mieltä ootte UMK kipaleista?

Eerikan biisi on tehty persuille kai!
      Ikävä
      133
      901
    10. Sinuna tarkastaisin

Sen naispuolisen "ystävän" tarkoitusperät ja motiivit
      Ikävä
      40