Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. Ikävä on syvä ja kaipaan jotain vaikka myös pelkään
Olen vähän
10
1448
Vastaukset
- Anonyymi
Vahvoja tunteita kohtaasi❤️
- Anonyymi
Siksi pelkään että kärsit takiani :(
- Anonyymi
Kärsin. En uskonut että olisi valmis tekemään kaikkea eteeni. Vaan annat muille mahdollisuuden mikä on ihan normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärsin. En uskonut että olisi valmis tekemään kaikkea eteeni. Vaan annat muille mahdollisuuden mikä on ihan normaalia.
Ei ole muita. Vain sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole muita. Vain sinä!
Haluan sun viereen ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sun viereen ❤️
Tule, toivon sitä.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule, toivon sitä.❤️
Jos joskus halaisit ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joskus halaisit ❤️
Halaankin, mutta tulisit jo nukkumaan viereeni.
- Anonyymi
Mitä sinä pelkäät? Jospa menisit nukkumaan. Huomenna on uusi päivä ❤️
- Anonyymi
Hyvää yötä ❤️🔥🕊️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21796- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32613
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50561Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet123540