Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. Ikävä on syvä ja kaipaan jotain vaikka myös pelkään
Olen vähän
10
1332
Vastaukset
- Anonyymi
Vahvoja tunteita kohtaasi❤️
- Anonyymi
Siksi pelkään että kärsit takiani :(
- Anonyymi
Kärsin. En uskonut että olisi valmis tekemään kaikkea eteeni. Vaan annat muille mahdollisuuden mikä on ihan normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärsin. En uskonut että olisi valmis tekemään kaikkea eteeni. Vaan annat muille mahdollisuuden mikä on ihan normaalia.
Ei ole muita. Vain sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole muita. Vain sinä!
Haluan sun viereen ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sun viereen ❤️
Tule, toivon sitä.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule, toivon sitä.❤️
Jos joskus halaisit ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joskus halaisit ❤️
Halaankin, mutta tulisit jo nukkumaan viereeni.
- Anonyymi
Mitä sinä pelkäät? Jospa menisit nukkumaan. Huomenna on uusi päivä ❤️
- Anonyymi
Hyvää yötä ❤️🔥🕊️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597