Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomalehtiä myöten ja aihe onkin erittän ajankohtainen.
Montako immenkalvoa ole päässyt poksauttamaan? 🤔
Itse olen poksauttanut 24 kalvoa. Olen 49v työtön lieksalainen mies.
Kysely lieksan miehille
58
934
Vastaukset
- Anonyymi
Oot tyhmä joensuulainen mies.
- Anonyymi
Olen 64v mies. En ole poksauttnaut yhtään impikalvoa. Itkettää 😥. Elämä on lahja!
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. Mielestäni tälläisilla asioilla ei leikitellä.
- Anonyymi
Mielestäni kaikilla pitää olla oikeus poksautella immenkalvoja ☝
- Anonyymi
Taitaa nuo 24 olla pubin muita karjuja eikä heillä ole kalvoja muualla kuin kiljusankossa.
- Anonyymi
No mites ne ahnuskalvot? 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mites ne ahnuskalvot? 🤔
Tökis voisi kertoa siitä kaiken. Onhan hän jaksnut liki 2000 miehelle ahnustaan.
- Anonyymi
Kirjoitustavastasi päätellen et ole yhtään impeä nainut.
Olet pelkkä peräkammarin runkkupoika ja vielä vähäjärkinen . - Anonyymi
Lasketaanko aitonaisten ahnukset?
T: Jatkis- AnonyymiUUSI
Tökis kerroppa mitenmonelle kerroit jakoreisuillasi jotta olet ekaa kertaa jakamassa?
- Anonyymi
Olen pannut rehellisesti sanottunana kymmeniä tuhansia neitseitä. Olen kuullut tuhansia poksahduksia. Olen tehnyt pitkän ja mittavan uran panomiehenä 🤠
- Anonyymi
Energistä ja dynaamista 🧍
- Anonyymi
No jos sinusta kyse. Öyhötät paljon turhasta sinua ei oikein "jaksa"
- Anonyymi
Mitä Jeesus tekisi? 🤔
- Anonyymi
Jösse ei yhtynyt naisiin, mutta Jösse muutti veden viiniksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimakasta teologista tulkintaa! 🆘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jesse hengaili vain poikaporukoissa, teki vedestä viiniä (eli teki kiljua) ja perusti pikaruokapaikan nimeltä Mc Viisi leipää & Kaksi kalaa. Teki pitkospuut järven yli ja kiljuhumalaiset opetuslapset luuli että Jesse läpsyttelee vetten päällä...
Jotain häikkää oli Jessellä myös isä-poikasuhteessa ja äitikin taisi olla hieman... hmmm... huolimatonta tyyppiä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jesse hengaili vain poikaporukoissa, teki vedestä viiniä (eli teki kiljua) ja perusti pikaruokapaikan nimeltä Mc Viisi leipää & Kaksi kalaa. Teki pitkospuut järven yli ja kiljuhumalaiset opetuslapset luuli että Jesse läpsyttelee vetten päällä...
Jotain häikkää oli Jessellä myös isä-poikasuhteessa ja äitikin taisi olla hieman... hmmm... huolimatonta tyyppiä.Mutta äitihän oli impi, häntä ei oltu poksautettu!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta äitihän oli impi, häntä ei oltu poksautettu!
Noh... Yksi pääsi siis karkuun... 😒
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta äitihän oli impi, häntä ei oltu poksautettu!
Kyllä se kalvo repee kun, tässä tapauksessa Jösse, synnytettiin alateitse. Alkuunlaitosta Raamattu kertoo, että kalvo ei puhjennut.
Terkuin Teologian prof D I C K S T E E L
- AnonyymiUUSI
Aina kiperän kysymyksen tullessa esille, paikalle saapuu prof Steel ☝️
- AnonyymiUUSI
Putosin kärreiltä, meni jo liian tieteelliseksi 🤪
- AnonyymiUUSI
Onkos lehmälläkin immenkalvo tai sinähän sen parhaiten tiedät.
- AnonyymiUUSI
Lehmillä ei ole immenkalvoa, lehmät ei ole IM = HUMAN. Eikö koulussa enää opeteta mitään? 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lehmillä ei ole immenkalvoa, lehmät ei ole IM = HUMAN. Eikö koulussa enää opeteta mitään? 🤔
Kyllä, mut ei meille kyllä tollasta opetettu!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mut ei meille kyllä tollasta opetettu!
Pankakosken yliopisto tietää nää jutut.
- AnonyymiUUSI
Mielestäni jokaisen miehen tulisi saada kokea immenkalvon läpäisy! ☝
- AnonyymiUUSI
Voisiko Afrikan sarvesta tuoda immenkalvoja? Paikallisilla ne poksahti jo 70 luvulla... 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko Afrikan sarvesta tuoda immenkalvoja? Paikallisilla ne poksahti jo 70 luvulla... 🤔
Ne on ommeltu umpeen, homma ei niin vaan onnistu!
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan kokenut. Kaikki ovat olleet jonkun muun läpäisemiä. Tämä on häpeä, menen pankolle. Edes äitillä ollut kalvoa, eikä siskolla, koska isi kävi lukemassa siskolle iltasatua ja sieltä kuuluin poks...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan kokenut. Kaikki ovat olleet jonkun muun läpäisemiä. Tämä on häpeä, menen pankolle. Edes äitillä ollut kalvoa, eikä siskolla, koska isi kävi lukemassa siskolle iltasatua ja sieltä kuuluin poks...
Jos tekivät pop corneja? 🤔
- AnonyymiUUSI
Reunatiellä kalvot paukkuu!
- AnonyymiUUSI
Tarviin kuulosuojaimet ei saa nukutuksi 😩
- AnonyymiUUSI
Tästä tulee hyvä kalvojenpaukuttelu päivä! Tavoite on 3 kalvoa🤴🏿
- AnonyymiUUSI
Eicö naicet caa paucutella calvoja? Olen 19v cimpi.
- AnonyymiUUSI
Voin tulla jeesaa jos tarviit apua!
- AnonyymiUUSI
onko teidän poikaystävillänne vielä immenkalvo?
- AnonyymiUUSI
Poksautin sen juuri 🙋🏿
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Poksautin sen juuri 🙋🏿
Olinkin melkoinen jysäys 💥
- AnonyymiUUSI
Ne oli vaan sukkahousut, mitä et kiireessä kerinnyt riisua
- AnonyymiUUSI
Pidättekö miehesi kanssa sukkahousuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pidättekö miehesi kanssa sukkahousuja.
Tietenkin 🙋
- AnonyymiUUSI
POX PAM
- AnonyymiUUSI
Pyhä Jysäys!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pyhä Jysäys!
Enemmänkin epäpyhä.....
- AnonyymiUUSI
Viipurin pamaus oli kauhea.
- AnonyymiUUSI
Jees poks helppo kalvo.
- AnonyymiUUSI
Trendaava kysely lieskassa paukkuu ja poksahtelee 🧛♂️
- AnonyymiUUSI
Muut kunnat kateellisia ☝
- AnonyymiUUSI
POW KABOOM Pyhä Jysäys Robin, kiireesti lepakkobemariin
- AnonyymiUUSI
Joku vetää sarjatulella 😱
- AnonyymiUUSI
Immenkalvo (hymen) on ohut kudoskalvo, joka ympäröi osittain emättimen aukkoa. Sen ulkonäkö ja joustavuus vaihtelevat huomattavasti eri yksilöiden välillä, ja joillakin henkilöillä sitä ei ole lainkaan tai se on hyvin venyvä. On tärkeää huomata, että immenkalvon rikkoutumiseen liityy konkreettinen "poksahtava" ääni!
Immenkalvon repeytyminen
Immenkalvon repeytyminen tai venyminen voi tapahtua monella eri tavalla, kuten:
Ensimmäisen yhdynnän aikana.
Sormen, tamponin tai seksivälineen käytön yhteydessä.
Urheilun tai muun fyysisen toiminnan, kuten tanssin tai ratsastuksen, aikana.
Luonnollisesti venyen ilman, että sitä huomaa.
Kaikki eivät huomaa immenkalvon repeämistä tai venymistä, eikä se yleensä ole kivuliasta, mutta joissakin tapauksissa voi esiintyä lievää verenvuotoa tai epämukavuutta ja kova ääni.
Mitä tulee ääneen?
Immenkalvon repeämiseen liityy poksahtava ääni. Mahdolliset äänet yhdynnän aikana johtuvat yleensä emättimen luonnollisista äänistä tai liikkeestä, mutta ne liityy suoraan immenkalvoon.
Jos olet huolissasi tai haluat lisää tietoa
Jos olet huolissasi kivusta, verenvuodosta tai muista mahdollisista fyysisistä huolista, kuten poksahtelevista äänistä, kannattaa olla yhteydessä lääkäriin tai gynekologiin. He voivat tarjota tarkempaa neuvontaa ja vastata kaikkiin kysymyksiin, jotka liittyvät seksuaaliterveyteen. On myös täysin normaalia, jos asia mietityttää – seksuaaliterveys on tärkeä osa hyvinvointia!
Terkuin prof D i c k S T E E L- AnonyymiUUSI
Dikki ei petä ikinä, vankkaa asiantuntemusta!
- AnonyymiUUSI
JÖSSES
- AnonyymiUUSI
Immenkalvo on lahja!
- AnonyymiUUSI
Kenelle tämä lahja annetaan? Olen 49v mies ja haluan lahjan ☝
- AnonyymiUUSI
Kerran minulle sattui niin paksu ja sitkeä immencalvo, että en saanut nahkamiekkaa siitä läpi, ei vaan mennyt vaikka painoin kaikin voimin. Se oli häpeällinen hetki ja en muistele tapahtumaa ilolla.
- AnonyymiUUSI
Varmasti ikävä kokemus, saitko traumoja?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin365158Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee342334Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71828Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141810- 821522
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401412- 641136
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2341112Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101034Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.701018